Ks. Stefano Gobbi (książka z imprimatur) – Matka Boża o znaku bestii na ręce i na czole

Fragment książki  śp. ks. S. Gobbiego „Do Kapłanów, umiłowanych synów Matki Bożej”, wyd. Vox Domini, Katowice 2016

Znamię na czole i na ręce

a Dziś jest święto narodzenia waszej Niebieskiej Mamy, Moi umiłowani i synowie poświęceni Mojemu Niepokalanemu Sercu. Przeżywajcie je w radości i pokoju, w ciszy i na modlitwie, w ufności i w dziecięcym oddaniu.
b Jesteście małymi dziećmi waszej Mamy – Dziecka. Jesteście częścią Mojego potomstwa i mocnym punktem Mojego zwycięskiego planu. Formujecie drogocenny wieniec czystości, miłości i pokory wokół kołyski, w której jestem położona.
c Pozwólcie, żebym was karmiła i wychowywała. Pozwólcie Mi się ulegle prowadzić. Pozwólcie Mi się oznaczyć Moją matczyną pieczęcią.
d To są czasy, w których zwolennicy tego, który sprzeciwia się Chrystusowi są znaczeni jego znamieniem na czole i na ręce.
e Znamię na czole i na ręce wyraża całkowitą zależność tego, kto je nosi. Znak ten wskazuje wroga Chrystusa, czyli antychrysta. Noszenie jego znamienia oznacza całkowitą przynależność oznaczonej osoby do zastępu tego, który sprzeciwia się Chrystusowi i walczy z Jego Boskim i królewskim panowaniem.
f Znamię wyciśnięte jest na czole i na ręce.
g Czoło oznacza inteligencję, umysł, siedzibę ludzkiego rozumu.
h Ręka oznacza ludzkie działanie, gdyż rękami człowiek tworzy i pracuje.
i Tak więc osoba oznaczona jest znamieniem antychrysta w swoim umyśle i w swojej woli.
j Człowiek pozwalający się oznaczyć znamieniem na czole prowadzony jest do przyjęcia doktryny negującej Boga i odrzucającej Jego Prawa, do przyjęcia ateizmu, który w obecnych czasach coraz bardziej się szerzy i upowszechnia. Człowiek ten jest więc popychany do podążania za dzisiejszymi, modnymi ideologiami, aby stał się głosicielem wszelkich błędów.
k Ten, kto pozwala się oznaczyć znamieniem na ręce, zmuszany jest do działania w sposób autonomiczny i niezależny od Boga – podporządkowując swą własną aktywność poszukiwaniu dobra jedynie materialnego i ziemskiego. Odłącza więc swą działalność od planu Ojca, który chce ją oświecać i podtrzymywać Swoją Bożą Opatrznością. Człowiek ten ucieka w swym działaniu przed miłością Syna, który z wysiłku ludzkiego czyni cenny środek odkupienia i uświęcenia. Jego aktywność pozbawiona jest mocy Ducha, który wszędzie działa, by odnowić wewnętrznie każde stworzenie.
l Człowiek oznaczony pieczęcią na ręce pracuje jedynie dla siebie, aby zgromadzić dobra materialne. Czyni z pieniądza swego boga i staje się ofiarą materializmu.
m Ten, kto jest oznaczony pieczęcią na ręce, pracuje jedynie dla zaspokojenia własnych zmysłowych pragnień. Poszukuje dobrobytu i przyjemności, pełnego zadowolenia wszystkich swych namiętności, zwłaszcza nieczystości, i staje się ofiarą hedonizmu.
n Ten, kto przyjmuje znamię na ręce, czyni z własnego «ja» centrum wszelkiego działania. Patrzy na innych jak na przedmioty użycia i wyzysku dla własnego interesu. Staje się ofiarą niepohamowanego egoizmu i braku miłości.
o Ponieważ Mój przeciwnik oznacza swym znamieniem wszystkich swych zwolenników, nadszedł i dla Mnie – waszego Niebieskiego Wodza – czas oznaczenia Moją matczyną pieczęcią wszystkich tych, którzy poświęcili się Mojemu Niepokalanemu Sercu i stanowią część Mojego zastępu.

p Wyciskam Moją pieczęć na waszych czołach najświętszym znakiem Krzyża Mojego Syna Jezusa. Otwieram w ten sposób ludzki umysł na przyjęcie Jego Bożego Słowa, na miłowanie go, życie nim. Prowadzę was do powierzenia się w pełni Jezusowi, który wam je objawił. Czynię was dziś odważnymi świadkami wiary. Tym, którzy oznaczeni są na czołach bluźnierczym znamieniem, przeciwstawiam Moich synów – oznaczonych Krzyżem Jezusa Chrystusa.

q Następnie porządkuję całe wasze działanie, aby przynosiło najdoskonalszą chwałę Trójcy Przenajświętszej. W tym celu wyciskam na waszych rękach Moją pieczęć, którą jest znak Ojca, Syna i Ducha Świętego.
Przez znak Ojca wasze ludzkie działanie podporządkowuje się i całkowicie współpracuje z planem Bożej Opatrzności, która i dzisiaj przygotowuje wszystko dla waszego dobra.
Przez znak Syna wszystko, co czynicie, zostaje głęboko włączone w tajemnicę Jego Boskiego Odkupienia.
Przez znak Ducha Świętego cała wasza działalność otwiera się na Jego potężną moc Uświęcenia – tchnącą wszędzie jak potężny Ogień, aby odnowić od podstaw cały świat.

r Moi najmilsi synowie – w tym dniu, w którym zgromadzeni z miłością wokół Mojej kołyski świętujecie dzień ziemskiego narodzenia waszej Niebieskiej Mamy – pozwólcie się wszyscy oznaczyć na czołach i na rękach Moją matczyną pieczęcią.

