Do czego są zdolni wyznawcy Marii z Irlandii – „Jeden z innych przywódców politycznych zostanie wkrótce zamordowany…Pragnę ujawnić wam wszystkim, kim jest ten człowiek, aby „więcej ludzi zaakceptowało Prawdę tych Orędzi”

Anonim pisze:
Co wy na to? Do czego są zdolni? http://dzieckonmp.wordpress.com/2013/03/04/magdalena-gornik-mistyczka-i-stygmatyczka/#comment-130955

26.02.2013, 22:00 – Jeden z innych przywódców politycznych, o których wspominałem jakiś czas temu, wkrótce zostanie zamordowany.
Moja szczerze umiłowana córko, jeden z innych przywódców politycznych, o których wspominałem jakiś czas temu, wkrótce zostanie zamordowany. Pragnę ujawnić wam wszystkim, kim jest ten człowiek, aby potem, przez ten dowód, który daję wam i innym, więcej ludzi zaakceptowało Prawdę tych Orędzi.
Aby uwierzyć w prawdę “orędzi” nawet przed tym się nie cofną?????

Magdalena-Zofia pisze:
Jestem w szoku !!!, aby uwiarygodnić swoje przekazy, są zdolni zabić człowieka ??????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Od nas:
Chyba tak…. strach się bać …ale strach pochodzi od złego. Ja myślę, że każdy normalny katolik powinien powiadamiać swoich proboszczów o takich sekciarzach gotowych na wszystko, abyśmy nie mieli grzechu zaniedbania przed Panem Bogiem!

Tadeusz pisze:
Panie Anonimie! Heretyk na wszystko znajdzie odpowiedź. Jeśli nie wypełniło się proroctwo o zabójstwie przywódców politycznych w zapowiadanym czasie, to można ogłosić, że “moc modlitw krucjatowych” je przesunięta. Po mojemu to wszystko ma podłoże diabelskie. Czy Bóg zabija, morduje? Czy zapowiada takie wydarzenia? Diabeł jest zabójcą! I jemu została dana moc, aby wypełnił swoje “proroctwa”. To, że zginie jakiś przywódca, nie jest dowodem prawdziwości orędzi, lecz raczej świadczy o diabelskiej sile. A gdy to się nie uda, no cóż pozostanie znowu przekonanie, że modlitwy krucjaty pomogły.

Magda pisze:
Stworzyła się grupa modlitewna i poszłam na spotkanie…pierwsze i jedyne. Na spotkaniu w ukryciu modliliśmy się modlitwami z orędzipierwszy raz właściwie to czytałam “ciurkiem’ w kościele. Stała się rzecz niebywała: straciłam rodzinę, mój syn zaczął chorować, ja zaczęłam mieć lęki….straciłam narzeczonego. ktoś wysłał mi rachunek za mieszkanie nieprawnie…po tygodniu od spotkania od momentu przeczytania na klęczkach tych modlitw i litanii załamał mi się świat. przypomnę, że wcześniej tylko czytałam orędzia, nie identyfikując się z nimi. po spotkaniu nabrałam nieuzasadnionej niechęci do różańca i do Koronki, byłam nerwowa i miałam silne lęki

Okrzyk sumienia pisze:
Grupa Luka na fb huczy ze zostanie zabity prawy czlowiek, wiec to by bylo logiczne, ze tak nieladnie powiem dwie pieczenie na jednym roznie, zginie Bozy czlowiek i szatan sie uwiarygodni w oredziach, hmm… ojej straszne!

Mówmy, podnośmy alarm przed Bogiem i księżmi,
obyśmy nie mieli przed Bogiem grzechu zaniedbania!!!

Nowa pisze:
Dokładnie, Maryja mówi, że modlitwą można wszystko odmienić, a za pomocą Różańca można zawiesić nawet prawa natury. Odmawiajmy codziennie Różaniec teraz dodatkowo w intencji – oby niedoszłej – ofiary mrzonek Mery. Kto jeszcze nie dołączył niech zapisze się do Róży Różańcowej. Wspomóżmy modlitwą

Od nas:
Z przesłań medziugorskich:
„najlepszy jest post o chlebie i wodzie. Postem i modlitwami można powstrzymać wojny, można zawiesić prawa natury” (21.07.1982)

Czy Pan Jezus który mówi o sobie: “Jestem Drogą, Prawdą i Życiem” uwiarygadnia się za pomocą morderstwa polityka?
Bądźmy poważni!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Orędzia, Zagrożenia duchowe. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

57 odpowiedzi na „Do czego są zdolni wyznawcy Marii z Irlandii – „Jeden z innych przywódców politycznych zostanie wkrótce zamordowany…Pragnę ujawnić wam wszystkim, kim jest ten człowiek, aby „więcej ludzi zaakceptowało Prawdę tych Orędzi”

  1. okrzyk sumienia pisze:

    Grupa Luka na fb huczy ze zostanie zabity prawy czlowiek, wiec to by bylo logiczne, ze tak nieladnie powiem dwie pieczenie na jednym roznie, zginie Bozy czlowiek i szatan sie uwiarygodni w oredziach, hmm… ojej straszne!

