Medjugorie – orędzie z 25. kwietnia 2024 przekazane Marii Pavlović-Lunetti

Orędzie Matki Bożej przekazane Marii Pavlović-Lunetti
25 kwietnia 2024 

Matka Boża ostrzega:
„… szatan jest mocny i z każdym dniem jego siła rośnie poprzez tych, którzy wybrali śmierć i nienawiść”

„Drogie dzieci! Jestem z wami, aby wam powiedzieć, że was kocham i zachęcam do modlitwy, bo szatan jest mocny i z każdym dniem jego siła rośnie poprzez tych, którzy wybrali śmierć i nienawiść. Wy, kochane dzieci, bądźcie modlitwą i moimi wyciągniętymi rękoma miłości dla wszystkich, którzy są w ciemności i szukają światła naszego Boga. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

54 odpowiedzi na „Medjugorie – orędzie z 25. kwietnia 2024 przekazane Marii Pavlović-Lunetti

  1. wobroniewiary pisze:

    Do codziennego odmawiania

    Boskie Serce Jezusa, ofiaruję Ci przez Niepokalane Serce Najświętszej Maryi Panny wszystkie modlitwy, sprawy, prace i krzyże dnia dzisiejszego jako wynagrodzenie za grzechy moje i całego świata. Łączę je z tymi intencjami w jakich Ty ofiarowałeś się za nas na krzyżu i ofiarujesz się codziennie na ołtarzach całego świata. Ofiaruję Ci je za Kościół katolicki, za Ojca Świętego, a zwłaszcza na intencję miesięczną, oraz na intencję misyjną, jako też na intencje dziś potrzebne. Pragnę też zyskać wszystkie odpusty jakich dostąpić mogę i ofiaruję Ci je za dusze w czyśćcu. Amen

    Do codziennego odmawiania przez niewolników NMP:

    Ja, N…, grzesznik niewierny, odnawiam i zatwierdzam dzisiaj w obliczu Twoim śluby Chrztu Św. Wyrzekam się na zawsze szatana, jego pychy i dzieł jego, a oddaję się całkowicie Jezusowi Chrystusowi, Mądrości wcielonej, by pójść za Nim, niosąc krzyż swój po wszystkie dni życia.
    Bym zaś wierniejszy Mu był, niż dotąd, obieram Cię dziś, Maryjo, w obliczu całego dworu niebieskiego za swą Matkę i Panią. Oddaję Ci i poświęcam jako niewolnik Twój, ciało i duszę swą, dobra wewnętrzne i zewnętrzne, nawet wartość dobrych moich uczynków, zarówno przeszłych, jak obecnych i przyszłych, pozostawiając Ci całkowite i zupełne prawo rozporządzania mną i wszystkim bez wyjątku co do mnie należy, według Twego upodobania, ku większej chwale Boga w czasie i wieczności.

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen
    Święci Aniołowie i Archaniołowie – BROŃCIE NAS I STRZEŻCIE NAS. AMEN!

    Módlmy się o ochronę dla siebie i swoich bliskich

    „Zanurzam się w Najdroższej Krwi naszego Pana Jezusa Chrystusa. Krwią Jezusa pieczętuję wszystkie miejsca w moim ciele, poprzez które duchy nieczyste weszły, lub starają się to uczynić. Niech spłynie na mnie, Panie, Twoja Najdroższa Krew, niech oczyści mnie z całego zła i z każdego śladu grzechu. Amen!”

    „Panie, niech Twoja Krew spłynie na moją duszę, aby ją wzmocnić i wyzwolić, – na tych wszystkich, którzy dopuszczają się zła, aby udaremnić ich wysiłki i ich nawrócić – a na demona, aby go powalić.”

    Modlitwa na cały rok

    Jezu, Maryjo, Józefie – kocham Was, ratujcie dusze! Święta Rodzino opiekuj się moją rodziną i uproś nam wszystkim pokój na świecie. Amen!
    Matko Boża Niepokalanie poczęta – broń mnie od zemsty złego ducha!

    Modlitwa do św. Józefa pochodząca z 1700 roku

    „Chwalebny Patriarcho, Święty Józefie, w którego mocy jest uczynienie możliwym tego, co niemożliwe, spiesz mi na pomoc w chwilach niepokoju i trudności. Weź pod swoją obronę sytuacje bardzo poważne i trudne, które Ci powierzam, by miały szczęśliwe rozwiązanie. Mój ukochany Ojcze, w Tobie pokładam całą ufność moją. Niech nie mówią, że przyzywałem Ciebie na próżno, a skoro z Jezusem i Maryją możesz wszystko uczynić, ukaż mi, że Twoja dobroć jest tak wielka, jak Twoja moc. Amen”

    Akt oddania Jezusowi, podyktowany mistyczce siostrze
    Marii Natalii Magdolnej z obietnicą 5-ciu łask


    Owe pięć obietnic: „Wbrew pozorom żaden z ich krewnych nie pójdzie do piekła, ponieważ w chwili, gdy ich dusza odłączy się od ciała, otrzymają łaskę doskonałej skruchy. Jeszcze w dniu ofiary wszyscy zmarli członkowie ich rodzin zostaną uwolnieni z czyśćca. W chwili śmierci będę u ich boku i omijając czyściec, zaprowadzę ich dusze przed oblicze Trójcy Przenajświętszej. Ich imiona wyryją się w Sercu Jezusa i w moim Niepokalanym Sercu. Poprzez swoją ofiarę, połączoną z zasługami Chrystusa, uchronią wiele dusz przed wiecznym potępieniem, a wielu innym będą świadczyć dobro aż do końca świata”.