Fatima (Portugalia), 15.09.1989 Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny Bolesnej.  Polecamy stronę www.gobbi.pl

*****

*****
Ks. Dominik Chmielewski w tym samym temacie

„…Charakterystyczną cechą, która będzie w Kościele wielkiej nierządnicy będzie to, że będą adorować bestię mówiącą w obrazie, a będzie to spowodowane przez noszenie znamienia bestii na czole i na ręku.

Zanim zaczniemy jakieś teorie o jakiś chipach pamiętajcie zawsze: PISMO TŁUMACZYMY PRZEZ PISMO. W Piśmie św. czoło jest symbolem myślenia, ręka jest symbolem działania.

Ci, którzy mają znamię bestii na czole i na ręku charakteryzują się tym, że adorują obraz bestii, adorują bestię mówiącą w obrazie. Myślę sobie, jak św. Jan mógł 2000 lat temu widząc proroczo finalizację czasów ostatecznych opisywał obraz i bestię, która mówi w obrazie. To jest twój mały obraz: twój telefon, ten duży obraz-twoja plazma na ścianie, w każdym mieszkaniu dzisiaj, każdego człowieka na świecie i adoracja bestii mówiącej w obrazie.

Przeciętna rodzina spędza 5,6,7,8 godzin dziennie przed telewizorem, w swoim laptopie, telefonie. Adorujemy bestię dzieci. Dlatego myślimy jak bestia i robimy to, co nam każe bestia. Od 2020r. w szczególny sposób jesteśmy programowani przez bestię, przez mass media. Robimy to, co nam mówią i myślimy tak jak nas programują…”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

53 odpowiedzi na „Ks. Stefano Gobbi (książka z imprimatur) – Matka Boża o znaku bestii na ręce i na czole

  1. wobroniewiary pisze:

    Do codziennego odmawiania

    Boskie Serce Jezusa, ofiaruję Ci przez Niepokalane Serce Najświętszej Maryi Panny wszystkie modlitwy, sprawy, prace i krzyże dnia dzisiejszego jako wynagrodzenie za grzechy moje i całego świata. Łączę je z tymi intencjami w jakich Ty ofiarowałeś się za nas na krzyżu i ofiarujesz się codziennie na ołtarzach całego świata. Ofiaruję Ci je za Kościół katolicki, za Ojca Świętego, a zwłaszcza na intencję miesięczną, oraz na intencję misyjną, jako też na intencje dziś potrzebne. Pragnę też zyskać wszystkie odpusty jakich dostąpić mogę i ofiaruję Ci je za dusze w czyśćcu. Amen

    Do codziennego odmawiania przez niewolników NMP:

    Ja, N…, grzesznik niewierny, odnawiam i zatwierdzam dzisiaj w obliczu Twoim śluby Chrztu Św. Wyrzekam się na zawsze szatana, jego pychy i dzieł jego, a oddaję się całkowicie Jezusowi Chrystusowi, Mądrości wcielonej, by pójść za Nim, niosąc krzyż swój po wszystkie dni życia.
    Bym zaś wierniejszy Mu był, niż dotąd, obieram Cię dziś, Maryjo, w obliczu całego dworu niebieskiego za swą Matkę i Panią. Oddaję Ci i poświęcam jako niewolnik Twój, ciało i duszę swą, dobra wewnętrzne i zewnętrzne, nawet wartość dobrych moich uczynków, zarówno przeszłych, jak obecnych i przyszłych, pozostawiając Ci całkowite i zupełne prawo rozporządzania mną i wszystkim bez wyjątku co do mnie należy, według Twego upodobania, ku większej chwale Boga w czasie i wieczności.

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen
    Święci Aniołowie i Archaniołowie – BROŃCIE NAS I STRZEŻCIE NAS. AMEN!

    Módlmy się o ochronę dla siebie i swoich bliskich

    „Zanurzam się w Najdroższej Krwi naszego Pana Jezusa Chrystusa. Krwią Jezusa pieczętuję wszystkie miejsca w moim ciele, poprzez które duchy nieczyste weszły, lub starają się to uczynić. Niech spłynie na mnie, Panie, Twoja Najdroższa Krew, niech oczyści mnie z całego zła i z każdego śladu grzechu. Amen!”