  2. ula pisze:

    „Moja córko, kiedy nadejdzie Ostrzeżenie i nastąpi nawrócenie, Moje słowo będzie chętniej słuchane. Będzie to czas dla Moich pobożnych wyznawców, by buntowniczo zjednoczyć się przeciw tyranii, która powstanie w świecie zachodnim, zwłaszcza w Europie. Walczcie o wasze prawo do modlitwy. Jeśli tego nie zrobicie, wybuchnie wojna religijna, a będzie to nie wojna, a rzeź.”

    buntowniczo sie zjednoczyc?????????????????????? buntowniczo w imie Boga??? cos tu mi nie pasuje, zbuntowany jest tylko szatan! walczyc o prawo do modlitwy????? a kto moze zabrac prawo do rozmowy w glebi swego serca z Bogiem??!!!!! i jesli sie nie zbuntujecie i nie wywalczycie prawa do odmawiania krucjatek od szatana w Domu Bozym, to ja wam pokaze!! a osly pojda sie buntowac i walczyc… wyrzne was, zrobie rzez… szatan oszaleje do granic swoich mozliwosci jak osleta jego rozkazow nie wypelnia, WOW!

  3. Sebro pisze:

    Czyli Jezus chcąc się uwiarygodnić dopuści do zamordowania człowieka? Bardziej pokrętnej logiki nie słyszałem. Jezus – ten prawdziwy – nie musi nic robić by się uwiarygodnić. Wystarczająco dużo zrobił 2000 lat temu.
    Owszem ziarno prawdy poszło w tym „orędziu”. Jeśli już ktoś zginie to na pewno będzie to wróg masonerii. Zatem masoni upieką dwie pieczenie na jednym ogniu. Odstrzelą człowieka i jeszcze orędzionka przyklepią. No skoro z papieżem nie wyszło, to trza w inny sposób, jak nie kijem to pałką.
    A tak na marginesie, to gadał, gadał i w sumie nie ujawnił kto to? Pewnie dlatego, żeby sobie celu nie spłoszyć. Brak słów.

  4. Franek pisze:

    Bóg przekonuje cudami a nie zabójstwami
    Weźmy np. uzdrowienie chromego, wskrzeszenie Łazarza itd.
    A „bóg” Mery chce nas przekonać zabójstwem jakiegoś przywódcy. Bzdura nad bzdury!
    Prawdziwy Bóg daje życie i nadzieję a nie śmieć i strach.

    • Krzyk sumienia pisze:

      Co prawda Maryja potrafi ostrzegac ze ida kleski wojny ale zawsze warunkowo jak sie nie nawrocicie i prosi odmawiac rozaniec!
      A nie mowi ze zabija tego i tego bo to ja Maryja z nieba do was mowie

  5. ula pisze:

    nie no ujawnil, ale swieta prorokini nie podala nazwisk przez wzglad na rodziny owych zaplanowanych co maja byc zamordowani. Co ciekawe to nigdzie nie pada informacja ze jest to z nakazu Jezusa ale, cytuje „Uwaga (*) Wizjonerka chciałaby dać światu jasno do zrozumienia, że powodem dla którego nie może zamieścić imion przywódców, dwóch ze świata arabskiego i jednego z Europy kontynentalnej, jest szacunek dla ich rodzin i uniknięcie ich nadmiernej udręki. Jednakże, dała je do wiadomości pewnej liczbie duchownych i mediów przekazu, z zastrzeżeniem gotowości do publikacji krótko po tym, gdy tylko zabójstwa będą miały miejsce (wszystkie w niedługim odstępie czasu od siebie).” Mery dostaje info i Mery decyduje ile, komu i gdzie go w eter pusci, ot swawola i pokora prorokini

  6. ula pisze:

    a tak czyto geograficzne pytanie, czy jest europa niekontynentalna?:)

  7. Nowa pisze:

    Dokładnie, Maryja mówi, że modlitwą można wszystko odmienić, a za pomocą Różańca można zawiesić nawet prawa natury.
    Odmawiajmy codziennie Różaniec teraz dodatkowo w intencji oby niedoszłej ofiary mrzonek Mery
    Kto jeszcze nie dołączył niech zapisze się do Róży Różańcowej.
    Wspomóżmy modlitwą

  8. Maggie pisze:

    Pan Bog JEST MILOSCIA. Dal czlowiekowi X Przykazan. Kazde z nich ma w sobie Wielki ladunek Milosci. Nie trzeba chyba nikomu przypominac, ze V Przykazanie to NIE ZABIJAJ.
    Manipulowanie aby u d o w o d n i c „prawde” jest zbrodnia … a morderstwo na dowod prawdy zieje satanizmem i jest profanacja!!!!