    „Mój słodki Jezu, w obecności trzech Osób Trójcy Przenajświętszej, Twojej Świętej Matki oraz całego dworu niebieskiego, w łączności z intencjami Twojego Przenajświętszego Eucharystycznego Serca i Niepokalanego Serca Maryi, ofiarowuję Ci całe moje życie, wszystkie moje Msze Święte, wszystkie Komunie, dobre uczynki, ofiary i cierpienia. Łączę je z zasługami Twojej drogocennej Krwi oraz śmierci na krzyżu – dla uczczenia Trójcy Przenajświętszej, dla zadośćuczynienia za zniewagi, jakich doznał od nas Bóg, dla jedności Kościoła – naszej świętej Matki, dla księży, dla dobrych powołań kapłańskich, dla wszystkich dusz aż do końca świata. Przyjmij, o Jezu, ofiarę mojego życia i daj mi łaskę, abym wytrwał w tym w pełni wiary aż do śmierci. Amen”.

    MODLITWA DO NASZEJ PANI OD ARKI


    Wszechmogący i Miłosierny Boże, który przez Arkę Noego ocaliłeś rodzaj ludzki przed karzącymi wodami potopu, spraw litościwie, aby Maryja Nasza Matka była dla nas Arką Ocalenia w nadchodzących dniach oczyszczenia świata, uchroniła od zagłady i przeprowadziła do życia w Nowej Erze Panowania Dwóch Najświętszych Serc, przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.

    Pani od Arki, Maryjo Matko nasza, Wspomożenie wiernych, módl się za nami!

    Akt poświęcenia świata Niepokalanemu Sercu Maryi
    św. Jana Paweł II 25 marca 1984
    (od głodu i wojny, od wojny atomowej – wybaw nas )

    O Serce Niepokalane!
    Pomóż przezwyciężyć grozę zła, która tak łatwo zakorzenia się w sercach współczesnych ludzi – zła, które w swych niewymiernych skutkach ciąży już nad naszą współczesnością i zdaje się zamykać drogi ku przyszłości!
    Od głodu i wojny, wybaw nas!
    Od wojny atomowej, od nieobliczalnego samozniszczenia, od wszelkiej wojny, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw życiu człowieka od jego zarania, wybaw nas!
    Od nienawiści i podeptania godności dzieci Bożych, wybaw nas!
    Od wszelkich rodzajów niesprawiedliwości w życiu społecznym, państwowym i międzynarodowym, wybaw nas!
    Od deptania Bożych przykazań, wybaw nas!
    Od usiłowań zdeptania samej prawdy o Bogu w sercach ludzkich, wybaw nas!
    Od przytępienia wrażliwości sumienia na dobro i zło, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw Duchowi Świętemu, wybaw nas! Wybaw nas!
    Przyjmij, o Matko Chrystusa, to wołanie nabrzmiałe cierpieniem wszystkich ludzi! Nabrzmiałe cierpieniem całych społeczeństw!
    Pomóż nam mocą Ducha Świętego przezwyciężać wszelki grzech: grzech człowieka i „grzech świata”, grzech w każdej jego postaci.
    Niech jeszcze raz objawi się w dziejach świata nieskończona zbawcza potęga Odkupienia: potęga Miłości miłosiernej! Niech powstrzyma zło! Niech przetworzy sumienia! Niech w Sercu Twym Niepokalanym odsłoni się dla wszystkich światło Nadziei! Amen

    Modlitwa do Krwi Chrystusa
    Najświętsza Krwi Chrystusa, zachowaj nas i cały świat!

  2. wobroniewiary pisze:

    Wczoraj pisałam o kolanie, ale to rwa kulszowa, (promieniuje na kolano a z kolana aż do dołu z bólem łydki), a na dniach mam być u egzorcysty, moje zadanie się komplikuje, na razie to nie mogę ani chodzić, ani nawet siedzieć.
    Poproszę o modlitwę ale i o wyrozumiałość przy zatwierdzaniu komentarzy, bowiem więcej leżę jak siedzę

    • Małgorzata pisze:

      +++

    • Krystyna pisze:

      Pod Twoją obronę uciekamy się święta Boża Rodzicielko ….

    • Alina pisze:

      Codziennie omadlam. Ja mam podobne problemy i niedawno prywatnie byłam u rehabilitanta, jego kolega dobiera wkładki do butów, czasami chodzę z tymi wkładkami i jest mi lepiej. Masaże kręgosłupa też pomagają bo to od kręgosłupa. Chodzić na siłę i robić duże kroki. Mi to pomogło. Nie jest całkiem dobrze ale lepiej. Leki nic mi nie pomogły.

    • kasiaJa pisze:

      +++ ❤

    • Asia pisze:

      zdrowaś Maryjo

    • Maggie pisze:

      🙏🏻❣️

    • Magdalena pisze:

      +++

    • Maggie pisze:

      Możliwe, że masz niedobór witamin z grupy B – kiedyś podawali w zastrzykach, zwłaszcza przy bólach korzonków (nie jestem pewna, którą w szczególności witaminę, dlatego nie podaję aby nie mącić.