    „Panie, niech Twoja Krew spłynie na moją duszę, aby ją wzmocnić i wyzwolić, – na tych wszystkich, którzy dopuszczają się zła, aby udaremnić ich wysiłki i ich nawrócić – a na demona, aby go powalić.”

    Modlitwa na cały rok

    Jezu, Maryjo, Józefie – kocham Was, ratujcie dusze! Święta Rodzino opiekuj się moją rodziną i uproś nam wszystkim pokój na świecie. Amen!
    Matko Boża Niepokalanie poczęta – broń mnie od zemsty złego ducha!

    Modlitwa do św. Józefa pochodząca z 1700 roku

    „Chwalebny Patriarcho, Święty Józefie, w którego mocy jest uczynienie możliwym tego, co niemożliwe, spiesz mi na pomoc w chwilach niepokoju i trudności. Weź pod swoją obronę sytuacje bardzo poważne i trudne, które Ci powierzam, by miały szczęśliwe rozwiązanie. Mój ukochany Ojcze, w Tobie pokładam całą ufność moją. Niech nie mówią, że przyzywałem Ciebie na próżno, a skoro z Jezusem i Maryją możesz wszystko uczynić, ukaż mi, że Twoja dobroć jest tak wielka, jak Twoja moc. Amen”

    Akt oddania Jezusowi, podyktowany mistyczce siostrze
    Marii Natalii Magdolnej z obietnicą 5-ciu łask


    Owe pięć obietnic: „Wbrew pozorom żaden z ich krewnych nie pójdzie do piekła, ponieważ w chwili, gdy ich dusza odłączy się od ciała, otrzymają łaskę doskonałej skruchy. Jeszcze w dniu ofiary wszyscy zmarli członkowie ich rodzin zostaną uwolnieni z czyśćca. W chwili śmierci będę u ich boku i omijając czyściec, zaprowadzę ich dusze przed oblicze Trójcy Przenajświętszej. Ich imiona wyryją się w Sercu Jezusa i w moim Niepokalanym Sercu. Poprzez swoją ofiarę, połączoną z zasługami Chrystusa, uchronią wiele dusz przed wiecznym potępieniem, a wielu innym będą świadczyć dobro aż do końca świata”.

    „Mój słodki Jezu, w obecności trzech Osób Trójcy Przenajświętszej, Twojej Świętej Matki oraz całego dworu niebieskiego, w łączności z intencjami Twojego Przenajświętszego Eucharystycznego Serca i Niepokalanego Serca Maryi, ofiarowuję Ci całe moje życie, wszystkie moje Msze Święte, wszystkie Komunie, dobre uczynki, ofiary i cierpienia. Łączę je z zasługami Twojej drogocennej Krwi oraz śmierci na krzyżu – dla uczczenia Trójcy Przenajświętszej, dla zadośćuczynienia za zniewagi, jakich doznał od nas Bóg, dla jedności Kościoła – naszej świętej Matki, dla księży, dla dobrych powołań kapłańskich, dla wszystkich dusz aż do końca świata. Przyjmij, o Jezu, ofiarę mojego życia i daj mi łaskę, abym wytrwał w tym w pełni wiary aż do śmierci. Amen”.

    MODLITWA DO NASZEJ PANI OD ARKI


    Wszechmogący i Miłosierny Boże, który przez Arkę Noego ocaliłeś rodzaj ludzki przed karzącymi wodami potopu, spraw litościwie, aby Maryja Nasza Matka była dla nas Arką Ocalenia w nadchodzących dniach oczyszczenia świata, uchroniła od zagłady i przeprowadziła do życia w Nowej Erze Panowania Dwóch Najświętszych Serc, przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.

    Pani od Arki, Maryjo Matko nasza, Wspomożenie wiernych, módl się za nami!

    Akt poświęcenia świata Niepokalanemu Sercu Maryi
    św. Jana Paweł II 25 marca 1984
    (od głodu i wojny, od wojny atomowej – wybaw nas )

    O Serce Niepokalane!
    Pomóż przezwyciężyć grozę zła, która tak łatwo zakorzenia się w sercach współczesnych ludzi – zła, które w swych niewymiernych skutkach ciąży już nad naszą współczesnością i zdaje się zamykać drogi ku przyszłości!
    Od głodu i wojny, wybaw nas!
    Od wojny atomowej, od nieobliczalnego samozniszczenia, od wszelkiej wojny, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw życiu człowieka od jego zarania, wybaw nas!
    Od nienawiści i podeptania godności dzieci Bożych, wybaw nas!
    Od wszelkich rodzajów niesprawiedliwości w życiu społecznym, państwowym i międzynarodowym, wybaw nas!
    Od deptania Bożych przykazań, wybaw nas!
    Od usiłowań zdeptania samej prawdy o Bogu w sercach ludzkich, wybaw nas!
    Od przytępienia wrażliwości sumienia na dobro i zło, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw Duchowi Świętemu, wybaw nas! Wybaw nas!
    Przyjmij, o Matko Chrystusa, to wołanie nabrzmiałe cierpieniem wszystkich ludzi! Nabrzmiałe cierpieniem całych społeczeństw!
    Pomóż nam mocą Ducha Świętego przezwyciężać wszelki grzech: grzech człowieka i „grzech świata”, grzech w każdej jego postaci.
    Niech jeszcze raz objawi się w dziejach świata nieskończona zbawcza potęga Odkupienia: potęga Miłości miłosiernej! Niech powstrzyma zło! Niech przetworzy sumienia! Niech w Sercu Twym Niepokalanym odsłoni się dla wszystkich światło Nadziei! Amen

    Modlitwa do Krwi Chrystusa
    Najświętsza Krwi Chrystusa, zachowaj nas i cały świat!