  9. Patriota i katolik pisze:

    Czy Pan Jezus który mówi o sobie „Jestem Drogą, Prawdą i Życiem” uwiarygadnia się za pomocą śmierci?
    Bądźmy poważni!

  10. AA pisze:

    12. Dzieckonmp powiedział/a
    4 Marzec 2013 @ 20:09
    Jak psychicznie chorzy reagują na to orędzie. Panika , strach i pomieszanie umysłu ….

    Tomasz powiedział/a
    4 Marzec 2013 @ 20:22
    Aż się wierzyć nie chce że jedna wariatka podająca się za dziennikarkę może narobić takich szkód. Takie psychiatryczne wpisy bym przemilczał ale jesteśmy tylko ludźmi

    Ela powiedział/a
    4 Marzec 2013 @ 20:46
    To już poważne zaburzenia psychiczne, niestety……

    Krzysztof powiedział/a
    4 Marzec 2013 @ 20:56
    To szambo, a nie perfumeria!!!, jak powiedział zacny Kapłan.
    Czy z szamba może wydobywać się zapach różany.
    Nie omieszkam ostrzegać innych ludzi, przed tym odorem.
    Jak można pomieszać modlitwę z odchodami.
    Niech ktoś poradzi ośrodek w Abramowicach, tam lecza takie
    przypadki.
    Albo ten ktoś przedawkował i ciągle ma majaki i omamy.
    Permanentne prześladowanie paranoidalne.
    Za to zdrowie to taki ma jak koń, jeden taki w zimie przy dwudziesto stopniowym mrozie na
    bosaka z Kazimierzówki do Lublina uciekł i nawet kataru się nie nabawił.
    Potrzeba do takich wiele cierpliwości.
    Bo jak by nie patrzyć, są to tylko chorzy ludzie

    • sumienie pisze:

      Tomasz powiedział/a
      4 Marzec 2013 @ 21:02
      szambo ale i zło
      nigdy nie zetknąłem się z tak bezinteresowną nienawiścią jak u nich, nienawiść i jednoczesne pisanie o modlitwach, czyste diabelstwo

      a ostrzegać trzeba bo wchodzą często ze swymi bredniami na inne strony, może trzeba pomyślec o założeniu witryny np. antypromyczek.pl bo póki co sekta działa bezkarnie
      Dzieckonmp powiedział/a
      ja ci pomogę założyć

      Józef Piotr powiedział/a
      4 Marzec 2013 @ 21:06
      A wdrodze do Abramowic zamarznie toto na Zimnych Dołach.?

      Niech kuria czyta co piszą o Admince na stronie dzieckonmp.wordpress, prywatnie [on nas prywatnie tyle obchodzi co jego avatar i zeszłoroczny śnieg 😀 ] strony na fb branko hampel z twarzą Donalda Tuska (po ujawnieniu usuniętej ale administracja fb ma kopie) reklamującą jego blog, dającego zarabiać młodym za pisanie postów na jego stronie [masz dowody? zarobiłeś? my myślimy, że raczej otumanieni sławą zaistnienia piszą te bzdury pod wpływem piątkowych kotletów schabowych i pod wpływem wypocin satanMary]

  11. M pisze:

    Co trzy minuty ginie za wiarę jakiś chrześcijanin. (polecam wywiad z ks. Cisło).
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/43490-nasz-wywiad-ks-waldemar-cislo-o-przesladowaniu-chrzescijan-najgorsza-postawa-jest-postawa-milczenia-odbierana-jako-akceptacja-dla-tego-co-sie-dzieje
    Nie trzeba być żadnym prorokiem, aby ,,przepowiadać” śmierć jakiegoś chrześcijanina w bliżej nieokreślonym czasie. Niewątpliwie to nastąpi. A jeśli umrze ktoś z wyższej półki- to już rzekomy dowód prawdziwości przepowiedni podany jak na tacy. Wszyscy są śmiertelni. Niewątpliwie wcześniej czy później umrą w sposób naturalny, czy nagły także ludzie z różnych szczebli władzy.

