Rekolekcji z o. Janem Pawłem ciąg dalszy – o zranieniach wewnętrznych i o grzechach języka

O naszych zranieniach wewnętrznych od najbliższych

Zanim rzucisz cień podejrzeń na jakiegokolwiek kapłana – posłuchaj co mówi o tym ks. John Bashobora

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Rekolekcje i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Rekolekcji z o. Janem Pawłem ciąg dalszy – o zranieniach wewnętrznych i o grzechach języka

  1. wobroniewiary pisze:

    Kiedy ktoś chce zniszczyć religię, najpierw atakuje kapłanów, gdyż tam gdzie nie ma kapłana,
    nie ma już ofiary Mszy św., nie ma kultu Bożego.
    . Jan Maria Vianney

  2. Lucyna pisze:

    Pamiętajmy, że kapłan to kielich, w ktorym przebywa sam Pan Jezus. To tylko kapłan może ugasić tęsknotę naszego serca za Panem. To jego ręce podają nam Najświętszy Sakrament i on odpuszcza nam grzechy w sakramencie pokuty w imieniu Pana . Módlmy się, by ten kielich był najgodniejszy i zawsze gotowy by nam służyć na chwałę Pana i dla naszego uświęcenia i zbawienia.

    Dziś jest czwartek , łączmy się w czwartki w modlitwie za naszych kapłanów.
    Pod Twoją obronę.. ..
    +++

    Lucyna

  3. Ania pisze:

    Alicja „ŚWIADECTWO” cz. II wt. 1.07.1986, godz. 22.00

    † Bądź wierna w rzeczach małych, abym mógł pokazać ci rzeczy wielkie, i abyś mogła zaznać wielkich łask Moich. Bądź poddana we wszystkim Mojej woli.

  4. Ania pisze:

    Alicja „ŚWIADECTWO” cz. II pon. 30.06.1986, godz. 8.00

    – Od dawna chodzą za mną myśli, by usunąć wszystko, co możliwe, by nie było żadnych powrotów ani żadnego zatrzymywania się na sprawach, które nie są od Ciebie.

    † Wszystko jest ode Mnie. Także to, co ludzkie i to, co trudne. Odejść powinnaś w sercu, będąc nawet wśród tych samych rzeczy, spraw, ludzi.

    Nie oglądaj się. Po cóż ci ten zamęt. Patrz tylko przed siebie. Tam jestem Ja i Moja Miłość. Tam jest wszystko, co zaspokoi twoje serce. Oszczędzaj swoje serce – niech nie spala się w tym, co nie jest Moją Miłością.

  5. AnnaMaria pisze:

    A kolejny dzień nowenny do Sw Ojca Pio, gdzie można znaleść?

    • wobroniewiary pisze:

      Już 🙂
      Nowenna do św.Ojca Pio ❤
      DZIEŃ PIĄTY

      Święty Ojcze Pio, ty przez swoje niezwykłe zjednoczenie z Panem wlewałeś w serca wątpiących nadzieję, «że Bóg chrześcijan jest Bogiem przemiany», że z cierpienia rodzi się pokój, a z odrzucenia rozpaczy «budzi się nadzieja», bądź ze mną w moim doświadczeniu…, abym ufał w miłość Bożą.

      Ojcze nasz… Zdrowaś… Chwała Ojcu…

  6. AnnaMaria pisze:

    Dziękuje!!!

Dodaj komentarz