Dzienne archiwum: 17 Maj 2016

Ks. A. Skwarczyński wraca do zdrowia, dziękuje wszystkim za modlitwy i poleca wpis o wizjach s. Yvety na temat Ostrzeżenia

Wizje siostry Yvety Siostra Yveta jest niemiecką zakonnicą. Doznawane przez nią wizje dotyczą naszej bliższej lub dalszej przyszłości. Wybrane fragmenty Orędzia Jezusa przytaczamy z książki ks. R. Uklei SDB – Tryumf Kościoła. Orędzie Jezusa na czasy ostateczne „…Mój Krzyż, Świetlisty … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | Otagowano , , , | 86 Komentarzy

W poszukiwaniu zdrowia i szczęścia…. wpadamy w szpony zła. Diabelskie reiki

Kilka lat temu, kiedy moja mama poważnie chorowała na serce, udałam się z nią do sklepu ze zdrową żywnością, bo jak wiedziałam, prowadziła go kobieta, która również leczyła niekonwencjonalnymi metodami. Jedynie patrząc na moją mamę, postawiła diagnozę, zapisała jakieś „swoje” … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności, Zagrożenia duchowe | Otagowano , , , , | 18 Komentarzy