Dzienne archiwum: 4 grudnia 2014

W salonie odnowy ducha cz. V – Ks. Dominik Chmielewski: Walka z wewnętrznym oskarżycielem

Ks. Dominik Chmielewski – konferencja V: Walka z wewnętrznym oskarżycielem konferencja ks. Dominika podczas Forum Charyzmatycznego, które odbyło się w parafii Miłosierdzia Bożego w Lombard – Chicago, Lombard, Illinois

Opublikowano Aktualności, Pomoc duchowa | Otagowano , | 14 Komentarzy

5-ty dzień Modlitwy Adwentowej w ramach Duchowej Adopcji Dziecka

Dzień 5 (4 grudnia) Modlitwa za dzieci z dziecięcym Alzheimerem Filipek do momentu pójścia do szkoły rozwijał się normalnie. Choroba spadła nagle atakując wszystkie organy, również wątrobę, płuca a nawet mózg. Filip cofnął się w rozwoju: przestał chodzić, mówić, siedzi bez życia, nic … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | Otagowano , | 3 Komentarze

30-ty dzień z 33-dniowego okresu ćwiczeń duchowych do Aktu Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez Maryję

III-ci tydzień II-go okresu naszych ćwiczeń duchowych do Aktu Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez Maryję „Poznanie Jezusa Chrystusa” Ćwiczenia duchowe: Akty miłości do Boga, dziękczynienie za błogosławieństwa Jezusa, akty żalu i postanowienia. Modlitwy do odmawiania w trzecim tygodniu “Poznanie Jezusa Chrystusa”: … Czytaj dalej

Opublikowano Modlitwa, Wydarzenia | Otagowano , , , | 16 Komentarzy

Świadectwo Sylwii – Bóg mnie uzdrowił i potrafię kochać całym sercem!

ŚWIADECTWO Od mojego nawrócenia minęły ok. 3 lata. Wcześniej nie znałam Pana Boga, ponieważ nikt mi go nie pokazał. Otrzymałam chrzest, byłam przy I Komunii, ale na tym koniec. W domu właściwie panował ateizm. Dzieciństwo miało swoje trudy. Wychowywana przez dwa … Czytaj dalej

Opublikowano Świadectwa | Otagowano , , , , | 26 Komentarzy