      Natomiast ”mam być u egzorcysty” wyjaśnia dlaczego „przywlekła się ta dolegliwość” oraz pokazuje, jak ten stwór przeszkadza, abyś tam nie pomagała/dotarła …
      Jezu, Ty się tym zajmij 🙏🏻❣️

      • Monika pisze:

        Na to tylko wit. B12 w zastrzykach, bo podana doustnie nie pomoże już w przypadku ataku rwy. To lubi nawracać. U mnie bez zastrzyków nigdy samo nie przechodzi i już wiele razy miałam serie zastrzyków, od młodości, więc z własnego doświadczenia wiem, że bez nich u mnie nigdy samo nie przechodzi a im szybciej się z nimi zadziała, tym szybciej ten ból i nawet paraliż przechodzi. Czasem trzeba aż 10 dni z zastrzykami i kiedyś tyle przepisywali. Teraz lekarze przepisują tylko 5 albo 6. Ale jak szybko podane to i te 5 wystarczą, bo zależy ile się z tym czeka. Z tym nie można czekać, to nie są rzeczy błahe, bo co prawda rzadko ale czasami taki paraliż zostaje – wiem to od lekarzy. Dodatkowo bierze się leki na noc na zwiotczenie mięśni kręgosłupa, wtedy ból mniejszy i przynajmniej da się spać – ja brałam baclofen lub tiocolis, zawsze są skuteczne i naprawdę szybko przechodzi – dwa, trzy dni i po paraliżu.

        Rwa i ten ból może umiejscowić się w różnych miejscach, ale jest to zwykle rwa kulszowa lub barkowa. Jednak potrafi tak się umiejscowić np. między łopatkami, w klatce piersiowej, że oddychać nie sposób, bo usztywnia tak, że żebra nie mogą się ani odrobinę ruszyć i trudno zaczerpnąć powietrza. Ile razy ja już to przechodziłam – raz to nawet w szpitalu rwa barkowa mnie złapała, po operacji, jak otworzyli okno a ja leżałam w przeciągu – minuta, dwie i po sprawie, już paraliż i oddychać nie można. Zwykle zaczyna się gdy spoconego niewinnie przez chwilę przewieje, nawet słaby wiaterek, którego się czasem nie czuje, choćby minuta wystarczy – gdy jest się mokrym, choćby z powodu uderzeń gorąca i potów przy menopauzie, zwłaszcza jak ktoś ma wiele schorzeń kręgosłupa jednocześnie. U mnie to wszystko naraz i łatwo dochodzi do ataków rwy, dlatego nieraz strach wyjść z domu gdy wieje, bo: przepuklina, skolioza, lordoza, dwie dyskopatie i kto wie co jeszcze, bo od wielu lat nie badałam stanu kręgosłupa, od czasów jak chcieli mnie wysłać na operację przepukliny kręgosłupa a przecież zwyrodnienia dochodzą nowe z wiekiem.

    • Bożena pisze:

      +++ ❤

    • babula pisze:

      Ewo miałam identycznie. Daje ulgę voltaren max żel do nacierania na zmianę z olejkiem z żywokostu z gojnikiem. Sama się masujesz albo ktoś z rodziny. Ruch w umiarkowanej ilości -żeby się nie zastać. Z leków pomógł mi palgotal (na receptę jest niestety ale chyba refundowany dla seniorów a nawet może być bezpłatny). Ale na nogi stanęłam dopiero po zabiegach. Biorę 30 zabiegów w ciągu10 dni i to mi wystarcza na ok 2-3 lata. Otaczam modlitwą Ciebie i osobę, za którą się ofiarowałaś -bo tak mi się wydaje że to zrobiłaś+++

    • beatka11 pisze:

      Święty Michale Archaniele broń nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną, oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen

    • duszyczkaa pisze:

      Niestety Ewa, ale jeśli już masz tendencje do rwy kulszowej /zresztą jak i ja/, to musisz zapobiegawczo karmić się wit. B-complex wraz z innymi suplementami co bierzesz, ale zwracaj uwagę czy jest tam wit.B12,bo nie zawsze jest. Przede wszystkim unikaj przeciągów. Wielokrotnie przez to przechodziłam, ból straszny. Chciałam uniknąć zastrzyków, ale niestety żołądek nie wytrzymywał tabletek na to choróbstwo. Życzę zdrówka.

    • Małgorzata pisze:

      Ewo, mnie pomogło ogrzewanie nogi. Żadne środki nie działały. Po 1 dniu rwa odpuściła.,,,

    • Bernadeta pisze:

      Kochani a ‚propos rwy kulszowej. Będąc przed trzydziestka dopadla mnie rwa kulszowa. Chodziłam chyba ze dwa lata myśląc że samo przyszło, samo pójdzie. Pomagały ciepłe kąpiele, maści rozgrzewające i ból trochę zelżał No ale, ile można,poszłam do lekarza, zastrzyki rehabilitacja, trochę pomogło. Jeden raz płożono mi prady TENS dokładnie w miejscu bólu, czułam delikatne mrowienie przez cały nerw od biodra do stopy.

      Rehabilitacja pomogła, ale rwa wracała.