    Chciałoby się powiedzieć:
    Ludzie! Nie spekulujcie na naturalnych wydarzeniach i nie nadawajcie im nadzwyczajnego znaczenia! Jak też naiwni: Nie dajcie się nabrać na nadprzyrodzone pochodzenie przekazu o wydarzeniach, które są podsumowaniem średniej statystycznej wydarzeń bieżących, nie mających nic wspólnego z prorokowaniem.

  12. Maggie pisze:

    W tej chwili sytuacja w swiecie jest bardzo napieta – np Egipt, Syria. W kazdej chwili gdzies moze nastapic jakis zamach … w Pakistanie, czy Afganistanie czy zupelnie innej szerokosci geograficznej. Do tego dochodza sprawy natury ekonomicznej, ktore sa skomplikowane – a gdzie sa pieniadze tam rzadza prawa dzungli. Jest duzo zla i przemocy.

    Jesli ktos znany lub moze ….raczej „komus niewygodny” zginie ….nie bedzie to dowodem na wiarygodnosc pseudoprorokow …nawet jesliby ONI w tym palce maczali, badz powolywali sie na takie zdarzenie!!!!!

    • Maggie pisze:

      Modlmy sie i miejmy ufnosc w Panu Bogu. Siegajmy po Pismo Swiete bo w Nim prawda, a nie w jakichs wypocinach wrozacych z fusow.

      • wobroniewiary pisze:

        Dlatego prowadzimy drugą stronę „Ewangelia dla nas”
        Założyłem ją, bo nie mogłem patrzeć jak Rechotała pozwalał na minusowanie Pisma Świętego na swojej stronie. Dzieciak bawi się w plusy i minusy a słowo Jezus jest hasłem na czata
        Nie będziesz używał imienia Pana Boga nadaremno!
        Poczekajmy jeszcze trochę a Bóg odpłaci sprawiedliwie każdemu
        Bo Bóg za dobre wynagradza a za złe karze.!

        Zapraszamy: http://ewangeliadlanas.wordpress.com/

  13. sumienie pisze:

    Pchają się pchają, jak nie z krucjatkami do kościołów to z fałszywym biskupem do Watykanu.
    Jedno mają wspólne = nienawiść do obecnego Kościoła.

    Fałszywy biskup w Watykanie!
    Dziwna sytuacja zdarzyła się podczas pierwszego spotkania poprzedzającego konklawe w Watykanie. Jeden mężczyzna przebrał się za biskupa i zdołał wkraść się na spotkanie. Kardynałowie po wykryciu intruza wyrzucili go z obrad.

    „Kardynałowie odkryli, że wśród nich jest oszust i – ku zdumieniu dziennikarzy – wyrzucili go ze spotkania. Jak podają włoskie media, mężczyzna to prawdopodobnie Australijczyk” – podaje tvn24.pl.

    Okazało się, że oszusta zdradził wygląd. Fałszywy biskup miał za krótką sutannę, niewłaściwy łańcuch oraz szalik zamiast stuły.
    http://www.fronda.pl/a/falszywy-biskup-w-watykanie,26640.html

    • sumienie pisze:

      Dziwna to sytuacja, ktoś może powiedzieć apokaliptyczna. Wygląda na to, że czas konklawe będzie szczególnym wydarzeniem w naszej historii.

    • Maria z Warszawy pisze:

      za krótka sutanna – moze kardynał po drodze urósł, niewłaściwy łańcuch pewnie z pośpiechu ale żeby stułę z szalikiem pomylić to już jest nie wybaczalne .

      • Admin pisze:

        Agencje prasowe nie podają czy ów kardynał miał przy sobie czerwoną pieczęć od Mery a może to ten antypapież czy fałszywy prorok który miałby przeniknąć do Watykanu a o którym Mery raczyła wspomnieć w którymś ze swoich widzeń przyszłości.

      • Anonim pisze:

        ” niewłaściwy łańcuch pewnie z pośpiechu”
        To się szatan z łańcucha zerwał tylko go zapomniał zostawić przy budzie.

  14. Admin pisze:

    Blog jest zarejestrowany na mnie a ponieważ moich danych nie poznali, na kawę z Marcusemgabrielem nie dałem się namówić, to szargają dobre imię Adminki, bo jej dane znają.
    Grozić sobie mogą ile chcą, bloga nie zamknę, i dalej będę pisać to co piszę a przed diabłem ostrzegać.
    Nie mogę się nadziwić, że ludzie którzy jeżdżą do Medziugorje dają się zwodzić takiemu chamskiemu typkowi, który nawet nie umiał ukryć na facebooku swoich preferencji i twarzą płemieła Donalda reklamował swój blog.
    Przypomnę:

    Kiedyś otrzymywałem mnóstwo maili,(m.in. od brata Piotra i Barbary K., że dzieckonmp zbiera dane ludzi, gromadzi bazę mailową i nazwiskową, powątpiewałem, teraz coraz mniej…a coraz więcej w to wierzę.
    Nie mogą skakać napastliwie na mnie, bo mnie nie znają, stąd tak zajadle podszczypują Adminkę ale zapewniam, że choćby i ją zabili i utopili i w psychiatryku zamknęli, to blog będzie dalej istniał i dalej będzie walczył z diabelską Mery i z ich diabelskimi manipulacjami, czynionymi na szkodę Kościoła Katolickiego.

