Ostrzeżenie przed Bethel Church,który zaczyna przenikać do Kościoła Katolickiego i rozkładać go od środka

Jedna z najniebezpieczniejszych sekt współcześnie! Pod przykrywką chrześcijaństwa neguje Boskość Jezusa i opiera się na okultystycznych fundamentach!!! Przenika do Kościoła Katolickiego w celu rozłożenia Go od środka!!!
Z sektą Bethel związani są m.in. Bill Johnson, Randy Clark, Heidi Baker, niestety coraz częściej zapraszani do Polski, promowani przez niektórych polskich „charyzmatyków”.

Bill Johnson oraz sekta Bethel – Ostrzeżenie przed duchem kundalini

Tu szukajmy zbawienia i wybawienia nas od wszelkiego zła!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zagrożenia duchowe i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

52 odpowiedzi na „Ostrzeżenie przed Bethel Church,który zaczyna przenikać do Kościoła Katolickiego i rozkładać go od środka

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. mała pisze:

    Świadkowie Jehowy to zakamuflowana sekta satanistyczna! Mocne świadectwo

    Moja historia nawrócenia była i jest dla mnie samej bardzo zaskakująca. Byłam Świadkiem Jehowy od młodości, [36 lat] z całą cztero osobową rodziną. Tata, mama, siostra i ja zostaliśmy ochrzczeni w 1974 roku, właściwie też i ze strachu przed Armagedonem jaki miał być w 1975 roku, [tak prorokowali świadkowie]. Potem wyszłam za mąż, za brata ze zboru i mieliśmy troje dzieci. Przykładna rodzina, mąż starszy zboru, ja byłam pionierką.

    http://www.fronda.pl/a/swiadkowie-jehowy-to-zakamuflowana-sekta-satanistyczna-mocne-swiadectwo-3,96267.html

  3. wobroniewiary pisze:

    …… oszuka nawet wybrańców. Ustanowi on antykościół, który będzie małpować Kościół, gdyż on, szatan, jest małpą Boga. [Ów antykościół] będzie posiadał wszystkie cechy Kościoła, ale w wypaczonej postaci, będzie też wyzuty ze swej Boskiej treści. Będzie on mistycznym ciałem antychrysta, które z wyglądu będzie bardzo przypominać mistyczne Ciało Chrystusa. . .
    abp Fulton J. Sheen

    http://malydziennik.pl/jak-wyglada-antychryst-oto-jak-go-rozpoznac-koniecznie-przeczytaj,6489.html

  4. wobroniewiary pisze:

    A tu macie „świeckie egzorcyzmy” ze „świeckimi charyzmatykami”
    Może w końcu niektórzy otrzeźwieją i przestaną mi na priv grozić ….

    • Elżbieta pisze:

      To jest po prostu przerażające.Zastanawiam się , kto zaprowadził na to „nabożeństwo” tę młodą dziewczynę i szkoda mi jej bardzo.

  5. wobroniewiary pisze:

    Oto film, na którym widać jak „współcześni prorocy” kładą się na groby zmarłych „guru” i czerpią od nich energie uzdrowień…A fuj!!!!

    • Sylwia pisze:

      W dodatku wszyscy inni kładą łapy na grobie jako pozyskiwanie energii. A na następnym ujęciu jeden na drugim leży niby modląc się. Brak słów. .To bardzo niebezpieczne i śmierdzi na wylot siarką.
      Same oczy tej całej Heidi mnie niepokoją, jak ją widzę to jakoś mi dziwnie patrzeć.
      To mówi samo za siebie komu ona służy.
      „Nie można dwóm panom służyć „- jak widać na filmach ona opowiedziała się za tym drugim, który nie ma nic wspólnego z wiarą Chrześcijańską.

      Gdzieś jedna z osób na fb napisała:
      Przecież ona robi tyle dobrego dla innych ludzi- a to dobro to przykrywka. Przecież nie od dziś wiadomo że pod przykrywką „dobra” czai się zło. To „dobro” nie ma nic wspólnego z prawdziwym dobrem.

      Jak widać chcą rozwalić Kościół, chcą podziałów. Wielu ludzi nie szuka tego co prawdziwe. Czyli Kapłani – charyzmatycy. Czy też osoby świeckie ale z dużą dawką pokory. Osoba ta zachowuje się zupełnie inaczej. Robi wszystko co zgodne jest z posłuszeństwem Kościoła.
      Nie kładzie łap. Nie stoi tyłem do Ołtarza, nie kładzie się i głupkowato się śmieje, jak na jednym z filmów pokazano.
      Osoba taka która jest pełna pokory, potrafi usunąć się w Cień a tym samym wywyższając Pana Boga. Bo to On ma być w centrum modlitwy.
      Można Uwielbiać Pana Jezusa na wszelkie sposoby. Ale są pewne granice. Potrzeba rozeznania i rozwagi by poznać co pochodzi od Boga.

  6. wobroniewiary pisze:

    I na dziś wystarczy – jest co przez najbliższy miesiąc przetrawiać i 100 razy się zastanowić trzeba, zanim się zapisze na jakieś rekolekcje ze świeckimi charyzmatykami, sympatyzującymi z Bethel Church:

  7. groszek pisze:

    Tacy bowiem są fałszywymi apostołami, podstępnymi pracownikami, którzy przybierają postać apostołów Chrystusa. I nic dziwnego, sam bowiem szatan przybiera postać anioła światłości. 2 Kor. 11:13-14

    To przyjeżdża do Polski. Człowiek przybierający postać anioła światłości.