      Kilka lat później byłam na Mszy Św. I na koniec ksiądz przechodził między wiernymi z Panem Jezusem w monstrancji i błogosławił. W pewnym momencie poczułam to samo mrowienie,przechodzące przez całą nogę.

      Ksiądz był z tyłu i mnie błogosławił,a Pan Jezus uzdrowił. Od tamtej chwili nie mam żadnej dolegliwości związanej z bólem rwy kulszowej. To było piękne przeżycie.

      Dziękuję, Ci Jezu.🥰

    • Ambrosio pisze:

      Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus

      na rwę kulszowa proszę użyć olejek z narcyza z zielarskiego sklepu 6 zloty, przed użyciem uczynić znak krzyża

      i mocno nasmarować obolałe miejsce najlepiej wieczorem przed snem i tak zrobić przez 3dni , będzie Pani wniebowzięta

      Ambrosio

  3. Victor pisze:

    26.04 – Dziś jest wspomnienie Matki Bożej Dobrej Rady.

    Litania do Matki Boskiej Dobrej Rady dla uproszenia dobrej rady.

    Arka pociechy 1880

    Kyrie elejson! Chryste elejson! Kyrie elejson!

    Chryste, usłysz nas! Chryste, wysłuchaj nas!

    Ojcze z Nieba Boże, zmiłuj się nad nami.

    Synu Odkupicielu świata Boże,

    Duchu Święty Boże,

    Święta Trójco Jedyny Boże,

    Święta Maryo, módl się za nami.

    Święta Panno nad pannami,

    Matko Dobrej Rady,

    Matko Miłosierdzia,

    Córko Ojca Przedwiecznego,

    Matko Syna Bożego,

    Oblubienico Ducha Świętego,

    Świątynio Trójcy Przenajświętszej,

    Pani Raju Niebieskiego,

    Szafarko Łask Boskich,

    Furto niebieska,

    Królowa Aniołów,

    Ozdobo Patryarchów,

    Chwało Proroków,

    Matko zaradzająca Apostołom, użycz nam dobrej rady,

    Matko zaradzająca Męczennikom,

    Matko zaradzająca Wyznawcom,

    Matko zaradzająca Pannom,

    Matko zaradzająca Wszystkim Świętym,

    Matko zaradzająca strapionym,

    Matko zaradzająca wdowom i sierotom,

    Matko zaradzająca utrapionym,

    Matko zaradzająca smutnym,

    Matko zaradzająca ubogim i kalekom,

    Matko zaradzająca uciśnionym i prześladowanym,

    Matko zaradzająca cierpiącym i chorym,

    Matko zaradzająca nieszczęśliwym i opuszczonych od ludzi,

    Matko zaradzająca we wszelkich potrzebach i niedostatkach,

    Matko zaradzająca we wszelkich niebezpieczeństwach,

    Matko zaradzająca we wszelkich pokusach,

    Matko zaradzająca zwątpiałym i upadłym na duchu,

    Matko zaradzająca grzesznikom,

    Matko zaradzająca konającym,

    Matko zaradzająca wszystkim, co w Tobie ufność położyli i Twojej wzywają pomocy,

    We wszystkich potrzebach,

    W czasie walki z ułomnościami naszymi,

    W chwili, gdy zmuszony(a) będę działać sam(a) przez siebie,

    Gdy uznam potrzebę większej uległości i posłuszeństwa,

    Gdy mi się zdawać będzie, że mnie ludzie i wszystko na świecie opuściło,

    Gdy mnie ciężka boleść gnębić będzie,

    Gdy mnie rozpacz ogarnie i siły opuszczać zaczną,

    Gdy mnie już nic do tej ziemi przywiązywać nie będzie,

    We wszystkich niebezpieczeństwach, nieszczęściach, trwogach i zniechęceniu,

    We wszystkich pokusach, walkach i upadku,

    Do odzyskania Łaski utraconej,

    We wszystkich sprawach, smutku i przeciwnościach,

    We wszystkich zamysłach, zamiarach i przedsięwzięciach,

    W ucisku, prześladowaniu i niewoli,

    We wszystkich dolegliwościach, krzyżach, cierpieniach i niedostatku,

    We wszystkich wątpliwościach, niepokojach i zamieszaniach,

    W czasie zbytecznego uniesienia się gwałtownymi uczuciami,

    W wszystkich chorobach i słabościach,

    W zbytecznym przywiązaniu do ludzi i pociech doczesnych,

    We wszystkich rozdrażnieniach i natarczywościach,

    W oziębłości i zaniedbaniu powinności,

    W poddaniu się rozrządzeniom Opatrzności,

    W szczęściu i niespodziewanej radości,

    W smutku i tęsknocie serca,

    W zbytecznym niepokojeniu się o przyszłość,

    W zastosowaniu się do każdego położenia,

    W zaślepieniu próżnościami świata,

    W zbytecznej troskliwości o dobra tej ziemi,

    W sprawie zbawienia dusz naszych

    W godzinę śmierci,

    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, Przepuść nam, Panie!

    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, Wysłuchaj nas, Panie!

    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, Zmiłuj się nad nami, Panie!

    Chryste, usłysz nas! Chryste, wysłuchaj nas!

    Kyrie elejson! Chryste elejson! Kyrie elejson!