    Walką z Mary od tej pory zajmuję się ja, panie „Rechotała”

    Kazimierz

    • Magdalena pisze:

      Brawo
      To mi się podoba
      Niech Ciebie znajdą i próbują zawieść do psychiatryka, cwaniaczki jedne 🙂
      A że chcą zakładać jakąś stronę anty to tylko potwierdza, że tylko to potrafią, naiwniaczki szukające współczucia.
      Modlitwę mogę ofiarować za nich ale o to, żeby im św. Pio wymierzył siarczysty policzek z góry na opamiętanie.

    • Maggie pisze:

      Niech Pan Bog prowadzi i strzeze. KROLUJ NAM CHRYSTE!!!

      Nie rzucim Chryste Swiatyn Twych,
      Nie damy pogrzesc Wiary,
      Prozne zakusy duchow zlych
      I prozne ich zamiary.
      Bronic bedziemy Twoich Drog,
      Tak nam dopomoz Bog !

    • Patriota i katolik pisze:

      Ten pan z telefonem w ręku to dziecko Królowej Pokoju?
      Hm, ciekawe, nawet bardzo, nawet jeśli to tylko promotor. A fuj!
      Dlatego stronę usunął, ale smród został na zawsze, na wieki już wieczne:
      http://www.facebook.com/nkallegro?ref=ts&fref=ts

    • Maria z Warszawy pisze:

      Adminie – trzymaj się proszę w Imię Boże.Adminkę też wspieramy. Co do „proroctwa” zabójstwa to przecież nic nowego, przecież zawsze rogaty usuwał „przeciwników politycznych” lub tych, których mogli mu pokrzyżować plany przy pomocy eliminacji wszelkiego rodzaju ( przypomnijmy sobie naszą historię nawet nie tak bardzo odległą). Co do fałszywego kardynała to jak widać usiłował wprowadzić go „tylnymi drzwiami” tylko biedakowi szczegóły się nie udały.- na szczęście.

      • Jeremiasz pisze:

        Dziękuje za te artykuły o orędziach, jakiś czas temu mój ojciec na nie trafił i rozsyłał innym linki (w tym do mnie również). Nie byłem mocnej wiary gdy zacząłem czytać te wszystkie bzdury na stronach z ostrzeżeniami, lecz miałem w podświadomości słowa z Pisma Św. że przyjdą dni gdy powinniśmy uważać na fałszywych proroków. Jednocześnie byłem świadom, że internet to nieskończone pole do popisu i tu każdy może anonimowo wypisywać co mu się spodoba. A jednak mimo to, nie miałem wystarczającej umiejętności rozpoznać fałszerstwa i dopiero po przeczytaniu Waszych artykułów jestem już pewien, zresztą również dzięki mojemu ojcu, temu samemu który znalazł „orędzia” Mary Devine Mercy. Trafnie wypunktowaliście błędy i przeinaczenia.
        Moim zdaniem powinniśmy się zmobilizować do przekazywania właśnie takich analiz ludziom, którzy mogli ulec wspomnianym fałszerstwom. Z tego co pamiętam to duża rzesza ludzi promuje te całe ostrzeżenia na facebooku, którego sam nie zamierzam mieć, warto więc im pomóc, bo wielu z nich ma zbyt małą wiedzę teologiczną aby przeciwstawić się kłamstwom.
        Na stronie tej Marii dostępne są również tzw. pieczęcie, które mają chronić tych którzy je będą mieli i będą odmawiać słowa które się na niej znajdują, treść samych orędzi, ostrzeżeń jak i tej pieczęci od początku wydawała mi się niespójna i nawet podejrzanie chaotyczna, ale ludzie z głupoty łatwo mogą takie coś łyknąć. Nie wspominam już o tym, że pieczęć przetłumaczona została na kilkadziesiąt języków, w tym również te bardzo egzotyczne jak hebrajski, języki afrykańskie, hinduskie, dalekoazjatyckie itd.
        Jeszcze raz dziękuję Wam za teologiczne analizy, mam nadzieję że nawrócicie jak najwięcej zabłąkanych.
        Pozdrawiam.

