Dzienne archiwum: 2 grudnia 2014

Orędzie Matki Bożej z 2 grudnia 2014 Medziugorje

Drogie dzieci! Zapamiętajcie, mówię wam, Miłość zwycięży. Wiem, że wielu z was traci nadzieję widząc wokół siebie cierpienie, ból, zazdrość, zawiść… Ale ja jestem waszą Matką. Jestem w Królestwie lecz również tutaj z wami. Mój Syn ponownie posyła mnie, abym … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Otagowano , | 25 Komentarzy

W salonie odnowy ducha cz. III – Ks. Dominik Chmielewski: Najważniejsza Przyczyna Mojego Cierpienia

Najważniejsza Przyczyna Mojego Cierpienia

Opublikowano Aktualności, Pomoc duchowa | Otagowano | 5 Komentarzy

3-ci dzień Modlitwy Adwentowej w ramach Duchowej Adopcji Dziecka

Dzień 3 (2 grudnia) Modlitwa za dzieci i ich matki w zagrożonej ciąży i o trudnym porodzie Danusia rok temu urodziła zdrowego, pięknego synka, którego wszyscy przyjęli z radością i miłością. Nie było łatwo, ciąża była zagrożona, w ostatnich miesiącach musiała … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | 1 komentarz

28-my dzień z 33-dniowego okresu ćwiczeń duchowych do Aktu Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez Maryję

III-ci tydzień II-go okresu naszych ćwiczeń duchowych do Aktu Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez Maryję „Poznanie Jezusa Chrystusa” Ćwiczenia duchowe: Akty miłości do Boga, dziękczynienie za błogosławieństwa Jezusa, akty żalu i postanowienia. Modlitwy do odmawiania w trzecim tygodniu “Poznanie Jezusa Chrystusa”: … Czytaj dalej

Opublikowano Modlitwa, Wydarzenia | Otagowano , , , | 1 komentarz

Nie wszyscy będą zbawieni – Miłosierdzie a Sprawiedliwość Boża

Opublikowano Pomoc duchowa | Otagowano , | 1 komentarz