Dzienne archiwum: 4 kwietnia 2012

Kawiarenka 4 kwietnia – 9 kwietnia 2012

Opublikowano Kawiarenka | Otagowano | 36 Komentarzy

Orędzie z Ontario, środa 4 kwietnia. OFIARUJCIE W MIŁOŚCI SWOJE CIERPIENIA DUCHOWE, FIZYCZNE, EMOCJONALNE I PSYCHICZNE

Orędzie z Ontario, środa 4 kwietnia 2012 OFIARUJCIE W MIŁOŚCI SWOJE CIERPIENIA DUCHOWE, FIZYCZNE, EMOCJONALNE I PSYCHICZNE  Dzieci Mojego Boskiego Serca. Jam Jest Alfa i Omega. Jestem który Jestem. Ja Jestem. Usłyszcie Mnie. Pukam do drzwi waszych serc, a jestem delikatny. Proszę, … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Otagowano , | Dodaj komentarz

Wielki Czwartek – Msza z poświęceniem krzyżma. Trzy rodzaje olejów

Za naszą 2. stroną ewangeliadlanas.wordpress.com W Wielki Czwartek w czasie specjalnej Mszy odprawianej w godzinach porannych biskup błogosławi olej chorych, olej katechumenów i konsekruje krzyżmo. Msza Krzyżma nie należy ściśle do Triduum paschalnego, podajemy jej teksty dla całościowego ukazania liturgii Wielkiego … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | Dodaj komentarz