32-szy dzień z 33-dniowego okresu ćwiczeń duchowych do Aktu Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez Maryję

III-ci tydzień II-go okresu naszych ćwiczeń duchowych do Aktu Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez Maryję
„Poznanie Jezusa Chrystusa”

Ćwiczenia duchowe: Akty miłości do Boga, dziękczynienie za błogosławieństwa Jezusa, akty żalu i postanowienia.

Modlitwy do odmawiania w trzecim tygodniu “Poznanie Jezusa Chrystusa”: Litania do Ducha Świętego, Ave Maris Stella, Litania do Najświętszego Imienia Jezus lub Litania do Przenajświętszego Serca Jezusa, modlitwy Św. Ludwika: “Do Jezusa Chrystusa” i “O Jezu żyjący w Maryi!”

Czytanie na III-ci tydzień II-go okresu
Dzień trzydziesty drugi

O naśladowaniu Chrystusa, Księga IV, Rozdział 1, 1-2 ; 8.

     Oto są słowa Twoje, O Chryste, odwieczna Prawdo. Choć nie w jednym czasie wyrzeczone i nie w jednym miejscu zapisane. Dlatego, że są Twoje i prawdziwe, powinienem je wszystkie przyjąć z wdzięcznością i wiarą. Twoje są. Tyś je powiedział, lecz zarazem są moje, boś je wyrzekł dla mojego zbawienia. Z radością przyjmuję je z ust Twoich, prosząc, aby jak najszybciej zapadły w me serce. Wzruszają mnie te słowa wielkiej dobroci, pełne słodyczy i miłości, lecz trwożą mnie grzechy moje i nieczyste sumienie wstrzymuje mnie od uczestnictwa w tak wielkiej tajemnicy. Zachęca mnie słodycz Twoich słów, lecz niepokoi mnie wiele przewinień.
Rozkazujesz, abym z ufnością przystąpił do Ciebie, jeżeli chcą mieć cząstkę z Tobą, i abym przyjmował pokarm nieśmiertelności, jeżeli pragnę mieć życie wieczne i chwałę. Ty mówisz: Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy pracujecie i jesteście obciążeni, a Ja was ochłodzę. (Mt 11, 28). O słodkie to i przyjazne słowa dla uszu grzesznika, że Ty Panie Boże mój, nędznego i ubogiego zapraszasz do pożywania Twego najświętszego Ciała! Lecz kimże ja jestem, Panie, abym śmiał do Ciebie przystąpić? Bo jeśli niebo i niebiosa niebios ciebie ogarnąć nie mogą (3 Krl 8, 27), a Ty mówisz: pójdźcie do mnie wszyscy…

     Głos Chrystusa, Jak Ja z rozłożonymi na Krzyżu rękami, z obnażonym ciałem ofiarowałem się dobrowolnie Bogu Ojcu za twoje grzechy, tak iż we Mnie nic nie pozostało, czego bym nie poświęcił w ofierze na przebłaganie gniewu Bożego, tak i ty powinieneś dobrowolnie, codziennie we Mszy Św. oddawać Mu się na ofiarę czystą i świętą, z ciałem i duszą, ze wszystkimi twoimi siłami i uczuciami. Niczego bardziej od ciebie nie żądam, jak tego, abyś się starał oddać Mi siebie samego. Cokolwiek byś Mi dawał nie dając siebie, za nic to mam, gdyż nie darów twoich szukam, ale ciebie samego.

     Jak tobie nie wystarczyłoby mieć wszystko oprócz Mnie, tak żadna twoja ofiara nie może Mi się podobać, jeśli Mi nie ofiarujesz całego siebie. Ofiaruj Mi siebie, daj Mi się cały, a ofiara twoja zostanie przyjęta. Oto Ja ofiarowałem się cały Ojcu za ciebie; całe Moje Ciało i wszystką Krew Moją dałem ci na pokarm, abym cały był twoim, a ty stał się Moim na wieki. Jeżeli na sobie się oprzesz i woli Mojej dobrowolnie się nie poddasz, ofiara twoja nie będzie całkowita i nasze zjednoczenie niezupełne. Dobrowolnie oddanie siebie w ręce Boga powinno uprzedzać wszystkie twoje sprawy; wtedy osiągniesz wolność i łaskę. Mało jest ludzi wewnętrznie oświeconych i wolnych, gdyż rzadko kto umie zaprzeć się siebie zupełnie. A Mój sąd jest stanowczy: żaden z was, który nie odstępuje wszystkiego, co ma, nie może być uczniem moim. (Łk 14, 33). Jeśli więc pragniesz być uczniem moim, ofiaruj Mi siebie i wszystkie twe uczucia.