    Ojcze nasz… Zdrowaś Marya… Chwała Ojcu…

    V. Módl się za nami, o Matko Dobrej Rady!

    R. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusa Pana.

    https://salveregina.pl/wp-content/uploads/2022/04/WhatsApp-Image-2022-04-25-at-19.30.00-600×792.jpeg

    • Anna-Asia pisze:

      We wszystkich intencjach naszych; Matko wspomożenie wiernych, udziel nam pomocy. Módl się za nami w potrzebach naszych, o Matko Dobrej Rady!

  4. Ukrainka to stan umysłu pisze:

    Surogacja to też specyfika Ukrainek.

    • Kamilbolt pisze:

      użytkowniku Ukrainka to stan umysłu: Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale nie służysz Bogu tylko szatanowi, skoro świadomie podsycasz wrogość wobec bliźnich. Ty sobie z tego teraz nic nie robisz, bo dobrze ci za to płacą lub masz dobrą zabawę, ale nawróć się, bo potem będzie za późno. Tym bardziej, że Biblia ostrzega przed świadomym sianiem fałszywych informacji, obmowami i oszczerstwami.

  5. Małgorzata pisze:

    Podpisz Protest w Obronie Dziedzictwa Chrześcijańsko-Narodowego, wzywający do obrony tej ważnej części dorobku naszej Ojczyzny i do przestrzegania prawa Polaków do jego kultywowania.

    Zmiany dokonywane przez dzisiejszych zawiadowców MKiDN nie są wyłącznie osobistymi szykanami. Dotyczą one instytucji kultury, które zostały powołane po to, by służyć wzmocnieniu narodowej tożsamości i krzewić takie wartości, jak wolność i niepodległość. Powróciły czasy, gdy patriotyzm nazywano ekstremizmem, a chrześcijaństwo przeszkodą na drodze ku świetlanej przyszłości. To nie jest polska narracja.

    Protest już podpisało 74 sygnatariuszy, m.in Marek Budzisz, Justyna Melonowska, Paweł Milcarek, Grzegorz Kucharczyk, Jan Pietrzak, Tadeusz Płużański, Jan Pospieszalski, oraz Marek Jurek.

    Proszę o publikację i rozpowszechnienie Apelu, pod którym można się podpisać na stronie https://bronimydziedzictwa.pl/, a także o udostępnianie w dostępnych Państwu mediach społecznościowych

    • Maggie pisze:

      Mego kodu pocztowego nie przyjmuje system – już kiedyś u nich me podpisy wyszły na ZERO (a tylko tam raz gdy podałam kod kogoś z rodziny … nie chcę znów kłamać). Czy oni mają w głowie dobrze poukładane⁉️, bo Polacy są rozsiani po świecie a głos ich w tej sprawie JEST NADZWYCZAJ WAŻNYM‼️. Często wracają do Polski i już teraz są zawiedzeni, widząc „wymiatanie polskości”. Kochając Ojczyznę, bez względu na to gdzie zamieszkują, pragną aby Polska była Polską „z krwi i kości” z bogatą Tradycją i Dorobkiem Kulturalnym. Taka akcja to jak bezduszna dyskryminacja, przynosząca utratę wielu odrzuconych głosów.

  6. porannarosa pisze:

    Szczesc Boże, przepraszam, że akurat pisze o tym na stronie, ale może ktoś z czytających będzie wiedział, orientował się, albo miał podobną sytuację. Jakiś czas temu miałam na swoim podwórku wybuch butli gazowej w pomieszczeniu gospodarczym był pożar wszystko się zajęło, ale też i auto stojące obok garażu. Właściciel auta zmarł po jakimś czasie. Teraz chce to auto dać na złom, ale mam problem, nie mogę go wyrejestrować, nie jestem właścicielem – masa spadkowa itd.. Stąd moje pytanie czy sąd może zdecydować, że to auto nie jest już majątkiem skoro jego stan jest taki – czy idzie mimo to w masę spadkowa? Auto jest całe spalone… Przeraża mnie myśl, że będzie stać to kilka lat na podwórku, aż dojdzie do ostatniego spadkobiercy. Dlatego pytam może jest coś takiego w prawie, żeby się pozbyć tego żeby nie traktować jako majątek ? Może ktoś wie?

    • babula pisze:

      Nie znam się na prawie Porannaroso ale w mojej miejscowości jest np. przy kościele punkt gdzie prawnik w czynie społecznym udziela porad za darmo. Podobny punkt jest zdaje się przy ośrodku pomocy społecznej. Wydaje mi się, że w trochę większych miejscowościach takie punkty będą. Spróbuj, może uda się uzyskać taką poradę telefonicznie.

    • Maggie pisze:

      Nie wiem jak to załatwiać w Polsce aby było zgodnie z prawem. Stąd rozważam, co przyszło mi na myśl by pomóc.

      ChybaJEDNAK: gdy poprosisz Policja może spisać protokół i na tej podstawie z Urzędu dać zalecenie Rejestratorowi/instytucji, podając oczywiście identyfikację „auta”, miejsca „parkowania złomu” i #tablic ? PRZECIEŻ ten numer ktoś mógłby używać do np szwindli i szukaj wiatru w polu.
      Trzymaj/zachowaj dla siebie kopie (choćby ksero) dokumentów aby mieć dowód i aby nikt Ciebie w przyszłości ciągał czy karał za np brak opłat.

