Dzienne archiwum: 14 Maj 2017

Papież Franciszek: „Na świecie toczy się wojna między diabłem a Bogiem!” – 10 ostrzeżeń Franciszka przed szatanem

Papież wielokrotnie podkreślał obecność szatana w codziennym życiu każdego człowieka: „Musimy być zawsze czujni, by nie dać się oszukać diabłu”. Przeczytaj przed czym przestrzega Ojciec święty. 1. Kiedy nie wyznajemy Jezusa Chrystusa, to wyznajmy doczesność diabła, doczesność szatana. Homilia, 14.03.2013 2. … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | 37 Komentarzy

Św. Ojciec Pio to niezawodny Przyjaciel i Ojciec. Ku mojej radości guz zniknął – świadectwo.

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus! Dzieckiem duchowym  św. Ojca Pio jestem od bardzo dawna. Modlę się stale o wstawiennictwo, rozmawiam z Nim, polecam troski, dzielę radością. W roku 1999 będąc w okolicach domu rodzinnego dowiedziałam się, że moja dobra koleżanka … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | Otagowano , , | 6 Komentarzy