  2. wobroniewiary pisze:

    16 maja przypada wspomnienie św. Andrzeja Boboli, jednego z patronów Polski. Mając na uwadze nieustanną troskę o nasz Naród, który zalewany jest „wartościami”, niezgodnymi z wiarą katolicką, zachęcamy do podjęcia nowenny do św. Andrzeja Boboli w intencji Polski.

    Nowenna do św. Andrzeja Boboli: 7 maja – 15 maja:
    https://radioniepokalanow.pl/nowenna-do-sw-andrzeja-boboli-7-15-maja-3/

  3. wobroniewiary pisze:

    Dziś ks. Adam Skwarczyński ma urodziny -życzymy Mu wszelkich łask i opieki Niepokalanej a przy okazji przypominam, co wczoraj wkleiłam z ks. Adama strony

    Długo czekałam na ten tekst – od siebie dodam, że ów „Tomasz” bo nie jest to jego prawdziwe imię, gardzi Maryją i Medjugorie, wiem, że do Boga modli się w lesie… inne kfiatki zachowam, w rozmowie tel. był taki „miły i pokorny” – aż mnie mdliło, gdy mówił, że jest posłany, by pilnować ks. Adama….

    fragment i link: «TOMASZ»
    https://poradyduchowe.pl/%C2%ABtomasz%C2%BB

    1 lipca 20 23, a więc w dniu zaistnienia strony „poradyduchowe.pl”, bardzo krótko (tylko w 5 zdaniach) i bardzo oględnie odniosłem się (w dziale Z LISTÓW) do osoby „Tomasza”. Jemu właśnie zawdzięczałem druk moich publikacji oraz prowadzenie strony „paruzja-iskraz.pl”, przyjaźniłem się z nim i z jego rodziną, korzystałem z jego pomocy w różnych sprawach, np. komputerowych. Obecnie jestem zmuszony ponownie coś o nim napisać, choć nie jest to dla mnie ani łatwe, ani przyjemne, gdyż wydźwięk mojej wypowiedzi musi być z konieczności negatywny.

    Gdy poznałem „Tomasza” – gdy po raz pierwszy przyjechał do mnie – był cały w skowronkach i z przejęciem opowiadał o swoim nawróceniu. Widziałem, że szczerze modli się przed Tabernakulum i ceni sobie chwile ciszy, bierze do rąk różaniec, chce robić coś pięknego dla Boga. I przez kilka lat rzeczywiście robił, o czym wyżej wspomniałem. Co się stało w jego życiu, że nagle upadł bardzo nisko…? Jak ktoś zauważył, nie klęka przed Najśw. Sakramentem, Kościół nazywa „wielką nierządnicą” i stroni od naszych praktyk religijnych i wszystkiego, co uważamy za cenne i Boże, wszystko interpretuje na opak (nie zdradzę tu licznych jego kwiatków, o których wiem tylko ja), ale – co najgorsze – ma zgubny wpływ na grupę ludzi, która się go trzyma. Zachowują się jak zahipnotyzowani, oddając mu swoje mienie, a w jego nauczaniu nie widzą diabelskiego zwiedzenia. W tych dniach ktoś z rodziny takiej osoby, zauroczonej inteligencją, oczytaniem i oddziaływaniem na nią „Tomasza”, zaalarmował mnie, że uznaje on Chrystusa tylko za zwykłego człowieka, a nie Boga!

    Dziękuję Bogu, że rok temu mogłem rozstać się z takim „nauczycielem” i że nie ma on już w ręku ani wydawnictwa, ani strony internetowej, gdyż tylko kompromitowałby nasz ruch

  4. Kate pisze:

    We wszystkich intencjach +++

  5. Alutka pisze:

    A jak to się ma do zakupów, że nie mając znamienia bestii, nikt nie będzie mógł nic sprzedać ani kupić? Poczekamy, zobaczymy, to już niedługo . Skoro nie powinniśmy siedzieć przed smartfonami, to i po co jakieś tam blogi zakładać, czytać, komentować żeby ewangelizować ?. To też zajmuje dużo czasu. Czy ktoś z nas, potrafi wytrzymać tydzień bez smartfona, jeżeli nie musi? Nie sposób nie zgodzić się z tamtymi interpretacjami, ale Pismo Święte ma to do siebie, że jest zawsze aktualne i ponadczasowe, wcześniej może i to by wystarczyło, ale technika poszła mocno do przodu, i nie można także wykluczyć motywu chipów i przymusu ich wszczepiania , bo to wszystko do tego zmierza, jakiś totalnej kontroli

    .