      Oddając zaś na złom też chyba możesz mieć rodzaj protokołu złomowania 🤔z informacją o ew wartości tego złomu … lub scedowaniu takiej na opłacenie/pokrycie wywozu czy przechowywania=parkingu

      Możliwe, że Policja zna inny sposób wyrejestrowania, iże dzięki choćby przez spisanie protokołu, nie będziesz kiedykolwiek posądzona o zawłaszczenie/kradzież etc czegoś, co już NIE ISTNIEJE jako auto.

      Czasami dziennikarze i kamera czy foto pomagają w prostych ake trudnych sytuacjach. Każdy złom stanowi zagrożenie z rodzaju hazardowych.

  7. Bożena pisze:

    „Ręce do góry? Głowa do góry!” | konferencja o nadziei w tarapatach | ks. Tomasz Podlewski

    • Sylwek pisze:

      znowu słowa pięknie gadane t tamto aj aj uch puch, a ty człeku się martw zus, najm rachunki wypłaty choroby i nie kompetentni mechanicy pa których zamiast procować trzeba poprawiać. Ach zachwycajmy się jak pięknie mówione. – ja juz się z tego wyleczyłem ludzie mnie wyleczyli i życie

  8. Alutka pisze:

    Dopóki mamy państwo zawsze jest nadzieja.
    Historycznie i politycznie Poznajcie prawdę, a prawda was wyzwoli. Mnóstwo ważnych i ciekawych faktów.. jest też mowa o zmianie traktatów europejskich, trzy najważniejsze punkty: wzniesienie prawa weta, likwidacja państw narodowych, dominacja UE europejskiej w kilkudziesięciu obszarach (czyli prawie we wszystkich ).
    Ameryka zdecydowała, że Kaczyński zostanie spuszczony z wodą, stawiają na Hołownię, którego protektorem jest szeregowy poseł, uczestniczący do niedawna w Radzie Atlantyckiej, został do Polski zadaniowo oddelegowany.. Wipler również jest szeregowym posłem, a jednak wypowiada się w imieniu całej Konfederacji, czyli jest aniołem stróżem tej opcji politycznej. Bardzo ciekawe, można słuchać bez końca.

    • wobroniewiary pisze:

      ja już mam dość polityki… nie wiem jak wy, ale ja mam dość!

      • Alutka pisze:

        Coś mi się dziwnie ponapisywało:, miało być mniej więcej:

        Bodnar powyrzuca niewygodnych sędziów i poobsadza ”starymi kiejkutami, ” będą wyroki skazujące na zmyślone zarzuty polityczne.

      • Kamilbolt pisze:

        Ja również – coraz większe warczenie jedni na drugich nastawione na podsycanie konfliktu i wrogości. A ilu z nas jest po drodze ochlapanych nieczystościami tego świata z powodu polityki to najlepiej widać po rodzinach porozdzielanych z powodu światopoglądów. A wszystko po to, żebyśmy się wzajemnie osadzali i potępiali. Nie można popierać ani dokarmiać sił świadomie działającym przeciwko nam.

      • Sylwek pisze:

        tak tak minie dwa dni może więcej i będzie jak dawniej

    • Alutka pisze:

      Ja, nie, bo dopiero wszystko zaczyna się rozkręcać . Czy chcemy czy nie chcemy, od polityki, czyli od rzeczywistości, się nie ucieknie.

      Jeszcze tylko to i na razie dam spokój

      Pan Stanisław powtarza spiżową sentencją Józefa Stalina: o przestawieniu wyborcom prawidłowej alternatywy wyborczej, że bez względu na to kto wygra wybory, są one wygrane. Albo wybory wygrywa , kto liczy głosy. Znamy to. Od 1. 20 minut o wypychaniu przez Niemców, Stanów Zjednoczonych z polityki europejskiej,, póki ich wojska w Niemczech stacjonują, nie może być umowy o gwałtownych ruchac ze strony niemieckiej armii, która na potęgę zacznie być dozbrajana.. My tymczasem, , jesteśmy pomału przekształcani w generalną gubernię nie ma już miejsca na niepisaną zasadę: wy nie ruszacie naszych, my waszych, dlatego rozpoczęła się czystka polityczna . Pod narko wyrzuca nie będziesz godnych sędziów, po obsadzą Starymi Kiejkutami i za co będzie walnął agenturą z Rosją, albo innych wymyślonych powodów , będą skazujące wyroki. Jedna z najciekawszych projekcji: z humorem, przedstawienie polityki amerykańsko – europejskiej z lekcją historii..

      • wobroniewiary pisze:

        Rzygam polityką!
        U nas w LO pikiety pani dyr. wyrzuca na bruk nauczycielkę lubianą i szanowaną z 30-letnim stażem pracy na 1 rok przed emeryturą. Ludzie protestują ale ona uprawia swoją POlitykę

        • Victor pisze:

          z wielką przyjemnością dołączam i popieram Ewe. „O” polityki.

          nie wspominać nic i nic nie pisać.

          my mamy się modlić, zachować pokuj serca i prosić Boga aby zbawił nas i nasze rodziny i jak najwięcej ludzi.

          nic nie załatwimy tym czczym gadaniem na temat tych sługusów, których królestwo jest ciemiężeniem ludzi ….