    „Namaszczona Prorokini, która przecież tyle dobra uczyniła w Afryce i jest pełna owoców”

    Poniżej zostaną zaprezentowane dwa nagrania ze służby Heidi Baker. Są one szokujące i tylko człowiek całkowicie ślepy i martwy duchowo nie zobaczy, jaki duch kieruje tą wilczycą w owczej skórze.

    Po twoje pieniądze i po duszę

    Demoniczni oszuści, tacy jak Heidi Baker, zawsze mają dwa cele. Pierwszym jest opróżnienie twojego portfela, drugim pozyskanie twojej duszy.

    http://zdrowanauka.info/index.php/2017/03/20/heidi-baker-udzielajaca-demonow-wilczyca/

    • groszek pisze:

      Heidi Baker udziela demonów w Bethel Church

      Ostrzeżenie: To nagranie jest wielce niepokjące z duchowej perspektywy i nie zaleca się aby oglądały je dzieci. Należy oglądać je z ostrożnością

      Heidi Baker używa powtarzalnych fraz połączonych z powtarzającą się muzyką. Ma to na celu wprowadzić publikę w trans. Wypowiedzi w stylu „otrzymajcie namaszczenie”, „dziesięć razy”, „oddawanie się” powtarzane są w nieskończoność, i tak to ma wyglądać według okulstystycznych podręczników.
      Na nagraniu niżej zobaczymy ludzi wijących się z bólu po podłodze, wyjących z boleści, tak właśnie wygląda „nabożeństwo” w zielonoświątkowym ruchu prosperity.

      Zwróćmy uwagę, że w samym środku krętactw, Heidi Baker z łatwością wciska zachęty w stylu „bądźcie szczodrzy w waszych datkach”, co znaczy: opróżnijcie wasze portfele gdy taca się pojawi. Kobieta ta nie tylko jest szalona, ale i demonicznie opętana. W pewnym momencie zaczyna powtarzać z uporem maniaka słowo „dziedzictwo”, w tym samym czasie nakazując swoim wielbicielom „nakładać korony na głowy ludzi” oraz „przekazywać namaszczenie”. Tak to właśnie wygląda gdy diabeł jest w kościele.

      Say ten times
      W 4 minucie i 32 sekundzie, w czasie apogeum spirytystycznych manifestacji, przekazująca demony wilczyca wypowiada interesującą lingwistycznie frazę:
      „say ten times” – powiedz dziesięć razy

      Fonetycznie możemy to zapisać przy użyciu polskich sylab w sposób następujący:
      sej ten tajms

      Identycznie brzmi inna angielska fraza
      „satan times” – czasy szatana

  8. wobroniewiary pisze:

    Tu szukajmy zbawienia i wybawienia nas od wszelkiego zła!

    • Sylwia pisze:

      Dokładnie, tutaj szukajmy naszych odpowiedzi na nasze problemy , przychodźmy do Pana On na nas czeka. On Jest siłą Miłości która płynie. On nas wybawi od wszelkich niebezpieczeństw. Tu przed Najświętszym Sakramentem może zmienić się wszystko. Nie potrzeba nam nic więcej.

      ” Niechaj Będzie Pochwalony Przenajświętszy Sakrament – Prawdziwe Ciało i Krew Naszego Pana Jezusa Chrystusa ”
      Amen!

    • tu MariaPietrzak pisze:

      O Eucharystii nigdy dość !
      Bóg z nami , w nas , poprzez nas !
      Kto to odkrył Życie ma , szczęście ma , pociechę ma !
      Czemu dawał wyraz swoim życiem Sługa Boży, Herman Cohen, muzyk pochodzenia żydowskiego , w którym Życie sie poczęło i wzrastało w promieniach Najświętszego Sakramentu .
      W Nim rozkochanego!
      🎶
      Bracia moi – wołał w jednym kazaniu – zapraszam was wszystkich na tę ucztę!
      Odkąd do niej po raz pierwszy zasiadłem, każdy inny pokarm czczy i mdły mi się wydaje.
      Młodzi światowcy!
      ja znam wasze złudne uciechy;
      znam wasze świetne zebrania, po których smutek i gorycz w sercu zostaje;
      znam te przyjemności, za którymi gonicie
      i twierdzę – a musicie przyznać, że się nie mylę – iż tylko rozczarowanie i zmęczenie jest ich owocem!!
      Odkąd Krew Chrystusowa popłynęła w moich żyłach,
      odkąd Bóg zamieszkał w duszy mojej,
      wasze wspaniałe mieszkania wydają mi się nędznymi lepiankami;
      odkąd promień światła padł na mnie z Tabernakulum, mądrość ludzka jest mi oczywistym szaleństwem;
      odkąd zasiadam na godach Barankowych, wasze uczty wydają mi się zatrute;
      odkąd znalazłem port zbawienia, z bólem patrzę na wasze łódki miotane przez wiatr i burze
      i wołam,
      proszę,
      błagam,
      przyjdźcie do bezpiecznej przystani!…
      … jeśli chcecie mi zawierzyć, za pomocą Gwiazdy morskiej wskażę wam drogę do szczęścia!…”
      🎶
      Dziś jestem nędzarzem, potrzebuję schronienia, i Jezus przytula mnie do siebie… w domu jego znajduje mieszkanie!
      🎶
      „Dziś pragnę i łaknę,
      potrzebuję pokarmu, aby nasycił moje serce i umysł,
      potrzebuję napoju, aby się ochłodzić….
      i Jezus staje się winem i chlebem: frumentum electorum et vinum germinans virgines.
      🎶
      „Dziś jestem chorym… potrzebuję balsamu, aby opatrzyć rany duszy mojej… i Jezus jako wonny olejek sam do serca wstępuje
      i osładza ból… impinguasti in oleo caput nuum; oleo laetitiae unxi eum… fundens oleum desuper.
      🎶
      „Dziś chcę złożyć Bogu ofiarę milą mu… i Jezus staje się ofiarą, staje się Eucharystią.
      🎶
      „Zbłądziłem, staje się gwiazdą moją;
      zniechęcony jestem, podnosi mnie;
      zasmuciłem się, pociesza mnie;
      osamotnionym się czuję, przychodzi zamieszkać przy mnie;
      umysł mój waha się i błądzi, on mnie naucza i oświeca;
      a nade wszystko, tęskno mi, potrzeba mi miłości, Jezus daje mi największy dowód miłości!
      utaja się pod nikłą i przystępną Postacią,
      schodzi z Nieba na wołanie moje i pociąga mnie,
      zanurza w oceanie miłości i słodkiego upojenia!…”
      🎶
      Znam tylko – jeden dzień piękniejszy od dnia pierwszej Komunii św.,
      to jest dzień drugiej Komunii i tak dalej, a dalej!…
      O niewysłowiona szczęśliwości!”.
      🎶
      I co , nie jest to jak …. dobrego dnia …wszystkim ?
      „Boska Eucharystia niech będzie twoim światłem,
      twoim ciepłem,
      twoją siłą,
      twoim życiem!
      Niech żyje Jezus”….
      😊 zawsze w sercu twym !

  9. Agnieszka pisze:

    Przepraszam że zmieniam temat ale chciałabym zasięgnąć opinii nt. książki Sary Young pt. „Jezus Żyje”. Czy polecacie? Mam obawy co do kupowania książek o tematyce religijnej napisanych przez zagranicznych autorów. Kiedyś czytałam pewną, wydawała sie być w porządku ale okazało sie że była napisana przez protestantkę i pisała pięknie ale tylko o Jezusie…ani slowa o Maryi czy o pomocy świętych…

  10. wobroniewiary pisze:

    Nowenna do św. Charbela – Dzień III

    Święty Szarbelu miły, który lśnisz jak jasna gwiazda na nieboskłonie Kościoła Chrystusowego, rozjaśnij moją drogę i umocnij moją nadzieję. Proszę Ciebie o łaskę (…). Proś o to Jezusa ukrzyżowanego, którego wiecznie wielbisz. Amen.

    Święty Szarbelu, wzorze cierpliwości i ciszy proszę Cię, wstaw się za mną.

    Panie Jezu, który oczyściłeś duszę Św. Szarbela i wspomagałeś go w dźwiganiu jego krzyża, daj mi odwagę pokonywania życiowych trudności z cierpliwością i poddaniem Twojej Boskiej Woli, przez jego pośrednictwo. Tobie chwała na wieki. Amen.

    Ojcze Nasz, Zdrowaś Mario, Chwała Ojcu…

  11. wobroniewiary pisze:

    Nowenna do św. Anny
    Dzień 1 – 17 lipca

    Rozważaj tę wielką łaskę, której Bóg udzielił świętej Annie, gdy wybrał ją na matkę Maryi, która jest skarbnicą wszystkich łask Jednorodzonego Syna swojego.
    Modlitwa.
    Z sercem pełnym uszanowania i dziecięcej ufności upadam przed tobą, błogosławiona święta Anno. Bóg ciebie szczególnie umiłował, dlatego patrząc na Twe nadzwyczajne cnoty i świątobliwość, udzielił Ci tej przeogromnej łaski, iż na świat wydałaś skarbnicę łask wszelkich, błogosławioną między niewiastami Matkę Słowa Wcielonego, Najświętszą Maryję Pannę.
    Proszę Cię tedy, o najmiłościwsza święta Anno, przyjmij mię do grona wiernych sług Twoich. Przyrzekam Ci, iż przez całe życie chcę być Twym wiernym czcicielem.
    Otocz mnie Twą możną opieką i uproś mi u Boga łaskę, abym naśladował te cnoty, dzięki którym tak bardzo podobałaś się Bogu. Wyjednaj mi poznanie grzechów moich oraz prawdziwą za nie skruchę, gorącą miłość do Jezusa i Maryi, abym przez wierne wypełnianie obowiązków mego stanu zasłużył sobie na zbawienie.
    Uchroń mnie od niebezpieczeństwa grzechu w tym życiu i przybądź mi na pomoc w godzinie mej śmierci, abym dostąpił zbawienia wiecznego i dostał się do nieba, gdzie z Tobą, najszczęśliwsza matko, chcę wielbić Słowo Boże, które stało się człowiekiem w łonie przeczystej córki twojej Maryi Panny. Amen.