    • wobroniewiary pisze:

      czipy są do kontrolowania człowieka a nie do jego potępienia!
      W końcu to ks. Gobbi na być beatyfikowany a nie Ty i twoje przemyślenia 😉
      Skoro beatyfikowany, tzn., że Kościół uznaje lokucje i to co Matka Boża mówiła do Niego

      • Alutka pisze:

        No, pewnie, przyjmiesz czipa, to tak będą Ciebie kontrolować Tobą pokierują, że znaku krzyża nie będziesz w stanie zrobić, będziesz w ich mocy. Nie kwestionuję świętości księdza Gobi, a imprimator oznacza, że książka nie zawiera sprzeczności z Ewangelią i nauką Kościoła. A co do przedmiotu naszego sporu, to się , niedalekiej przeszłości, okaże.

        • wobroniewiary pisze:

          przyjęcie czipa nie oznacza potępienia!

        • Kamilbolt pisze:

          Ale przyjęcie znamienia bestii na czoło lub rękę, bez którego nie będzie można nic kupić, ani sprzedać już tak – Apokalipsa św. Jana mówi to wyraźnie i ja raczej bym stronił od wszczepienia sobie takiego czipa.

          Bo jeśli da się z pomocą takiego urządzenia sterować zachowaniami np. owadów – co widziałem na jednym z filmów dokumentalnych – to samo będzie można zrobić z nami. Musk i inni nawet się z tym zresztą nie kryją, co zamierzają nam zrobić.

        • Elizeusz pisze:

          Nie, EWO, nie! Kamilbolt ma rację. Przyjęcie czipu będzie powodować sterowanie naszą wolną wolą, której będziemy wtedy pozbawieni, będąc na pasku Antychrysta i jego bandy (bo za czasu jego krótkiego, ale okrutnego panowania owe czipy będą pod przymusem/ogólnoświatowym dekretem wszczepiane).

        • wobroniewiary pisze:

          Ja posłucham ks. Gobbiego i ks. Dominika.
          Każdy ma wolną wolę – ja też. Już wybrałam 🙂

        • Mateusz PWWM pisze:

          Za przeproszeniem, skoro Bóg szanuje wolną wolę człowieka to jakim cudem czip ma nią zawładnąć?
          Jeśli jednemu z drugim, na siłę wbrew woli wszczepią czip tzn że jesteś potępiony? Przecież to herezja.
          Natomiast inną sprawą jest bycie zniewolonym bądź opętanym przez świadome przyjmowanie diabelskich znaków, czipów, itp.
          Ciekawa sprawa. Nie możemy nic kupić, nic sprzedać i ludzie już się tym martwią że nie będzie co jeść, (jakby to ciało miało pierszeństwo) zapominając jednocześnie, że to Bóg jest Wszechmogący a nie czip, Musk, Soros czy sam diabeł. Jeśli przyjdzie nam umrzeć z głodu w zamian za życie wieczne to o czym my mówimy? Bóg karmił w Biblii ludzi w momentach gdzie dookoła nie było nic, ani ratunku, ani drugiego człowieka, po ludzku rzecz ujmując została śmierć.
          Dbajmy o siłę ducha, a wtedy przyjmiemy wszystko tak, jak Bóg tego od nas sobie za życzy.

        • Bogdan pisze:

          Ja sam jestem zdania że nie można obarczać odpowiedzialnością za przyjęcie chipa tych co nie mieli żadnej świadomości i wiedzy co do demonicznej natury tego urządzenia a na pewno dzieci i tych, którym taki chip wbrew ich woli byłby wszczepiony(naprawdę wierzycie że Bóg potępiłby niemowlę za to że ma chipa???). Może się mylę, ale wydaje mi się żeby chip był równoznaczny ze Znakiem Bestii musi wiązać się z dobrowolnym i w pełni świadomym odrzuceniem Boga dopiero wtedy chip staje się piekielną obrączką. 

        • wobroniewiary pisze:

          Dzięki i do głównego wpisu dodaję to 🙂

        • Alutka pisze:

          To powiedzcie co tym którzy, mają małe dzieci, i zostaną w 2025 roku poza systemem, Olszulka nie tak dawno przestrzegała przed nieposłuszeństwem. A już jesteśmy w rękach Niemców , właśnie będą dozbrajać armia, bo mają przyzwolenie Stanów Zjednoczonych i mogą z nami zrobić co tylko zechcą. Dobrze się pomądrzyć, póki się jest sytym, ma się na bieżąco leki, wodę, ciepło, nic nie boli itd itp to można sobie po filozofować .

        • wobroniewiary pisze:

          A CZYTAŁAŚ, ŻE NIE CHCĘ TU POLITYKI?

        • Bogdan pisze:

          Alutka zanim cokolwiek napiszesz pod wpływem złych emocji to zapytaj Jezusa co by zrobił na Twoim miejscu i zastanów się czy to co chcesz napisać będzie Mu się podobało i nie sprawi Mu przykrości. Sam miałem ochotę Ci dopiec, ale ze względu na Niego się powstrzymałem. Udzielając się w internecie nie uleczysz rany, którą masz w sercu tylko Adoracja Najświętszego Sakramentu (nawet duchowa), modlitwa, Sakramenty i Słowo Boże mogą tobie pomóc.

