Dzienne archiwum: 26 marca 2012

Orędzie z Ontario, poniedziałek 26 marca 2012 ŁAKNIJCIE MNIE

Orędzie z Ontario, poniedziałek 26 marca 2012 ŁAKNIJCIE MNIE Dzieci Mojego Boskiego Serca. Jestem który Jestem. Jam Jest Alfa i Omega. Ja Jestem. Przychodzę do was w miłości. Otwórzcie swoje serca. Oddajcie się. Oddajcie się Mnie. Dajcie Mi zgodę, bym … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Otagowano , | Dodaj komentarz

Dziś Święto Zwiastowania. Adoptuj duchowo dziecko poczęte. Jeszcze zdążysz…

„Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci Moich najmniejszych, mnieście uczynili.” (Mt. 25, 40).  Zasady duchowej adopcji: http://www.diecezja.waw.pl/da/modlcodz.html Formuła przyrzeczenia Duchowej Adopcji Najświętsza Panno, Bogarodzico Maryjo, wszyscy Aniołowie i Święci, wiedziony(a) pragnieniem niesienia pomocy w obronie nienarodzonych, (ja, ………………..) postanawiam mocno i przyrzekam, że od dnia … Czytaj dalej

Opublikowano Pomoc duchowa, Wydarzenia | Otagowano | 1 komentarz

Perełki duchowości od Wiosny Kościoła – Droga Krzyżowa z Teresą od Dzieciątka Jezus

Droga Krzyżowa z Teresą od Dzieciątka Jezus STACJA I PAN JEZUS SKAZANY NA ŚMIERĆ Miłość przynagla Boga do przyjęcia wyroku śmierci. „Jezus płonie miłością do nas. Patrz na Jego pogodne uwielbienia Oblicze. Przypatrz się jego wygasłym, zamkniętym oczom, patrz na … Czytaj dalej

Opublikowano Pomoc duchowa | Otagowano , | 2 Komentarze

ORĘDZIE KRÓLOWEJ POKOJU W MEDJUGORIE 25 marca 2012

ORĘDZIE  KRÓLOWEJ  POKOJU  W  MEDJUGORIE 25 MARCA 2012 roku + Drogie dzieci! Również dziś z radością pragnę wam dać moje matczyne błogosławieństwo i wezwać was do modlitwy. Niech modlitwa stanie się dla was potrzebą, byście codziennie wzrastali w świętości. Więcej pracujcie nad … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Dodaj komentarz

Kawiarenka 26 marca

Wychodząc na przeciw potrzebom Czytelników otwieramy dział „Kawiarenka”, w którym możemy rozmawiać o wszystkim

Opublikowano Kawiarenka | 26 Komentarzy

Biskup Socha na czuwaniu Krucjaty Różańcowej

Biskup Socha na czuwaniu Krucjaty Różańcowej  Biskup senior zielonogórsko-gorzowski, Jego Ekscelencja Paweł Socha CM, wziął udział w trzecim czuwaniu Krucjaty Różańcowej. Odbyło sie ono w nocy z 23 na 24 marca na Jasnej Górze. Rozpoczęło się Apelem Jasnogórskim przed Cudownym … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | Dodaj komentarz