Dzienne archiwum: 1 kwietnia 2012

OŚWIADCZENIE

O Ś W I A D C Z E N I E Oświadczamy, że kopiowanie, powielanie, cytowanie naszych wpisów i komentarzy znajdujących się na naszej stronie bez uzyskania naszej zgody i podania linku do nas jako do źródła informacji traktujemy jako kradzież … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | 1 komentarz

Orędzie z Ontario, niedziela 1 kwietnia 2012 MUSICIE WZRASTAĆ W MĄDROŚCI I W CNOCIE

Orędzie z Ontario, niedziela 01 kwietnia 2012 MUSICIE WZRASTAĆ W MĄDROŚCI I W CNOCIE Dzieci Mojego Boskiego Serca. Ja Jestem. Jam Jest Alfa i Omega. Jestem Panem Zastępów. Przybywam do was. Wyszukuję was. Otwórzcie dla Mnie swoje serca. Oddajcie się. … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Otagowano , | Dodaj komentarz

Perełki duchowości od Wiosny Kościoła – Droga Krzyżowa ze św. Pawłem od Krzyża

DROGA KRZYŻOWA ze św. Pawłem od Krzyża Wstęp W rozważaniu Męki i śmierci Pana Jezusa będą nas prowadziły wybrane fragmenty z pism św. Pawła od Krzyża – głównego, obok św. Teresy od Dzieciątka Jezus, patrona Wspólnoty Miłości Ukrzyżowanej. „Bóg żąda … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | 2 Komentarze

Kawiarenka 1 kwietnia

Wychodząc na przeciw potrzebom Czytelników otwieramy dział „Kawiarenka”, w którym możemy rozmawiać o wszystkim

Opublikowano Kawiarenka | Otagowano | 19 Komentarzy