  15. Jeremiasz pisze:

    Dziękuje za te artykuły o orędziach, jakiś czas temu mój ojciec na nie trafił i rozsyłał innym linki (w tym do mnie również). Nie byłem mocnej wiary gdy zacząłem czytać te wszystkie bzdury na stronach z ostrzeżeniami, lecz miałem w podświadomości słowa z Pisma Św. że przyjdą dni gdy powinniśmy uważać na fałszywych proroków. Jednocześnie byłem świadom, że internet to nieskończone pole do popisu i tu każdy może anonimowo wypisywać co mu się spodoba. A jednak mimo to, nie miałem wystarczającej umiejętności rozpoznać fałszerstwa i dopiero po przeczytaniu Waszych artykułów jestem już pewien, zresztą również dzięki mojemu ojcu, temu samemu który znalazł „orędzia” Mary Devine Mercy. Trafnie wypunktowaliście błędy i przeinaczenia.
    Moim zdaniem powinniśmy się zmobilizować do przekazywania właśnie takich analiz ludziom, którzy mogli ulec wspomnianym fałszerstwom. Z tego co pamiętam to duża rzesza ludzi promuje te całe ostrzeżenia na facebooku, którego sam nie zamierzam mieć, warto więc im pomóc, bo wielu z nich ma zbyt małą wiedzę teologiczną aby przeciwstawić się kłamstwom.
    Na stronie tej Marii dostępne są również tzw. pieczęcie, które mają chronić tych którzy je będą mieli i będą odmawiać słowa które się na niej znajdują, treść samych orędzi, ostrzeżeń jak i tej pieczęci od początku wydawała mi się niespójna i nawet podejrzanie chaotyczna, ale ludzie z głupoty łatwo mogą takie coś łyknąć. Nie wspominam już o tym, że pieczęć przetłumaczona została na kilkadziesiąt języków, w tym również te bardzo egzotyczne jak hebrajski, języki afrykańskie, hinduskie, dalekoazjatyckie itd.
    Jeszcze raz dziękuję Wam za teologiczne analizy, mam nadzieję że nawrócicie jak najwięcej zabłąkanych.
    Pozdrawiam.

    • wobroniewiary pisze:

      Dzięki za to świadectwo, ważne by jak najwięcej osób pisało, mówiło o swojej „przygodzie” (czasem bardzo przykrej) z Mery i z jej niby orędziami, orędziami w których już nawet świeccy i bez wykształcenia teologicznego potrafią rozpoznać coraz więcej błędów i niezgodności z Ewangelią i nauczaniem Kościoła Katolickiego.

      • Maggie pisze:

        Dzieki za film. Ksiazke o Calunie Turynskim „wieki temu” sprezentowalam memu rodzenstwu i sobie oczywiscie …ale to inaczej gdy film sie oglada.

        Jest ksiazka-swiadectwo „Swieta Chusta, Swieta Krew” o posmiertnej Chuscie z hiszpanskiego Oviedo – Chuste wystawiaja dla pielgrzymow w Wielki Piatek , w Swieto Podniesienia Krzyza, i ktoregos dnia w Listopadzie. Byly cuda uzdrowienia nawet przez dotkniecie forografia Chusty, ktora uprzednio dotknieto ta Swieta Chuste…. Nim zawinieto Chrystusa w calun ta Chusta miala owijac Jego Glowe.

  16. wobroniewiary pisze:

    Za chwilę będzie nowy wpis ale z uwagi na ważność tego wpisu nowy będzie poniżej.

  17. Admin pisze:

    No i stało się mamy nowego męczennika
    Admin dznmp męczennikiem za wiarę – w Mery

    Weronika powiedział/a
    4 Marzec 2013 @ 23:53
    Adminie, masz podwojna zasluge u Boga . Po pierwsze szerzysz wiare w naszego Pana i Zbawiciela Jezusa Chrystusa, po drugie stales sie meczennikiem za wiare.Przyjales krzyz na swe ramiona.

    • Maria z Warszawy pisze:

      przepraszam, ale nie bardzo kojarzę jaki rodzaj męczeństwa poniósł ów admin czy tylko przyjęcie wiary w oredzia Mery? Wyznaczono już dzień dla męczennika? przepraszam jestem złośliwa

      • Admin pisze:

        Raczej dociekliwa nie złośliwa.
        Jedyny rodzaj jego męczeństwa jaki mi w tej chwili przychodzi do głowy to ukrywanie się z prawdziwymi poglądami POlitycznymi, a ja się kiedyś zastanawiałem czemu kasował na swoim blogu wpisy patriotycznopolityczne.

