Orędzie z Ontario z 10 stycznia

PRZYJMIJCIE MOJE SŁOWA PRZESTROGI

sł

Wtorek, 10 styczeń 2012, orędzie z Ontario
PRZYJMIJCIE MOJE SŁOWA PRZESTROGI

Dzieci Mojego Boskiego Serca,
JESTEM. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja, Król Wszystkich, przychodzę do was w Miłości.
Radujcie się. Pragnę pouczać. Otwórzcie dla Mnie swoje serca. Poddajcie się teraz. Nie czekajcie już dłużej. Poddajcie się Mojej Boskiej Woli.
Dajcie Mi pozwolenie, abym działał w was, przez was, dla was. Dzieci, wiem, czego każdy z was potrzebuje. Ja wiem najlepiej. Ja, wasz Stwórca, wiem wszystko. Przyjmijcie Moje rady. Przyjmijcie Moje Słowa przestrogi.

Wzywam was do posłuszeństwa, i do życia w służbie. Dzieci, musicie służyć nawet w najdrobniejszych rzeczach. Nie liczcie. Nie notujcie/pamiętajcie wszystkiego, co robicie. Pracujcie w miłości. Kiedy to będziecie czynić, obiecuję błogosławić wasze wszystkie przedsięwzięcia. Obiecuję zaopatrywać was, i niewyobrażalnie wam błogosławić, gdy zapomnicie o sobie, a swój wzrok utkwicie na bólu, i niedoli osób, które umieszczam na waszej drodze. Wytrwajcie. Wytrwajcie w umiłowaniu służby. Zapomnijcie o sobie i służcie.
Nigdy swoich potrzeb, nie umieszczajcie na pierwszym miejscu. Nigdy nie umieszczajcie na pierwszym miejscu, swoich pragnień. Zapomnijcie o wszystkim. Nauczcie się rozpoznawać potrzeby i pragnienia innych. Nauczcie się rozpoznawać, o co was proszę, abyście czynili w życiu nieznajomych i rodziny. Nauczcie się być otwartymi, aby ułatwić egzystencję innych. Jest to teraz, Moje wezwanie do was. Żyjcie w pokorze. Ufajcie Mi. Wiedzcie, że Ja Jestem, wszystko widzi, wszystko słyszy, i kroczy przy was w miłości.
Zostawiam wam Mój Pocałunek Pokoju.
Shalom

Ten wpis został opublikowany w kategorii Orędzia i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Orędzie z Ontario z 10 stycznia

  1. krzysztofn pisze:

    Tomasz a Kempis nam radzi: ”
    Jakże niemądry jest ten, kto zabiega o wszystko, tylko nie o to, co służy jego zbawieniu. Nadmiar słów nie nasyca duszy, ale dobre życie uspokaja umysł, a czyste sumienie przybliża do przyjaźni Boga”.

Dodaj komentarz