        • Sylwek pisze:

          Przepraszam P. Ewo ale nie chce tu polityki brzmi bardzo zabawnie.

        • Janek pisze:

          To nie przyjęcie „chipu” odłączy ludzi od Boga tylko oddanie pokłonu bestii (co będzie warunkiem żeby ten „chip” otrzymać). Po wielkim kryzysie pojawi się dyktator który obieca że mimo bezrobocia i chaosu na świecie każdy będzie mógł otrzymać coś w rodzaju karty kredytowej i pewnej formy zasiłku na życie. Warunkiem będzie oddanie mu pokłonu i wyrzeczenie się Pana Boga. Dla wielu ludzi przyzwyczajonych że pensja wpływa regularnie na konto będzie to bardzo kusząca perspektywa

      • Sylwek pisze:

        znowu się zaczyna jeszcze dajcie orędzia i będzie już całość ja słucham tego ja tego aj od tego a tameten od tamtego mi się nie podoba a mi tak. Witamy. ale na naprawdę dawajcie łorędzia tam na bank coś jeszcze się dopisze. Tu Kościół coś uznaje i sie zgadzamy a tam uznaje pachy mamy i każdemu niby nie pasuje ale no co by tu , może nabrać wody w usta. Serio tak patrzę na to wszystko z boku i to nudne się zaczyna robić i bardzo przygnębiające. Jeszcze zaraz ktoś wyskoczy ze objawienia miał i teraz to czy tamto.

  6. Kamilbolt pisze:

    Ale zgadzam się, że znamię bestii może być także duchowe, np:

    • lekarz dobrowolnie lub pod przymusem wykonujący zbrodnię aborcji dla względów ludzkich, w tym pieniędzy
    • urzędnik wydający niekorzystne dla ubogiego decyzje
    • pastorzy i kapłani głoszący zwodnicze nauki i doktryny
    • policjanci i żołnierze, którzy np. będą mieli rozkaz strzelać do ludzi, którzy będą chcieli uciec przed przymusowym szczepieniem itp.

    Przykładów takiego duchowego czipa można mnożyć. My tylko pamiętajmy:

    • nie można mieć dwóch panów, nie możecie służyć Bogu i mamonie
  7. Victor pisze:

    no to się porobiło… czip nie oznacza potępienia, jakoś prościej. bo już się pogubiłem.

    a elektroniczny tatuaż do płacenia taki kod QR to jest czip i potępienie? czy nie?

    16 9 I sprawia, że wszyscy:mali i wielcy,bogaci i biedni,wolni i niewolnicyotrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło17 i że nikt nie może kupić ni sprzedać,kto nie ma znamieniaimienia Bestiilub liczby jej imienia.

    18 Tu jest [potrzebna] mądrość.

    zgadzam się że czoło to nasze myślenie i związane z tym wybory. zgadzam się że ręka to wykonywanie czynności przeciwko Bogu. ale czytając ten fragment Ewangelii św. Jana wyraźnie widać ze znamię i imię bestii będzie potrzebne do KUPOWANIA I SPRZERDAWANIA. a więc to papierek lakmusowy znamienia bestii. teraz masz smartfon, watcha, kartę, blika. i możemy powiedzieć że wszystkie te urządzenia jak by się przyjrzeć będą miały imię bestii – 666 – wystarczy spojrzeć na kody QR, inne ciągi liczb itd…

    a trzeba też dodać, że smartfon służy dzisiaj do czytania i słuchania Pisma Świętego, do nawigacji, płacenia, do pracy, do komunikowania się inne tere fere….

    i tutaj chodzi o to co oglądamy i na co czas poświęcamy.

    ale z jednym trudno jest mi się zgodzić że nawet tu na blogu w tak ważnej sprawie są takie podziały. to co mają myśleć i rozbić ludzie którzy nie posiadają takiej wiedzy?

    Myślę, że jak nadejdzie ten czas, a będzie to czas po Oświeceniu Sumień, to Oświecenie Sumień zatrzyma wojnę. Wojna zrujnuje wszystko i wymorduje miliardy ludzi po czasie danym ludziom na nawrócenie około 6 tyg. to wtedy zaczną się największe prześladowania Kościoła i ludzi wierzących i to wtedy – na początku bez przymus – to to ZNAMIĘ będzie pokazane jako dobrodziejstwo, zapanuje pokój, jedna religia, znamię „zapobiegnie” rozszerzaniu się epidemii, ludzi sami poproszą o to.

    tylko ci którzy powiedzą że nie przyjmą będą prześladowani, obozy, zabijanie, męczeństwo. nikt – kto nie będzie Wolą Boga wysłany to Schronienia przygotowanego przez Boga nie wytrzyma na tym świecie. albo poniesie śmierć męczeńską, albo przyjmie ZNAMIE, IMIĘ bestii, a po kilku miesiącach i tak umrze w strasznych agoniach i będzie potępiony. największymi szczęściarzami będą ci którzy trafią do wieczerników. tu muszę dodać to nie są te wieczerniki którzy ludzie przygotowują i myślą że tacy byli cwani, mądrzy, mają środki i miejsce i czas i to zrobili. to wtedy taki wieczernik jest tylko dla wybrańców, którzy sami sobie go przygotowali dla siebie. gdzie tu jest miejsce na Miłość Bożą i Miłość do ludzi wybranych przez Boga.