    • Magdalena-Zofia pisze:

      Weronika powiedział/a
      4 Marzec 2013 @ 23:53
      „Adminie, masz podwojna zasluge u Boga. (…) Przyjales krzyz na swe ramiona.”
      – widać z powyższego, że Pani Weronika, odnalazła nowy obiekt ubóstwienia.

    • Magdalena-Zofia pisze:

      Wpadłam do spamu 😦

  18. Admin pisze:

    Kolejna lekcja nauki o Kościele i o tym, kto rządzi kościołem dla sekciarzy i schizmatyków czytających zdrowe katolickie wieści u nas, zwłaszcza dla fanów Mery.

    „Myślę, że pewna dezorientacja, jaką odczuwa wielu katolików po dymisji Benedykta XVI może pomóc Kościołowi. Pokazuje bowiem, że prawdziwą głową Kościoła jest Jezus Chrystus. A zatem nie można mówić o sede vacante w głębokim tego słowa znaczenia. Ponieważ Chrystus żyje, zmartwychwstał i kieruje Kościołem za pośrednictwem różnych osób, które po sobie następują” – powiedział o. Cantalamessa.”

    http://www.fronda.pl/a/papieski-kaznodzieja-pewna-dezorientacja-jaka-odczuwa-wielu-katolikow-po-dymisji-benedykta-xvi-moze-pomoc-kosciolowi,26645.html

  19. Admin pisze:

    Ornat z Supermanem i seria z karabinu na wodę święconą, czyli jak przyciągnąć dzieci do Kościoła

    Uważam, że tak samo potrzebne jak krucjatki klepane w ukryciu w kościele
    jedno gorsze od drugiego
    http://www.fronda.pl/a/ornat-z-supermanen-i-seria-z-karabinu-na-wode-swiecona,26634.html

  20. Patriota i katolik pisze:

    Admin pytałeś o:
    „Może nie śpi ktoś, kto dobrze zna angielski 😉
    1) http://abbey-roads.blogspot.com/2013/03/maria-divine-mercy-identity-revealed.html
    2) http://www.ncregister.com/blog/jimmy-akin/9-things-you-need-to-know-about-maria-divine-mercy

    nie spadnij z krzesła ty i wszyscy czytelnicy
    UWAGA! ALARM!
    Zenobiusz wziął to i moment podchwycił, ale z jego angielski to Kali chcieć płakać 😀
    WNIOSKI
    To jest zdjęcie Mery

    Aktorka i już można powiedzieć że ktoś wpuścił nas w maliny ale ale…tu dopiero się zaczyna, że diabeł nigdy nie popełni przestępstwa doskonałego! 😀
    I Pan Bóg dozwoli, żeby czymś się zdradził 😀
    Posłuchajcie jej głosu z wywiadu i jej głosu z filmów
    Słynna prorokini to Catherine Tate, angielska aktoreczka komediowa
    I w aktoreczkę komediową dali się nabrać jak dzieci, dzieci ze strony Bronisława Rechotały 😀
    Buhahahaha Buha ha bu hahahahaha buuuuuuuu hahahahahha!

    PORÓWNAJCIE GŁOS 🙂

    • Maggie pisze:

      Mozemy teraz porechotac. Zwlaszcza, ze ktos komenetujac informacje stwierdzil, ze przypomina mu jego landlady – tj wlascicielki wynajmowanego mieszkania/pokoju.

  21. Maggie pisze:

    Mary zna angielski, to moze przeczyta: ze na tych dwoch linkach tylko krytyka i niedowierzanie w jej „proroctwa” etc. Nikt nie traktuje ja tam powaznie, ale uwaza sie ze nie mozna ignorowac bo… ponad 17tys osob (nie wejsc ale osob) wchodzi na jedna z dwoch stron (!) tej persony…i do tego kupuje jej pieczecie i „ksiege”.
    Jest tam mnostwo zastrzezen w tym teologicznej natury.
    Do niescislowsci zaliczaja i to ze nazywa siebie 7 messenger(poslaniec,wyslannik) , choc kiedys mowila ze 6 (!).
    Jej „proroctwo” o odejsciu BXVI wlozono tam rowniez do bajek.
    Mary zapowiada, ze po odejsciu BXVI, beda chcieli zabic BXVI .. i beda Go oskarzac o cos niezawinionego….
    Sad nad ludzkoscia przewiduje ona na 2016r (?)…i ze nie bedzie to koniec swiata tylko naszych czasow etc
    Dluga lista, tak ze trzeba najpierw wydrukowac by kolejno tlumaczyc.

