Dzienne archiwum: 11 kwietnia 2012

Nowenna do Miłosierdzia Bożego – dzień siódmy

Nowenna do Miłosierdzia Bożego – Pragnę, abyś przez te dziewięć dni sprowadzała dusze do zdroju Mojego miłosierdzia, by zaczerpnęły siły i ochłody i wszelkiej łaski, jakiej potrzebują na trudy życia, a szczególnie w śmierci godzinie. W każdym dniu przyprowadzisz do … Czytaj dalej

Opublikowano Nowenna | Otagowano | Dodaj komentarz

Tak obchodziliśmy 2. rocznicę katastrofy smoleńskiej

Homilia bpa Antoniego Dydycza w katedrze warszawskiej podczas Mszy za ofiary katastrofy smoleńskiej

Opublikowano Wydarzenia | Dodaj komentarz

Orędzie z Ontario, środa 11 kwiecień 2012 WIELU Z WAS UCZONO, ŻE NIEPOSŁUSZEŃSTWO JEST NORMĄ

Orędzie z Ontario, środa 11 kwiecień 2012 WIELU Z WAS UCZONO, ŻE NIEPOSŁUSZEŃSTWO JEST NORMĄ Dzieci Mojego Boskiego Serca. Jestem Który Jestem. Ja Jestem. Jam Jest Alfa i Omega. Wyszukuję was. Otwórzcie dla Mnie swoje serca. Poddajcie się całkowicie. Oddajcie … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Otagowano , | Dodaj komentarz

Kawiarenka 10 – 12 kwietnia 2012

Opublikowano Kawiarenka | Otagowano | 57 Komentarzy