    W jakiej grupie się znajdziemy tylko Bóg wie.

    Po tym poznają was że się miłujecie….

    • Mzz pisze:

      Oredzia MBM?

      • wobroniewiary pisze:

        Do czego to i dlaczego tu wspominasz o tej heretyczce?

        • Mzz pisze:

          Wojna zrujnuje wszystko i wymorduje miliardy ludzi po czasie danym ludziom na nawrócenie około 6 tyg. to wtedy zaczną się największe prześladowania Kościoła i ludzi wierzący Ponieważ to żywcem wyjęte z tych orędzi.

      • Victor pisze:

        No właśnie nie wspominaj tej szatanicy.

        To co napisałem nie jest z tego źródła. Są to przemyślenia z różnych objawień np. książki Oświecenie Sumień.

        czasami naprawdę lepiej milczeć.

        a do Elizeusza – pełna zgoda jeżeli chodzi o środki masowego przekazu, no TV, ale dodam nieuznane objawienia, sensacyjne objawienia na YT, inne niby to blogi katolickie, i powoływanie się niby to powiedział o. Pio albo inny święty.

        dzisiaj nie tylko trzeba być ostrożnhm odnośnie środków masowego przekazu ale o każdego przekazu czy informacji.

        dlatego jest tak ważne aby ten blog który Ewa prowadzi był wolny od tego typu informacji.

        • Bogdan pisze:

          Victor powiedz czy nazywając kogokolwiek szatanicą robisz to z miłością i z Bożym błogosławieństwem?(Mt 5,22-23)

          Za wszystkich trzeba się modlić nawet za Putina, Zelenskiego czy tą panią z Irlandii od fałszywych orędzi a nawet za Tuska i Kaczyńskiego. Bóg nie patrzy naszymi oczami i nie ocenia naszymi kategoriami.

      • Bogdan pisze:

        @Mzz a mówisz że żywcem wyjęte z orędzi mbm a to nie jest tak że te orędzia zrzynały z innych uznanych i nie uznanych objawień?

    • Kate pisze:

      Banki już teraz blokują dostęp do konta osobom o „niewłaściwych” poglądach – albo na rozkaz władz państwowych (jak w Kanadzie), albo zgodnie ze swoją polityką (jak w Anglii). Na razie poszkodowani mogą płacić gotówką, ale ta możliwość może zostać im odebrana. Prace nad cyfrowymi walutami są już bardzo zaawansowane.

      Cyfrowe pieniądze będą mieć termin ważności, więc nie da się ich gromadzić i powoli bogacić się. Nie będzie przypisana do nich gotówka ani parytet złota. Wreszcie, dostęp do nich będzie blokowany w razie potrzeby, na przykład jeśli obywatel będzie popierać nie te poglądy, co trzeba. A jeśli bywasz podłączony do internetu i zostawiasz tam ślady (a bywasz), można stworzyć na tej podstawie Twój dość dokładny profil.

      Jak widać, można się obejść bez chipa. Zresztą, potępienie zaciąga się na siebie GRZECHEM ciężkim, a ten z definicji musi być świadomy. Może jestem głupia i się nie znam ale chyba z dwojga złego lepiej być naiwnym i uwierzyć w dobro technologii, niż wpaść w pychę bo się uniknęło zachipowania czy zaszprycowania (i gardzić bliźnim, który poddał się tym zabiegom).

      Wreszcie, po co ta agresja i wyzywanie od „szatanic”? Objawienia z konkretnymi datami zawsze wydają się podejrzane, poza tym nie każdy jest zorientowany w tym temacie.

  8. Elizeusz pisze:

    Co do sprawy adoracji mówiącego obrazu Bestii: …To jest twój mały obraz: twój telefon, ten duży obraz-twoja plazma na ścianie, w każdym mieszkaniu dzisiaj… Może parę słów ntt. też w oparciu o też o słowa (ograniczę się tych do nich) Matki Bożej do Jej umiłowanych synów, Kapłanów poprzez już sp. ks. S. Gobbiego.

    14 I zwodzi mieszkańców ziemi znakami, które jej dano uczynić przed (pierwszą) Bestią, mówiąc mieszkańcom ziemi, by wykonali obraz Bestii15 I dano jej, by duchem obdarzyła obraz Bestii, tak iż przemówił obraz Bestii… (Ap 13,14n)

    Pierwsza sprawa, to ta, że Maryja (Ap 12,1) jest/została posłana przez Boga (62bc), aby otworzyć zapieczętowaną Księgę Apokalipsy i odkryć nam Jej tajemnice (366g; 391c; 520jk).