        • wobroniewiary pisze:

          Pomódlcie się dziś za mnie i w sumie za grupę 7 osób czyli za 3 świeckie i za 4 kapłanów

      • Monika pisze:

        Alutka, jak to Ty mówisz: wyluzuj. Chyba emocje Cię ponoszą – a to raczej nie jest dobry doradca. To chyba ten cukier, do którego spożywania zachęcasz, że niby tak jest potrzebny dla zdrowia i życia. To dla odmiany i odskoczni od polityki, choć na chwilę, tak dla zdrowotności, wyluzowania i przemyślenia pewnych spraw odnośnie naszego życia w kontekście samego odżywiania, posłuchaj ten niegłupi wywiad, może oczy się otworzą: https://www.youtube.com/watch?v=gd_KTe623G4

        Domyślam się, że nie jesteś ani wegetarianką ani na carnivorze ale i tak warto odsłuchać, z korzyścią dla siebie, by zobaczyć pewne zagadnienia nieco szerzej, z pewnej odległości i wyciągnąć pewne wnioski dla siebie po odsłuchaniu całości.

        Jeszcze spytam: czy to co piszesz, to piszesz od siebie czy z jakiegoś translatora? Bo co mają niby oznaczać te słowa, niezgodne z polskimi zasadami pisowni: „Pod narko wyrzuca nie będziesz godnych sędziów, po obsadzą Starymi Kiejkutami i za co będzie walnął agenturą z Rosją…” – bladego pojęcia nie mam o co Ci tu chodzi. Jaki tego sens, bo ja jestem mało domyślna, ale czy jest ktoś kto to rozumie?

        Czy może to Ty Alutko używałaś tutaj na tej stornie skrótu: „jprdl” a potem udawałaś, że to nic takiego, że to tak naprawdę nic nie znaczy, to co faktycznie znaczy i że Ty wcale nie miałaś na myśli tego co ten skrót oznacza?

        A co do tego linku, który podałam, to naprawdę warto posłuchać co mówią dwie niegdyś zatwardziałe w swoich poglądach wegetarianki, po latach tkwienia w tej zabójczej ideologii, od której egzorcyści zalecają uciekać jak najdalej i wyrzec się na Spowiedzi Św. Jedna z nich – gość w tym wywiadzie, jest nawróconą katoliczką i wypowiada wiele mądrych słów.

        • Maggie pisze:

          Moniko, wiele o czym pisze Alutka jest, niestety, rzeczywistością. Pewne określenia zaś kojarzę m.in. z panem Michałkiewiczem, który jest bystrym człowiekiem i operuje określeniami, których sztuczna inteligencja raczej „nie zezłomuje”.

          Wielu POlityków zaś przechodzi „kosmetyczne kuracje” upiększające np p.Sienkiewicz kieruje swe kroki, do bardziej zaawansowanej technologii, kiedy „porzucił” ministrowanie i przymierza się do POsłowania w UE (czyli, wg nazewnictwa p.Michałkiewicza w eurokołchozie).

          Wrzawa ogromna w Internecie i od kłótni i napadów ból głowy i mętlik, co jest korzystnym dla tych co w mętnej wodzie ryby łowią, bo dzieląc … rządzą podsuwając równocześnie kijek z marchewką. 

          Alutka nie była zakochana w Ordo Iuris, ale teraz, nawet nie lubiąc, może zobaczy, że takie nielubiane, a pożyteczne … obrazowo … jak np nielubiany szpinak, jednak przynosi benefity zdrowiu. Nie dawajmy ponieść się emocjom, aby nie naruszając swego honoru i racji w momencie właśnie gdy „się gotujemy”… sięgnijmy po Różaniec (nawet niewidoczny, gdy na 10 palcach i dostępny non stop), którym możemy zmienić WIELE: Matko Najświętsza Ty się tym zajmij i proś Swego Syna, Jezusa Chrystusa aby przez Twoje bolejące Serce i Krwawe Łzy , też się tym wszystkim zajął, ABY ludzie nie zaprzepaszczali Owoców Jego Krwawej Męki i nie odrzucali Jego Samego. Amen❣️🙏🏻❣️

          P.S.

          Niżej fragment listu, odsłaniający POtęgę POmawiających tych, którzy stoją na/za barykad-zie/-ą:

          „Szanowni Państwo,

          w ostatnich tygodniach mamy do czynienia ze wzbierającą falą ataków na Ordo Iuris. Już w styczniu Ordo Iuris zamieszczono na „czarnej liście” ministra Sienkiewicza, obok CARITAS czy TV Republika. Następnie, nie mogąc pozbawiać nas finansowania, które pochodzi wyłącznie od naszych Przyjaciół i Darczyńców, przystąpiono do kampanii oszczerstw i pomówień.

          Portal Onet udostępnił swoje łamy Klementynie Suchanow, która powtórzyła teorie spiskowe Tomasza Piątka o rzekomych rosyjskich powiązaniach Instytutu. Kłamstwa powieliły zaraz OKO․press, Wprost i Wysokie Obcasy. Przez media społecznościowe przetoczyła się lawina wulgarnego hejtu. Rzesza anonimowych trolli internetowych powielała wyssane z palca zarzuty i wulgarne, personalne ataki, wzywając do delegalizacji Ordo Iuris i wtrącenia naszych ekspertów do więzień…

          Radykałowie zawsze bali się siły naszych merytorycznych argumentów oraz skuteczności naszych interwencji. Dlatego – nie będąc w stanie podjąć rękawicy w uczciwej debacie z ekspertami Ordo Iuris – od lat starają się za wszelką cenę zniszczyć wiarygodność Instytutu w oczach naszych Przyjaciół i Darczyńców. W kolejnych oszczerczych artykułach próbują doszukiwać się źródeł naszego finansowania na całym świecie, tworząc kolejne (wzajemnie ze sobą sprzeczne) teorie spiskowe… Ale tak naprawdę doskonale wiedzą o tym, że naszą największą siłą jest nasza całkowita niezależność finansowa, którą możemy się cieszyć dzięki tysiącom polski rodzin.

