Dzienne archiwum: 17 października 2016

Ks. Dominik Chmielewski SDB: Jego miłość Cię uleczy

„Nie jest prawdą, że Bóg Jedyny i Prawdziwy jest wierzchołkiem góry i różne ścieżki duchowe do Niego prowadzą” Ks. Dominik Chmielewski Fragment: (…) Całe moje życie związane było ze sztukami walki – to był priorytet mojego życia. Medytowałem po dwie … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności, Pomoc duchowa | Otagowano , | 32 Komentarze

Ks. Marek Bałwas: Moje ręce często mdlały na wczorajszej modlitwie, doświadczyłem tego zdrętwienia, co Mojżesz…

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus! Stanęliśmy na szczycie Jasnej Góry, podnieśliśmy ręce w górę, jak Mojżesz w walce z Amalekitami. Moje ręce często mdlały na wczorajszej modlitwie, doświadczyłem tego zdrętwienia, co Mojżesz z dzisiejszej Liturgii Słowa. Ciągle jednak słuchając zachęty, … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności | Otagowano , , , | 31 Komentarzy