    Owa pierwsza Bestia (tj. pierwsze ujawnienie się szatana), wychodząca z morza, podobna do pantery z paszczą lwa, której czerwony Smok (oznaczający ateizm marksistowski)/starodawny wąż, zwany się diabłem i szatanem (Ap 12,9) dał jej/udzielił swej mocy, wielkiej władzy (Ap 13,1n) to deprawująca w swoim działaniu masoneria świecka.  d Ta czarna Bestia działa w ukryciu. Chowa się i maskuje w taki sposób, by móc wszędzie wejść. Ma łapy jak u niedźwiedzia i paszczę lwa, to znaczy działa wszędzie przebiegle i poprzez środki społecznego przekazu – przez propagandę. h W swych działaniach otwiera usta dla wypowiadania bluźnierstw przeciwko Bogu, a największym z nich jest odrzucanie czci i kultu należnego tylko i jedynie Bogu, a oddawaniem go stworzeniom i samemu szatanowi; u by oddawać cześć fałszywym bożkom, będących uosobieniem wad, wyrażonych w bluźnierczych imionach na tej siedmiogłowej Bestii ( 404dhu, 3.06.1989).

    O telewizji z tychże niektórych Orędzi: … Nie czytaj gazet ani nie oglądaj telewizji … (2a, 8.07.1973) i … Niemoralność rozlewa się jak lawina błota, rozszerzana przez środki społecznego przekazu – zwłaszcza przez kino, prasę i telewizję. Szczególnie przez tę ostatnią przenika codziennie do każdej rodziny subtelna i szatańska taktyka zwodzenia i deprawacji. Najbardziej bezbronnymi ofiarami stają się małe dzieci i młodzież. Patrzę na nich z zatroskaną czułością Matki. (256j, 31.12.1982) i

    … – Proszę was także o oddalenie się od wszystkiego, co może zaciemnić czystość waszego serca i czystość waszego życia. Nie bierzcie udziału w złych spektaklach. Nie traćcie czasu patrząc na telewizję, będącą najmocniejszym narzędziem w rękach waszego przeciwnika dla szerzenia wszędzie ciemności grzechu i nieczystości. Telewizja jest bożkiem, o którym mówi Apokalipsa, utworzonym, aby odbierać cześć od wszystkich narodów ziemi. Zły nadaje jej formę i ruch, aby stała się w jego rękach straszliwym środkiem zwodzenia i deprawowania. … (374i, 17.02.1988)

    … Nigdy niemoralność, nieczystość i rozpusta nie były w takim stopniu przedmiotem stałego rozpowszechniania – poprzez prasę i wszelkie środki społecznego przekazu – w jakim dzieje się to dzisiaj. Zwłaszcza telewizja stała się zdeprawowanym narzędziem codziennego bombardowania niemoralnymi scenami, mającymi na celu zniszczenie czystości umysłów i serc wszystkich. W miejscach rozrywek – szczególnie w kinach i dyskotekach – stale profanuje się publicznie godność ludzką i chrześcijańską. (412e, 13.10.1989)  oraz  … Aniołowie Stróżowie mają też za zadanie bronić waszego życia. Jak liczne i podstępne są zasadzki zastawiane każdego dnia na was przez złe duchy, demony. Rozeszły się one po świecie i działają wszędzie, by doprowadzić dusze do wiecznego potępienia. Ich działanie stało się obecnie mocne. Zjednoczyło się ono z siłą posiadaną przez środki społecznego przekazu, takie jak prasa i telewizja. Podstępnie i przebiegle propaguje się zło pod pozorem dobra; grzech – jako doświadczanie osobistej wolności; przekraczanie Prawa Bożego – jako nową zdobycz biednej, zepsutej ludzkości. Jakże silne i stałe są ataki złych duchów… (502d, 2.10.1993)

    Żyjemy/Dane jest nam z łaski Bożej żyć ciele w pokoleniu adorującym bezimienne bożki, bożki, w których nie ma życia: przewrotne wynalazki niosące wam śmierć, którym przyznawana jest im i oddawana boska cześć, deprawujące własne życie, zanieczyszczające umysły, ich czystość.

    Zapewne do naszych czasów można odnieść i te słowa z 14 rozdz. Księgi Mądrości: „12 Wymyślenie bożków to źródło wiarołomstwa, wynalezienie ich to zatrata życia.
    13 Nie było ich na początku i nie będą istniały na wieki:
    14 zjawiły się na świecie przez ludzką głupotę, dlatego sądzony im rychły koniec. 27 Kult bożków, niegodnych nazwania – to początek, przyczyna i kres wszelkiego zła.”

  9. Marta pisze:

    Bardzo proszę o modlitwę za moje małżeństwo – mąż 8 miesiecy utrzymuje głębszą relacje z koleżanką. Dowiedziałam się o tym w swoje 40te urodziny 😦

    proszę o łaskę oświecenia dla tej kobiety, łaskę nawrócenia dla męża, a dla mnie sile i pokój wewnętrzny. Boli niesamowicie.

Dodaj komentarz