Dzienne archiwum: 27 kwietnia 2012

Orędzie z Ontario, piątek 27 kwietnia 2012 NA WASZYCH SERCACH WYRYŁEM MOJE ŚWIĘTE PRAWO

Orędzie z Ontario, piątek 27 kwietnia 2012 NA WASZYCH SERCACH WYRYŁEM MOJE ŚWIĘTE PRAWO Dzieci Mojego Boskiego Serca. Jestem który Jestem. Jam Jest Alfa i Omega. Ja Jestem. Usłyszcie Mnie. Pragnę was pouczyć. Nieodgadnione/tajemnicze dla wielu są Moje Drogi. Myślicie, … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Otagowano , | 2 Komentarze

Kółko Biblijne 27 kwietnia 2012

1. Najpierw zapraszamy do codziennej lektury Pisma Świętego – Ewangelia dla nas 2. Zapraszamy do dyskusji na tematy związane z czytaniami dnia dzisiejszego – na Internetowy Uniwersytet Biblijny dla dorosłych 😉

Opublikowano Kółko biblijne | Otagowano | 1 komentarz

Oświadczenie w sprawie zamieszczania orędzi

OŚWIADCZENIE ADMINISTRATORÓW STRONY Oświadczamy że nasza strona powstała w celu obrony Wiary i Tradycji, w celu szeroko pojętego ewangelizowania w oparciu o nauczanie Kościoła, o Pismo Święte i Tradycję KRK. Z prawej strony można o tym przeczytać dokładnie,  że strona jest odpowiedzią na wiadomość o … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | 10 Komentarzy