Kółko Biblijne 30 kwietnia 2912

1. Najpierw zapraszamy do codziennej lektury Pisma Świętego – Ewangelia dla nas

2. Zapraszamy do dyskusji na tematy związane z czytaniami dnia dzisiejszego – na Internetowy Uniwersytet Biblijny dla dorosłych 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kółko biblijne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Kółko Biblijne 30 kwietnia 2912

  1. Joaneczka pisze:

    Ewangelia wg św. Jana 10,1-10.
    Jezus powiedział: «Kto nie wchodzi do owczarni przez bramę, ale wdziera się inną drogą, ten jest złodziejem i rozbójnikiem.
    Kto jednak wchodzi przez bramę, jest pasterzem owiec.
    Temu otwiera odźwierny, a owce słuchają jego głosu; woła on swoje owce po imieniu i wyprowadza je.
    A kiedy wszystkie wyprowadzi, staje na ich czele, a owce postępują za nim, ponieważ głos jego znają.
    Natomiast za obcym nie pójdą, lecz będą uciekać od niego, bo nie znają głosu obcych».
    Tę przypowieść opowiedział im Jezus, lecz oni nie pojęli znaczenia tego, co im mówił.
    Powtórnie więc powiedział do nich Jezus: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Ja jestem bramą owiec.
    Wszyscy, którzy przyszli przede Mną, są złodziejami i rozbójnikami, a nie posłuchały ich owce.
    Ja jestem bramą. Jeżeli ktoś wejdzie przeze Mnie, będzie zbawiony – wejdzie i wyjdzie, i znajdzie paszę.
    Złodziej przychodzi tylko po to, aby kraść, zabijać i niszczyć. Ja przyszedłem po to, aby owce miały życie i miały je w obfitości.

  2. Joaneczka pisze:

    Nie ma innej bramy do Ojca jak tylko JEZUS! Inaczej nie kombinujmy;-) bo wejdziemy w slepy zaulek lecz i wtedy mamy szanse powrócić:-)))

    • wobroniewiary pisze:

      Ale w chwili śmierci okaże się że JEZUS jest jedyną brama dla wszystkich ludzi bez względu na płeć, kolor, rasę, wyznanie, wiarę lub jej brak.
      Każdy będzie musiał uznać Jezusa aby wejść przez tę bramę do Nieba a więc i Jego nauczanie i będzie musiał wybaczyć oraz przeprosić tych których skrzywdził bo inaczej usłyszy że nie każdy kto mi mówi Panie może zostać zbawiony. Ne sposób wołać Panie, Panie, nie sposób śpiewać pieśni religijne czy odmawiać pacierze bez miłości bliźniego lub twierdzić, że się będzie zbawionym bo się ma np. dużo dzieci.

      Z miłości będziemy sądzeni a więc trzeba żyć miłością do bliźniego, nie krzywdzić, nie mówić fałszywie, nie tkwić w oszczerstwach, nienawiści czy kłamstwach.

      Pamiętajmy, że cokolwiek uczyniliśmy bliźniemu – samemu Bogu uczyniliśmy!

      • pieknoscikosciola pisze:

        …życie wasze tu, na ziemi jest terenem nieustannej walki i wyborów, które powoli krystalizują się i po śmierci ciała ustawiają w stałości wedle prawdziwej woli waszego serca.

        • wobroniewiary pisze:

          Bóg zapłać za wpis. Wspierajmy się nawzajem, polecajmy. wszystkie strony katolickie, dla których Bóg jest na I miejscu a nie człowiek i jego myśli. Odrzućmy ohydę spustoszenia nie tylko ze świątyń ale i z naszych serc. Odrzućmy nasze „ja”, postawmy na Boga 😉
          To nic, że zarzucą nam bombardowanie miłością i nauczaniem Kościoła.
          Po to jesteśmy 🙂

          Chwała Panu, że coraz więcej katolickich stron wspiera się, pomaga sobie.
          Mamy nadzieję, że będziemy mogli korzystać z przedruków, pamiętając zawsze o podaniu linku do źródła 😉
          Pozdrawiamy w Panu!

          Przy okazji, prosimy o modlitwę za zmarłego ks. Leona, ostatniego białego Marianina, którego pogrzeb właśnie teraz trwa.