    • wobroniewiary pisze:

      Litania do św. Anny
      Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
      Chryste, usłysz nas, – Chryste wysłuchaj nas.
      Ojcze z nieba, Boże, – zmiłuj się nad nami.
      Synu, Odkupicielu świata, Boże, – zmiłuj się nad nami.
      Duchu Święty, Boże, – zmiłuj się nad nami.
      Święta Trójco, Jedyny Boże, – zmiłuj się nad nami.
      Święta Maryjo, – módl się za nami.
      Święta Anno, – módl się za nami.
      Święta Anno, Matko Najświętszej Maryi Panny, – módl się za nami.
      Święta Anno, służebnico Ojca Przedwiecznego, – módl się za nami.
      Święta Anno, Matko Rodzicielki Syna Bożego, – módl się za nami.
      Święta Anno, świątynio Ducha Świętego, – módl się za nami.
      Święta Anno, piastunko Jezusa i Maryi, – módl się za nami.
      Święta Anno, naczynie wybrane Opatrzności Bożej, – módl się za nami.
      Święta Anno, miłością Bożą pałająca, – módl się za nami.
      Święta Anno, chlubo wszystkich niewiast, – módl się za nami.
      Święta Anno, przykładzie wiernych żon, – módl się za nami.
      Święta Anno, wzorze wszystkich matek, – módl się za nami.
      Święta Anno, cicha i pokorna, – módl się za nami.
      Święta Anno, Matko sprawiedliwa, – módl się za nami.
      Święta Anno, wzorze wychowania dzieci d1a Boga, – módl się za nami.
      Święta Anno, wzorze cichego życia domowego, – módl się za nami.
      Święta Anno, aniele cierpliwości i wyrozumiałości, – módl się za nami.
      Święta Anno, mistrzyni modlitwy i ofiary, – módl się za nami.
      Święta Anno, nauczycielko prawdy i miłości, – módl się za nami.
      Święta Anno, nadziejo chorych i nieszczęśliwych, – módl się za nami.
      Święta Anno, obrono sierot i wdów, – módl się za nami.
      Święta Anno, pociecho ubogich i opuszczonych, – módl się za nami.
      Święta Anno, ucieczko błądzących, – módl się za nami.
      Święta Anno, opiekunko żniwnych pól, – módl się za nami.
      Święta Anno, przemożna Orędowniczko u Boga, – módl się za nami.
      Prosimy Cię, święta Anno,
      Abyś wszystkim rodzinom katolickim pokój i zgodę wyjednała, – wysłuchaj nas, Święta Anno.
      Abyś wszystkich powołanych do służby Bożej wspierała, – wysłuchaj nas, Święta Anno.
      Abyś wszystkich, którzy w trudnych warunkach pracują, wspomagała, – wysłuchaj nas, Święta Anno.
      Abyś podróżujących od wypadków zachowała, – wysłuchaj nas, Święta Anno.
      Abyś wszystkim czcicielom Twoim nieustannie pomagała, – wysłuchaj nas, Święta Anno.
      Abyś nam w godzinę śmierci z pomocą przybyła, – wysłuchaj nas, Święta Anno.
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata,- przepuść nam, Panie.
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata,- wysłuchaj nas, Panie.
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata,- zmiłuj się nad nami.
      Módl się za nami, święta Anno, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.
      Módlmy się
      Boże, który wybrałeś świętą Annę na Matkę Rodzicielki Twego Jednorodzonego Syna, spraw łaskawie, abyśmy za Jej przykładem. służyli Tobie z miłością i osiągnęli wieczne zbawienie. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

      • Elżbieta pisze:

        Dziękuję za nowennę.Święta Anna jest moją Patronką,wybraną jak byłam bierzmowana.Pierwszy raz odmówię tę nowennę.Bóg zapłać.

      • Paweł pisze:

        Można wspomnieć jako ciekawostkę, że w czasach przed Soborem Watykańskim II wśród świąt II klasy w kalendarzu ogólnokościelnym, oprócz świąt Pańskich i świąt Matki Bożej, figurowały również święta innych Świętych – nie tylko te obchodzone do dzisiaj: poszczególnych śś. Apostołów i Ewangelistów, św. Szczepana, św. Wawrzyńca, śś. Młodzianków betlejemskich i Katedry św. Piotra, lecz również święto św. Anny (26 lipca) i święto św. Joachima, ojca Matki Bożej (wówczas obchodzone 16 sierpnia).

        Po Soborze Watykańskim II do świąt II klasy doszło ponadto święto Nawrócenia św. Pawła Apostoła (25 stycznia) oraz święto śś. Archaniołów Michała, Gabriela i Rafała (co było obniżeniem rangi uroczystości św. Michała, a podwyższeniem rangi obchodów ku czci św. Gabriela i ku czci św. Rafała).

        Natomiast papież Franciszek w Jubileuszowym Roku Miłosierdzia do świąt II klasy obchodzonych w kalendarzu ogólnokościelnym zaliczył ponadto święto św. Marii Magdaleny (22 lipca).

