Dzienne archiwum: 7 Maj 2017

Święty Stanisław, biskup i męczennik główny patron Polski

Żywot świętego Stanisława, biskupa i Męczennika (Żył około roku Pańskiego 1079) LEKCJA (z listu świętego Pawła do Żydów, rozdział 5, wiersz 1-6) Bracia! Każdy najwyższy kapłan z ludzi wzięty, dla ludzi postanowiony bywa w tym, co do Boga należy, aby ofiarował … Czytaj dalej

Opublikowano Święci | Otagowano , | 53 Komentarze

Św. o. Pio i o. Dolindo – spotkanie dwóch mistyków

Czemu do mnie przyjeżdżacie? Macie wielkiego kapłana, świętą duszę. Do niego idźcie! – mówił do św. o. Pio do pielgrzymów z Neapolu. Odsyłał ich do o. Dolindo Ruotolo, twórcy potężnej modlitwy „Jezu, Ty się tym zajmij”. Między tymi dwoma duchownymi … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | Otagowano , , | 11 Komentarzy

Mój syn poszedł do spowiedzi przed świętami po czterech latach – świadectwo

Witam, przed kilku tygodniami pisałam, że nie mogę pochwalić się cudem po użyciu oleju św. o. Pio i że widocznie o. Pio oczekuje jakiejś przemiany duchowej. Błogosławię mojego syna robiąc mu znak krzyża na czole tym olejkiem. I doczekałam się … Czytaj dalej

Opublikowano Cuda, Świadectwa | Otagowano , , , , | 8 Komentarzy