        • pieknoscikosciola pisze:

          Bierzcie co chcecie i ile chcecie, nawet bez podawania mojej strony jako źródła, bo nim nie jestem 🙂

  3. Joaneczka pisze:

    BOMBARDOWANIE MILOSCIA to wlasnie jest to czego swiatu choremu na BRAK MILOSCI POTRZEBA….Tylko tego …a moze az tego?!!!!! Ale jeszcze jedno najistotniejsze zastrzezenie: Niech to bedzie MILOSC, KTORA NIESIE JEZUSA do ateistow, do watpiących, do niekochanych, do zrozpaczonych, do spragnionych, do zbuntowanych, do wyznawcow innych religii….. DO WSZYSTKICH TYCH, KTORZY NIE WIEDZA JESZCZE ZE „BRAKUJACYM, TYM NAJWAZNIEJSZYM ELEMENTEM” CALEJ IICH UKLADANKI ZYCIA JEST JEZUS;-))). ON JEST OGNIEM, ON JEST PELNIA:-)))

  4. wobroniewiary pisze:

    Maryjo wprowadzaj nas w Królestwo Woli Bożej:

    za piękną nową stroną katolicką: http://pieknoscikosciola.wordpress.com/2012/04/30/dziewica-maryja-w-krolestwie-woli-bozej/

    Modlitwa od Królowej Niebios na każdy dzień miesiąca maja:

    Niepokalana Królowo, moja Boża Matko, przychodzę na twe matczyne kolana jako twoje kochane małe dziecko, aby wtulić się w twoje ramiona i prosić Cię moim najbardziej wymownym spojrzeniem – w tym miesiącu poświęconym Tobie – o największą łaskę spośród wszystkich: abyś mnie wprowadziła w życie Królestwa Woli Bożej. Święta Matko, Ty, która jesteś Królową tego Królestwa, wprowadź mnie jako swoje dziecko do życia w Nim, aby już więcej nie pozostawało Ono puste, ale aby zapełniło się twoimi dziećmi. Powierzam się Tobie, moja Wszechwładna Królowo, ażebyś mogła kierować moimi krokami do Królestwa Woli Bożej; i mocno trzymana przez Ciebie za rękę, będziesz prowadziła całą moją istotę, ku nieskończonemu życiu w Woli Bożej. Będziesz Matką dla mnie i z tego powodu ja oddam Ci moją wolę, a Ty wymienisz ją dla mnie na Wolę Bożą. W ten sposób będę pewna, że nigdy nie opuszczę Jej Królestwa. Dlatego też, proszę Cię, oświeć mnie, abym mogła zrozumieć, co znaczy „Wola Boga”.

    (Zdrowaś Maryjo…)

    Ps. Dla myślących inaczej – zamieszczamy tę modlitwę, gdyż nie jest „modlitewką” – posiada imprimatur!

  5. PAMIĘTAJCIE O MNIE PRZEZ CAŁY DZIEŃ
    fotPragnę jednoczyć się z wami w miłości, i was pocieszać. Wiem o was wszystko. Znam najgłębsze tajemnice waszych serc. Nie możecie się przede Mną skryć
    Jednoczcie się ze Mną dzisiaj poprzez chwile ciszy. Udzielę obfitych Łask, i przemówię do waszych serc

    Objawię sprawy, które potrzebują w was być zmienione, i skieruję na właściwą drogę. Wielu z was błądzi. Wielu szuka Mnie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.
    Szukacie Mnie jednak w niewłaściwych miejscach. Czyż nie jesteście Świątynią Mojej Łaski?
    Gdy potrzebujecie porady, przyglądnijcie się życiu Świętych. Zażywali oni radości z Mojej Przenajświętszej Obecności za każdym razem, gdy modlili się, za każdym razem, gdy zagłębiali się w kontemplacji, za każdym razem, gdy odchodzili od zgiełku tego świata.
    Zachęcam was dzisiaj do szukania Mnie całym swoim sercem. Jesteście wezwani do świętości.
    Bądźcie przede Mną bez winy. Błogosławię was teraz, w Moim Trzykroć Świętym Imieniu. Błogosławię was Moje Maleństwa

Dodaj komentarz