  12. Marek pisze:

    Wkrótce ogólnopolskie rekolekcje „Uzdrowienie po aborcji”
    Ogólnopolskie rekolekcje „Uzdrowienie po aborcji” odbędą się na początku sierpnia na terenie diecezji tarnowskiej. To propozycja dla kobiet i mężczyzn, którzy bezpośrednio lub pośrednio uczestniczyli w aborcji i odczuwają z tego powodu konsekwencje emocjonalne i duchowe. Uczestnikom zapewnia się dyskrecja, organizatorzy nie podają do publicznej wiadomości nawet miejsca tych rekolekcji. W spotkaniu mogą uczestniczyć także osoby niewierzące.
    Jedną z prowadzących rekolekcje będzie siostra Maksymiliana Kamińska ze Zgromadzenia Sióstr Misjonarek Chrystusa Króla dla Polonii Zagranicznej, która do Tarnowa przyleciała specjalnie z USA. W Chicago prowadzi ona poradnię po aborcji „Rachel”. W ciągu czterech lat pomoc uzyskało tam ok. 150 osób o polskich korzeniach.
    – Do poradni przychodzą najczęściej osoby, u których „pęka” to napięcie po latach, kiedy cierpienie jest nie do zniesienia. Czasami nawet po 30, 40 latach. Najstarszą pacjentkę miałam w wieku 83 lat, dokonała ona pięciu aborcji. Dla niej największym cierpieniem była niepewność co do tego, co się dzieje z tymi dziećmi – opowiada siostra.
    Jak dodała, każdy przypadek jest indywidualny, a aborcja rzutuje na całe życie. – Najważniejsze, żeby kobieta się otworzyła, żeby nie bała zmierzyć się z tym problemem. To wszystko pomaga później w wybaczeniu samej sobie. Pomóc można sobie również odbudowując ukrytą relację z tym dzieckiem – powiedziała siostra psycholog.
    Rekolekcje są organizowane pod patronatem Wydziału ds. Nowej Ewangelizacji Kurii Diecezjalnej w Tarnowie. – Niedawno miałem rozmowę z mężczyzną, który po 20 latach dojrzał do świadomości, że trzeba coś z tym zrobić. Kiedyś dał pieniądze na dokonanie aborcji. Nosił w sobie ten ciężar i wypierał go – opowiada ks. Artur Ważny z tarnowskiej Kurii.
    Kapłan, który będzie jednym z trojga rekolekcjonistów podkreśla, że czasami wyrzuty sumienia pojawiają się bardzo szybko. – Pamiętam sytuację, kiedy w nocy zadzwoniła kobieta, która zażyła tabletkę ‚dzień po’. Wyrzuty sumienia miała już po godzinie. Modliliśmy się razem przez telefon, żeby Bóg uratował to dziecko. Następnego dnia przyjechała do mnie z chłopakiem i modliliśmy się wspólnie. Bóg uratował to dziecko, a je ochrzciłem – opowiada dyrektor Wydziału ds. Nowej Ewangelizacji.
    Rekolekcje „Uzdrowienie po aborcji” odbędą się od 4 do 6 sierpnia. Poprowadzą je: s. Maksymiliana Kamińska, s. Małgorzata Słomka i ks. Artur Ważny. Zapisy przyjmuje siostra Małgorzata, tel. 730 278 555.
    Ponadto od 11 do 13 sierpnia zostają zorganizowane rekolekcje dla rodziców, którzy stracili swoje dziecko wskutek poronienia.
    http://www.niedziela.pl/artykul/30043/Wkrotce-ogolnopolskie-rekolekcje

  13. MM pisze:

    Hymny mają uwielbiać Boga – nie uwielbiaj hymnòw. Prowadź swoje zmysły w kierunku uwielbienie Boga i nie pozwól, aby kierowały cię do uwielbienia stworzeń
    św. Charbel

    Uwielbienie Boga Ojca i Syna powinno wypływać z miłości czystej serca, które porusza Duch Święty, tak jak Maryja (nie może być wymuszane,sztuczne jak w „szkółkach amerykańskich” bo często,wtedy staje się to uwielbieniem siebie, tańca, melodii.)

  14. MM pisze:

    Jeden z komentarzy na ten temat u ks. Kostrzewy na fb

    To wszystko już było. Bardzo podbne rzeczy dzialy sie na zjazdach reiki pod przewodnictwem roznych kultystów typu Karen. Bywałem jako mlodziak w latach 90. Teraz jest nowy płaszczyk. Takie same rzeczy działy się na tych konwentach Reiki. Podobne efekty były przy czakrze trzeciego oka. Też kultysta dotykał czoła i ludzie padali jak kaczki. Kultysci mieli swoje „chrzty” i próbowali zdejmować sakramenty nalozone przez kosciol katolicki w celu odblokowania czlowieka na energię. Ludzie zachowywali sie dziwnie, tarzali i byli sterowalni. Duuużo śmiechu było, napady płaczu i „radości”. Również było nakładanie rąk w celu leczenia ( energią z kosmosu – a tak na prawde od zlego ). Podczas nakladania rąk zakazywali sie modlic i nakazywali zdejmowac lancuszki z krzyzem, Maryją ( jak u Zielinskiego ale bez zdejmowania lancuszków ). Ale tak to bylo duzo o Bogu i jego energii itd. Nawet modlitwy na pierwszych etapach. Przypominam, że i Harris i Karen i inni im podobni mieli duże błogosławieństwo księży i biskupów. Po kościołach i salkach parafialnych nakladali ręce, były „spoczynki”, mrowienia, „uzdrowienia”. Nie tak dawno temu. Lata 90 ale już ludzie pozapominali. Teraz przybrało to nową formę i jedziemy od nowa. Więc nie dziwią mnie te ukryte słowa z pogańskich azjatyckich wierzeń bo w reiki bylo to samo. Do naszych kosciolow wchodzi kolejne podobne zagrozenie i beda znowu te same efekty co po reiki w latach 90/00. Fatalne w skutkach. Wielu z tych ktorych znalem zapadlo na ciezkie choroby, byli egzorcyzmowani… duzo by opowiadac. To tak na szybko, przepraszam za stylistyke.