***

Modlitwy na drugi tydzień II okresu „Poznanie Jezusa Chrystusa” Kliknij

***

***

Informacja od ks. Macieja Bagdzińskiego:
Do niewolnictwa powinien przyjąć kapłan, który jest niewolnikiem i pobłogosławić.
Z tego co wiem, to ks. Adam Skwarczyński jest niewolnikiem.
A skoro nie ma innej możliwości, to niech sobie sami założą, przeczytają akt oddania w niewolę św. Ludwika a gdy spotkają takiego kapłana – niewolnika Maryi, niech go poproszą o błogosławieństwo.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „32-szy dzień z 33-dniowego okresu ćwiczeń duchowych do Aktu Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez Maryję

  1. olo13jcb pisze:

    Adwent to czas postanowień, wyrzeczeń, pokuty – a nie zabawy!

    Kazanie ks. prałata Romana Kneblewskiego, proboszcza parafii NSPJ w Bydgoszczy, wygłoszone w I niedzielę Adwentu, 30 listopada A.D. 2014.

  2. babula pisze:

    Nie wiem czy tak można ale w imieniu własnym i wszystkich, którzy nie mają możliwości by być przyjęci jako niewolnicy Maryi przez kapłana będącego Jej Niewolnikiem proszę z całego serca by Ks. Skwarczyński przyjął nas, „internetowych” niewolników Maryi, pobłogosławił i wprowadził w Jej Serce aby oddała nas Jezusowi. Niech tak będzie dopóki nie znajdziemy kapłana, który jest Niewolnikiem.

    Kochani -kiedyś wyrzuciliście mnie z tej strony (i słusznie) bo wypowiadałam się za Mary z Irlandii. Od czasu gdy Kościół orzekł, że jej objawienia są fałszywe nie zaglądam na jej stronę. Przepraszam ks. Skwarczyńskiego, ze nie wierzyłam mu gdy mówił, że te objawienia są fałszywe.
    Nie wiem co się stanie z tym komentarzem. Może trafi od razu do kosza. Panu Bogu to powierzam.
    Ale nabożeństwo L.M de Montfort wiele mi dało. Dziękuję, ze prowadziliście nas w modlitwie przez ten czas prawie 33 dni. Chciałabym by Boże łaski mogły jak najszybciej działać dlatego teraz proszę o wsparcie ks. Skwarczyńskiego. Pomyślałam,że jeśli można święcić wodę święconą na odległość (w pierwsze soboty miesiąca) to chyba można też przyjmować niewolników dla Matki Bożej dopóki w realu nie znajdzie się jej niewolnik -:)

  3. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się wzajemnie za wszystkich którzy się oddają w niewolę Jezusowi Chrystusowi przez Ręce Maryi ponieważ wielu z nas ma problemy i wsparcie modlitewne nas wszystkich jest bardzo potrzebne.

  4. babula pisze:

    Nie wiem czy tak można ale w imieniu własnym i wszystkich, którzy nie mają możliwości być błogosławieni przez kapłana będącego Niewolnikiem Maryi proszę z całego serca by ks. Skwarczyński nas, „internetowych” niewolników Maryi przyjął, pobłogosławił i wprowadził w Jej Serce aby oddała nas Jezusowi. Niech ten akt przyjęcia i błogosławieństwo wspiera nas łaskami dopóki nie znajdziemy w realnym świecie kapłana będącego Niewolnikiem Maryi, który takiego przyjęcia dokona.

    Kochani, kiedyś wyrzuciliście mnie z tej strony (i słusznie) ponieważ popierałam Mary z Irlandii. Nie zaglądam na jej stronę od kiedy Kościół wypowiedział się, ze te objawienia są fałszywe. Chcę Przeprosić ks. Skwarczyńskiego, ze nie wierzyłam mu gdy ostrzegał przed tymi „objawieniami”.
    Nie wiem co stanie się z tym komentarzem. Może pójdzie automatycznie do kosza. Panu Bogu to zostawiam. Ale jeśli nie, to proszę by był gdzieś widoczny bo w tym czasie adwentowym chcę powiedzieć ks. Skwarczyńskiemu: PRZEPRASZAM!

  5. Pingback: Niewolnicy Maryi | Serce Jezusa

  6. Pingback: Święta Rita z Cascia – patronka spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych…. | W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

  7. Pingback: Święta Rita z Cascia – patronka spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych…. | Biały, bardzo biały

  8. Pingback: Zostań (o ile nie jesteś) niewolnikiem NMP – odnów lub przygotuj się do oddania Niepokalanemu Sercu NMP | Serce Jezusa

  9. Anna pisze:

    Jutro 32 dzień moich przygotowań do oddania się Jezusowi przez Niepokalaną Maryję poprzez napisany pisemnie Akt, chciałabym oddać go uroczyście 15 sierpnia przed tronem Matki Bożej Licheńskiej. Przygotowywałam się sama, nie prowadził mnie żaden ksiądz, więc proszę o rady jak mam to uczynić.

Dodaj komentarz