          I właśnie to jest przyczyną ich wściekłości! Bo gdy rząd Donalda Tuska rozpoczął walkę z organizacjami społecznymi, broniącymi życia, rodziny i wolności – wiele z nich utraciło płynność finansową. Ale nas nie udało się zatrzymać, bo niezależność finansowa od polityki zawsze była fundamentem działalności naszego Instytutu.

        • Kate pisze:

          Po co te złośliwości i wbijanie szpilek?

          Dieta to sprawa indywidualna. Jednemu służą większe ilości mięsa, drugiemu – dieta roślinna. Może to kwestia genów, może kwestii zdrowotnych. Dopóki dana osoba czuje się ok i ma względnie dobre wyniki badań przy swojej diecie, nie powinno się zaglądać jej do talerza.

          Co do spraw ideologicznych – czym innym jest kupowanie mięsa od rolnika, czym innym z hodowli przemysłowej. Czy Pan Bóg mówiąc „czyńcie sobie ziemię poddaną” miał na myśli to co ludzkość wyrabia, szczególnie na Zachodzie czy w Chinach? Wątpię. Czy zresztą zdrowe jest mięso z hodowli przemysłowej, gdzie zwierzęta żyją w stresie, odcięte od otoczenia i siebie nawzajem, szprycowane lekami? Wątpię. A głównie z takich właśnie miejsc jedzenie trafia na nasze stoły.

          @Alutka, jeden rabin powie tak, inny powie nie. Co ekspert to inna teoria, a całej prawdy i tak nie poznamy przed Sądem Ostatecznym. Dlatego dobrze jest zachować dystans do komentarzy politycznych i działać tam, gdzie faktycznie możemy coś zdziałać. Największy wpływ mamy na sprawy lokalne i duchowe – na tym polu warto działać. A wielka polityka, cóż, tutaj w pojedynkę guzik zrobisz.

        • wobroniewiary pisze:

          Amen!
          Co do Moniki, już nie mam sił jej tłumaczyć, że jak słusznie piszesz „dieta to sprawa indywidualna.” Jak Monika coś umyśli, to każdy „MUSI” tak jak ona wie i koniec. Ja też jem to co mi odpowiada – np. mówią jogurty kefiry dobre, a mi szkodzą (i te z laktozą i te bez). Każdy wybiera to co dla niego dobre – i tyle! Choć prędzej Wisłę kijem zawrócisz jak przekonasz Monikę, że nie powinno się każdemu „zaglądać do talerza”, bo każdy ma wolną wolę, którą sam Bóg szanuje

          Co do Alutki i jej komentarzy, poproszono mnie, abym zajrzała na pewną „konkurencyjną stronę” i komentarze tam pisane, w tym również z udziałem Alutki… Boże mój, co tam się dzieje, dosłownie „bagno”, kłótnie i najgorsze, że wśród tego bagna ludzie wstawiają też modlitwy a potem zaraz inne, gdzie są tam słowa tak wulgarne, że na egzorcyzmie takie usłyszysz albo pod meliną jak już jest po kilku godzinach picia i kłótni z rozbojami. Poczytałam 5 min tylko jeden wpis z komentarzami i byłam w najwyższym stopniu zszokowania. Powiem wprost, potrzebowałam potem odcięcia się modlitewnego, tak więc takie skróty jakie tu u nas Alutka stosowała to tam na niby „NMP stronie” to przysłowiowy pikuś i żłobek przy dorosłych ludziach…
          Dla jasności, to nie są bluzgi Alutki, tylko środowisko takie, w którym ona się udziela, i najgorsze, że to się dzieje na stronie niby-Maryjnej, z logo Niepokalanej, serce się kraje…

      • Monika pisze:

        Ja na pewno się pomodlę – przy pracy, przy której spokojnie można się modlić. Wokół sadu sadzę świerki Densata (taka najgęstsza odmiana dobra jako osłona) i drzewka owocowe dosadzam, bo morele i brzoskwinie uschły przez mroźne zimy i brak osłony wokół sadu.

  9. Maggie pisze:

    Módlmy się i brońmy kapłana, o.Marcina Mironiuka , .🙏🏻❣️

  10. babula pisze:

    Pan Jezus do s. Konsolaty:

    Jeśli ktoś dobrej woli będzie chciał Mnie kochać i uczynić ze swego życia – oczywiście sercem- jeden tylko akt miłości od momentu przebudzenia się aż do zaśnięcia, uczynię dla tej duszy szaleństwa. Napisz to.

  11. ZBIGNIEW ZIELIŃSKI pisze:

    w internecie można znaleźć filmiki z ćwiczeniami rehabilitacyjnymi na dolne partie kręgosłupa ja stosuję pomagają ćwiczenia są proste

    z Panem Bogiem

Dodaj komentarz