  15. kropka pisze:

    Muzułmanie się doigrali:

    W niedzielę po godzinie 23:40 doszło do ataku na meczet w Manchesterze – Manchester Nasfat Islamic Centre. Wrzucono do niego dwie świńskie głowy, następnie został podpalony

    Nieznani sprawcy wrzucili do budynku dwie świńskie głowy w czasie modlitwy wiernych i oddali mocz przed meczetem. Następnie podpalili budowlę.
    Sekretarz centrum muzułmańskiego Monsurat Adebanjo-Aremu powiedziała, że w pożar spalił doszczętnie trzy sale.
    30 strażaków walczyło z ogniem. W czasie ataku nikogo nie było w budynku.
    Nagranie z sytuacji:

    • Sylwia pisze:

      Niestety, zaczyna się to co Oni robią innym. Fala nienawiści jest duża i zaczyna przybierać po drugiej stronie. Ludzie mają dość widzą co się dzieje pod przykrywką tamtej religii. Oczywiście nie pochwalam podpalenia meczetu, bo nie jestem za tym by się komuś odgrywać w podobny sposób. Ale jak widać inni tak robią i będzie teraz coraz więcej tego.

  16. mała pisze:

    Byłem masonem
    Napisane przez Serge Abad-Gallardo

    Pozostawiono mnie przez dłuższą chwilę w mrocznym pomieszczeniu wypełnionym symbolami masońskimi. Później przyszli po mnie. Włożono mi na oczy opaskę. Rozpięto mi koszulę do połowy. Musiałem też zdjąć but i mieć gołą stopę. Podczas całego wtajemniczenia nie zdjęto mi opaski z oczu.

    Chwilę później poproszono mnie o oparcie kolana na ziemi. Ktoś wziął wtedy mój prawy nadgarstek, pokierował moją ręką i zanurzył ją w czymś ziarnistym i kredowym. Osoba prowadząca moją rękę powiedziała: Profanie, pozwoliliśmy dotknąć ci ziemi, naszej wspólnej matki, która nas ukształtowała i do której powrócimy. Niech pan zawsze pamięta, że miłość jest silniejsza niż śmierć i że życie i miłość są jednym i tym samym.

    Moje wtajemniczenie

    Trochę później poczułem dotyk ostrza na mojej nagiej piersi. Osoba przy moim boku powiedziała mi: Proszę pana, ostrze tego miecza, skierowane w pana serca, jest symbolem, który ma uświadomić, że nie jest łatwo wejść do tej świątyni i że zdrajcy są groźnie ukarani.

    Posadzono mnie. Głos w oddali nadal mówił: Oto, jakie będą pana zadania: pierwszym jest cisza względem tego, co będzie pan słyszał i odkrywał wśród nas, jak również co do tego, co będzie pan widział i nauczy się w następnym etapie.

    Drugim jest pomaganie braciom i siostrom w potrzebie, pomaganie im ze wszystkich sił fizycznych, moralnych i duchowych. Trzecim zadaniem jest wytrwałe samodoskonalenie.

    Kiedy jeszcze siedziałem, podano mi do picia kielich. Ciecz była słodka i przyjemna. Niech pan jeszcze pije – mówił do mnie głos mojego przewodnika. Piłem od nowa z większym zapałem. Ledwie kielich został podany mi do ust, odczułem mdłości: napój był gorzki aż do wymiotów. Niech Pan jeszcze pije… – usłyszałem. Wypiłem jeszcze. Napój był tym razem lekko słodki, choć trochę bez smaku.

    Fragment artykułu pochodzący z Miesięcznika Egzorcysta nr 59
    http://www.miesiecznikegzorcysta.pl/na-naszych/item/1756-bylem-masonem

  17. wobroniewiary pisze:

    Nowenna do św. Anny – dzień II

    Dzień 2 – 18 lipca
    Rozważaj wielką wiarę i jak skała niewzruszoną ufność świętej matki Anny!
    Modlitwa.
    Ku Tobie, święta matko Anno, podnoszę z ufnością wzrok, ponieważ Bóg Ciebie wywyższył, że stałaś się szczęśliwą matką Bożej Rodzicielki i babcią swego wnuka, Chrystusa Pana.
    Wzywam Ciebie, o zwierciadło i wzorze wiary i ufności, pocieszycielko smutnych i strapionych, abyś i mi wyjednała u wnuka Twego, Jezusa Chrystusa, żywą wiarę i niezachwianą nadzieję. Wstaw się za mną u Boga i u Twej córki Maryi, abym w licznych pokusach, cierpieniach, udrękach i niebezpieczeństwach nie załamał się i nie uległ, lecz wzmocniony łaską Bożą wytrwał cierpliwie.
    Spraw, o święta Anno, aby nawet moje krzyże i nieszczęścia, niepowodzenia i smutki, które znoszę cierpliwie i z poddaniem się woli Bożej, wyjednały mi koronę chwały w niebie, gdzie wraz z Tobą i Twą córką Maryją oraz ze wszystkimi świętymi chcę chwalić wnuka Twego, Chrystusa Pana przez wszystkie wieki. Amen.