    Acha, Mary okresla sie jako katoliczka…a ja kojarze sobie ta jej anonimowosc..z grupa anonimowa ale trunkowa…latwiej uwierzyc ze widzi biale myszki niz w w jej poslannictwo.

    Chce tez zwrocic uwage, ze slowo „divine” ma rozne znaczenia … wg slownika T.Grzebieniowskiego:
    1/ przepowiadac; domyslac sie; zgadywac; wrozyc
    2/ boski; duchowny.
    Pewna satanistka nosi pseudonim madona i nie ma ona nic wspolnego z Madonna np Sykstynska … per analogies mary nie ma nic wspolnego z Divine ani z Maryja.

  22. jAN pisze:

    http://www.voxdomini.com.pl/plmsg/plindex.html

    24.11.91

    – Moje dziecko, Ja jestem jedyną Matką całej ludzkości. Każdy z was jest Moim dzieckiem.

    – Najświętsza Matko, czy pewnego dnia każdy uzna tę Prawdę?

    – Na końcu każda dusza przyjmie tę Prawdę. Ci, którzy obecnie szczerze kochają Boga, przyjmą ją. Nie ustawaj nigdy, Moje dziecko, w modlitwie o nawrócenie świata. Zrozum, że im więcej otrzymuję modlitw, tym mniej zło się rozprzestrzenia. Modlitwy nie są nigdy daremne. Ofiaruję je Ojcu, którego Sprawiedliwość jest bliska. Módlcie się, aby otrzymać Boże Miłosierdzie. Nie wiecie, co Bóg przygotował dla tego złego pokolenia. Przypomnijcie sobie jednak, jak w czasach buntu Jego Ręka spadła na ludzi grzesznych i że była to cząstka tego, co On przeznaczył dla was.

    Jego Sprawiedliwość odpowie z Jego Świętego Przybytku stosownie do grzechów tego pokolenia. Przybędzie z Ogniem, piorunami, huraganem i płomieniem Ognia pochłaniającego wszystko, aby spalić zbrodnie świata. Nie, wy nie wiecie, co Wszechmocny przygotował wam, aby oczyścić ludzkość.

    Znaki są tu, wokół was, ale niewielu je widzi i dostrzega. Niewinna krew Moich synów i córek jest rozlewana dla szatana. Ta niewinna krew jest jak ofiara dla szatana. Jego plan polega na tym, by ogołocić świat ze stworzeń, was wszystkich wyniszczyć i wrzucić w płomienie. Pragnie on uczynić z was wszystkich wielką ofiarę.

    Wołam, płaczę, wylewam Krwawe Łzy, ale niewielu zwraca na to uwagę. Bóg przyjdzie do was, ale wy nie wiecie, w jaki sposób.

    – Najświętsza Matko, modlimy się, ale jak sama mówisz, jesteśmy bardzo nieliczni. Co robić?

    – Wasze modlitwy mogą zmienić świat. Wasze modlitwy mogą wyprosić Łaski Boże dla nawrócenia grzeszników. Im więcej będzie nawróceń, tym więcej pojawi się modlitw o nowe nawrócenia, wypowiedzianych i wysłuchanych. Rozumiesz? Modlitwy są potężne. Dlatego nalegam, abyście nie zaniedbywali ani waszych modlitw, ani waszych ofiar, które obecnie są bardziej niż kiedykolwiek wymagane od wiernych. Bóg wspomni na każdą waszą ofiarę, Moje kochane dzieci. Kochajcie Go, uwielbiajcie Go. Kościół ożyje w całej swej chwale.

    (Później)

    – Pan?

    – Ja Jestem. Spraw Mi radość i nie trwaj w milczeniu, lecz głoś Prawdę. Pobłogosławiłem twemu posłannictwu. Jestem twoją Skałą i Schronieniem. Jeśli pozostaniesz pokorna, Moja Obecność będzie widziana w całym blasku. Módl się. Słucham.

    – Panie, wybacz nam nasze winy, naszą złośliwość, braki, nietolerancję, nasz brak miłości. Wybacz nam nasz brak miłości i wrażliwości. Nawróć niegodziwych, uparcie zamkniętych, uśpionych, ateistów i przekształć ich w naczynia światła, aby Cię uwielbili. Upokórz pysznych, poniż wyniosłych, zegnij nieugiętych. Przekształć nas wszystkich jak w czasie Twojego Przemienienia. Amen.

    – Kiedy już Mój Duch Święty zostanie wam udzielony, zostaniecie wszyscy przemienieni. Jestem zawsze gotów wam przebaczyć. Kocham cię, mała. My?

    – Tak, Panie.

    25.11.91
    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/Z_56.html

Dodaj komentarz