Orędzie z Ontario, piątek 30 marca 2012 POSŁUSZEŃSTWO JEST KLUCZEM, CHWYĆCIE ZA BROŃ – ODMAWIAJCIE RÓŻANIEC

Orędzie z Ontario, piątek 30 marca 2012

POSŁUSZEŃSTWO JEST KLUCZEM, CHWYĆCIE ZA BROŃ – ODMAWIAJCIE RÓŻANIEC

Dzieci stworzone dla Mojej Chwały. Ja Jestem. Jestem Autorem wszystkiego, Autorem Życia. Jam Jest Alfa i Omega. Wyszukuję was. Pragnę w was przebywać. Zachęcam, abyście otworzyli dla Mnie swoje serca. Otwórzcie wasze serca. Wielu z was nigdy nie słyszało Mojego Głosu … Oddajcie się. Ufajcie Mi. Dajcie Mi swoją zgodę, bym mógł działać w was. Moje Maleństwa, potrzebuję waszych wstawienniczych modlitw. Wydarzenia obecnie się nasilająModlitwa powstrzyma surowe kary. Modlitwy zadośćuczynią karom, które zostały przepowiedziane.

Moje Dzieci, zrozumcie, że wasz wkład ma istotne znaczenie dla dobra planety, dla pomyślności waszych braci i sióstr w miłości. Dostosujcie się proszę. Módlcie się. Nieustannie się módlcie.

Odmawiajcie różaniec. Chwyćcie za broń. Duchowa walka jest bardzo poważną sprawą. Nie lekceważcie jej. Weźcie to sobie do serca. Każde słowo, wypełnijcie swoją miłością, i proście z wiarą. Ja zrobię resztę. Liczę na was. Wasze wysiłki są potrzebne, i niezbędne.

Nie myślcie, że chociaż się modlicie, to nic się nie zmieni. Wiedzcie, że wasze modlitwy będą miały ogromny wpływ na życie wielu. Proszę, abyście Mi zaufali, i postępowali według wiary, a nie dzięki widzeniu.
Nawet jeśli nie zauważacie owoców swojego trudu, wiedzcie, że jeśli będziecie ufać, to każde zasiewane ziarno, przyniesie obfity plon. Oddajcie Mi się. Oddajcie Mi swoją wolę.

POSTĘPUJCIE DROGĄ MIŁOŚCI, RADOŚCI, POKORY I POSŁUSZEŃSTWA. POSŁUSZEŃSTWO JEST KLUCZEM, A BEZ NIEGO ODCINACIE SIĘ OD MOJEJ ŁASKI I BŁOGOSŁAWIEŃSTWA.

Rozważajcie te Słowa. Pozostańcie wierni. Pozostawiam wam Mój Pocałunek Pokoju.
Shalom

Ten wpis został opublikowany w kategorii Orędzia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Orędzie z Ontario, piątek 30 marca 2012 POSŁUSZEŃSTWO JEST KLUCZEM, CHWYĆCIE ZA BROŃ – ODMAWIAJCIE RÓŻANIEC

  1. wobroniewiary pisze:

    Polecamy nasze dwa wpisy o Różańcu Świętym
    1) Różaniec święty jako egzorcyzm
    Około 1981 roku ks. bp Zbigniew Kraszewski po powrocie z Rzymu opowiedział na Jasnej Górze członkom Kapłańskiego Ruchu Maryjnego, co następuje:

    Na prywatnej audiencji dla Polaków Jan Paweł II pochwalił Ruch za to, że wszyscy (także świeccy, na wieczernikach – chórem) mówią egzorcyzm Leona XIII, zaczynający się od modlitwy do św. Michała Archanioła. Po chwili jednak wyjął z kieszeni swój różaniec i pokazując obecnym powiedział: „Ale przecież to jest egzorcyzm przeciwko wszystkim złym duchom, dostępny także dla świeckich!” Widząc zaskoczenie na twarzach, dodał: „Żebyście nie mieli wątpliwości, to ja w tej chwili nadaję Różańcowi moc egzorcyzmu”. Usłyszawszy to stwierdziliśmy my, zebrani na Jasnej Górze w Sali Różańcowej: „Przecież właśnie od dnia wypowiedzenia przez Papieża tych słów – od kilku miesięcy – Różaniec stał się strasznie męczącą modlitwą! Musieliśmy toczyć walkę z rozproszeniami, z sennością oraz z innymi przeszkodami, jak nigdy dotąd!”

    Jak się wydaje, aby Różaniec w pełni był egzorcyzmem, powinniśmy wypełnić przynajmniej trzy warunki: zaangażować w tę walkę swój rozum, swoją wolę, jak też mieć mocne przekonanie, że ta broń jest zawsze skuteczna. Inaczej mówiąc: mamy mieć świadomość walki oraz mocną wolę pokonania Przeciwnika (szatan znaczy właśnie przeciwnik), jak też wielką ufność w moc Boga i w Jego zwycięstwo, choćby owoce tego zwycięstwa miały pozostać dla nas na razie tajemnicą. Niniejsze rozważania różańcowe mogą być w tym względzie pomocą…

    całość: porady duchowe

    Różaniec święty jako egzorcyzm

    2) Różaniec Święty – najprostszy egzorcyzm. Modlimy się razem z bł. Janem Pawłem II
    Różaniec Święty – najprostszy egzorcyzm. Modlimy się razem z bł. Janem Pawłem II
    Różaniec święty to najpiękniejszy egzorcyzm. Ponoć już w momencie gdy tylko bierzemy różaniec do ręki, diabeł już pryska daleko. Módlmy się więc z wiarą i nadzieją ufając bezgranicznie w zwycięstwo dobra i Prawdy!

    Różaniec Święty – najprostszy egzorcyzm. Modlimy się razem z bł. Janem Pawłem II

Dodaj komentarz