  18. wobroniewiary pisze:

    Nowenna do św. Charbela – Dzień IV
    Święty Szarbelu tkliwy, uciekam się do Ciebie z ufnością mego serca. Z mocą Twego wstawiennictwa u Boga, oczekuję łaski (…), o którą proszę. Okaż czułość swoją raz jeszcze.

    Święty Szarbelu, ogrodzie cnót, wstaw się za mną.
    Boże, który obdarowałeś Św. Charbela łaską podobania się Tobie, pomóż mi wzrastać w cnotach chrześcijańskich i okaż miłosierdzie nade mną, bym mógł sławić Cię na wieki wieków. Amen.

    Ojcze Nasz, Zdrowaś Mario, Chwała Ojcu…

  19. mała pisze:

    Dawno nie byłem w takim szoku i zażenowaniu, po przeczytaniu poniższego tekstu. To o czym „śpiewa”, a raczej wylewa z rynsztoku swych ust niejaki Cypis, jest totalnym przegięciem i powinno zostać zabronione. Jeśli ktoś ma na to wpływ, to na Youtube powinni zablokować te teksty jako dozwolone od 18 lat. Tak obrzydliwe słowa nawet przy budce z piwem nie występują, aż dziw bierze, że o żadnych protestach nie słychać z tym tematem związanych. Podobno ten człowiek za „króla podstawówek” się podaje…Dodajmy do tego rozmowę dwóch diabłów o muzyce: Stary mówi do młodego, zobacz ci głupcy ludzie, nie zauważyli, że wszystkie rewolucje, zaczynały się od rewolucji muzycznej. Bo muzyka trafia prosto w serce, nie zatrzymują jej dwaj najwięksi nasi wrogowie, rozum i wolna wola. Jeśli zniszczymy ich muzykę, to zniszczymy ich serce. Jeśli więc taką truciznę wlewają w dziecięce serca… to z tymi dziećmi, jako młodzieżą, nikt nie ujedzie…
    Panie Jezu, Maryjo miejcie w Swej opiece polskie dzieci. Rodzice pilnujcie jakich rzeczy słuchają Wasze dzieci.

    • Maggie pisze:

      🆘 Kanał Cypisolo? … toż to co on prezentuje, pachnie tak, że prawdziwy kanał z ekskrementami 🚽 z półmilionowego miasta, w porównaniu (!) z tym „cypisowym” … jawi się jak źródło … z kryniczną wodą.

      Chyba Kodeks Karny może stuknąć dla opamiętania paroma paragrafami, po ogłupionym łbie, który „sensacyjnej sławy” chce ?!? No ale lepiej jeśli to Kodeks zawisł, kiedy jeszcze czas, nad głową, jak kamień młyński na szyji ….

      TEKST Z POD-TEKSTEM
      Niechaj każdy dziś mi wierzy, że
      za „rynsztoko-kulturę” … HORRORarium należy się.
      Niech nieszczęśnik zapamięta:
      w piekle rosną dlań procenta,
      więc niech szybko „złamie pióro”,
      by czort nad nim nie był górą.

  20. maria pisze:

    Mam syna 19 lat i niestety nie reaguje na moje ostrzeżenia odnośnie muzyki.
    Lista zespołów muzycznych, solistów i gatunków muzycznych
    stanowiących sferę zagrożeń duchowych;http://www.petrus.kielce.opoka.org.pl/pliki/pdf/Duchowe_zagrozenia–lista_zespolow_muzycznych.pdf

  21. Alutka pisze:

    • tu MariaPietrzak pisze:

      W odpowiedzi , z pozycji prochu napisane , choć Panem odżywiane …
      ——–
      „Oto♥Ten ,
      przeznaczony na powstanie i na upadek wielu ,
      na Znak , któremu sprzeciwiać sie będą , a Twoją duszę miecz przeniknie” !
      Okazuje się, że Jezus jest Znakiem Sprzeciwu , również w Hostii Świętej , w której Prawdziwie Obecnym jest .
      Kiedy nas ogarnia zwątpienie , oto młody człowiek sterowany nienawiścią złego ducha , gotowy jest znieważyć i upokorzyć Pana , podnosząc rękę na Jego Obecność pod Postacią Chleba .
      Uświadamia nam tą zbrodnią i utwierdza , że Hostia Święta to… KTOŚ !
      to… BÓG UKRYTY !

      🎶 Bóg Najświętszy , Bóg Miłości w Sakramencie
      – ZNIEWAŻONY –
      teraz ,
      zawsze
      i w Wieczności niech nam będzie uwielbiony …uwielbiony…uwielbiony ….


      Hostio Święta , Znaku Sprzeciwu , zmiłuj się nad nami !
      Hostio Święta , Prawdziwa Obecności Pana , na powstanie i upadek wielu przeznaczona, zmiłuj się nad nami !
      Hostio Święta , znieważona , zmiłuj się , zmiłuj się nad nami !
      Hostio Święta na ziemię rzucona , zmiłuj się , zmiłuj się nad nami !
      Hostio Święta – mieczem wbitym w Serce Niepokalanej Matki – zasmucona , zmiłuj się , zmiłuj się nad nami !
      Hostio Święta nędzą młodego zbrodniarza poruszona , zmiłuj się , zmiłuj się nad nami !
      Hostio Święta przez miłujących Cie , za zniewagi wynagrodzona , zmiłuj się nad nami !


      O mój Boże, wierzę , wielbię , ufam i kocham Cię
      Błagam o przebaczenie dla tych , którzy nie wierzą, nie wielbią , nie ufają i nie kochają Ciebie
      / koronka do Bożego Miłosierdzia /

      🎶 Bóg Najświętszy , Bóg Miłości w Sakramencie – znieważony –
      teraz ,
      zawsze
      i w Wieczności niech nam będzie uwielbiony …uwielbiony…uwielbiony ….
      🎶 padnijmy na kolana …uczcijmy Niebios Pana …z miłością , z czułością wierny sług !
      Padnijmy ….

      • tu MariaPietrzak pisze:

        * zaczerpnięte u Anioła z Fatimy / Ewangelii o ofiarowaniu w Świątyni / pieśni eucharystycznych

  22. AnnaSawa pisze:

    Kardynał Sarah w Polsce

    Do Polski przybędzie ks. kard. Robert Sarah.
    Podczas swojej trzydniowej wizyty w Polsce prefekt Kongregacji Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów odwiedzi Kraków, Rychwałd i Niepokalanów.
    Lead Msza św. sprawowana 25 lipca o godz. 18.00 w bazylice Niepokalanego Poczęcia NMP w Niepokalanowie w rycie trydenckim będzie podsumowaniem wizyty ks. kard. Roberta Saraha. Po Eucharystii z racji wspomnienia św. Krzysztofa, patrona kierowców, ksiądz kardynał pobłogosławi samochody na placu przed bazyliką. Następnie w sali św. Bonawentury odbędzie się spotkanie z kardynałem połączone z dyskusją. Prefekt Kongregacji Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów swoją wizytę rozpocznie w sobotę, 22 lipca, w Krakowie. O godz. 15.00 w auli bł. Jakuba Strzemię przy klasztorze Franciszkanów (ul. Franciszkańska 4, wejście od Plant) odbędzie się spotkanie autorskie z kardynałem poświęcone książce „Moc milczenia”. Jak powiedział gość z Watykanu, „jest to dalszy ciąg książki „Bóg albo nic”. – Bóg milczy.

    Jeśli chcemy Go odkryć, jeśli chcemy Go spotkać, trzeba nam nauczyć się trwać w ciszy.

    Nie ma bowiem innej drogi, by dojść do Boga, niż droga przez ciszę – powiedział autor publikacji.

    W niedzielę, 23 lipca, ksiądz kardynał uda się do Rychwałdu, by przewodniczyć Mszy św. koncelebrowanej o godz. 11.00. Uroczyście ogłosi podpisany przez niego dekret dykasterii, którą kieruje, podnoszący do godności bazyliki sanktuarium Pani Ziemi Żywieckiej. To wyjątkowy prezent na 25. urodziny diecezji. Monika M. Zając

    Pełna treść artykułu dostępna na stronie:
    http://wp.naszdziennik.pl/2017-07-15/274257,kardynal-sarah-w-polsce.html

  23. Alutka pisze:

    Na lustrzanej czy zmałpowanej stronie trzeba już płacić 10 zł miesięcznie za korzystanie z bloga, bo tylko 0.05%czytelników wspomagało stronę,Ciekawe ile chętnych się znajdzie? 😉

  24. Pingback: Z sektą Bethel nam nie po drodze.. | Serce Jezusa

  25. tojma2@wp.pl pisze:

    Dla Marii mamy 19 latka:

    Jest to świadectwo Lecha Dokowicza. Satanizm w przemyśle muzycznym. Muzyka techno i muzyka klubowa.
    Mama zbuntowanej 17 latki, która nie chodzi do Kościoła i deklaruje, że nie wierzy w Boga dała jej do odsłuchania to świadectwo. Wywarło na niej duże wrażenie.

  26. maria pisze:

    Znam to świadectwo, ale nic na siłę (nie mogę go zmusić do wysłuchania )….syn był ministrantem ,regularnie chodzi na Mszę Św. .Nie ma problemów z zakresu wiary tylko nie dostrzega niektórych zagrożeń.Jest kilkakrotnie zawierzony Maryi(pierwszy raz jako półroczne dziecko)
    Ufam,że Maryja go poprowadzi właściwą drogą.
    dziękuję za świadectwo 🙂

  27. Sylwia pisze:

    Zbyszku wiele razy już był poruszany ten temat. Jest powiązany z betel Church, sympatyzuje z niektórymi protestantami. Mało tego, modli się językami które nie pochodzą od Boga a przywołuje bóstwa i demony. Kładzie ręce na głowę i nie każe przy tym się modlić innym. Więc moim zdaniem potrzeba ostrożności.

  28. Nieśmy Boga na ustach z modlitwą i pieśnią naprzemiennie.

Dodaj komentarz