Jestem waszą Tarczą, waszą Twierdzą, waszym Bezpiecznym Schronieniem podczas burzy …

Jestem waszą Tarczą, waszą Twierdzą, waszym Bezpiecznym Schronieniem podczas burzy …
Joel 4:16 Pan zagrzmi z Syjonu i wyda swój donośny głos z Jeruzalemu, tak że zadrżą niebiosa i ziemia. Lecz dla swojego ludu Pan jest ucieczką i twierdzą dla synów Izraela..

„Moje Dzieci, nie lękajcie się, w razie gdy zadrży ziemia i da się zauważyć występowanie różnych niezwykłych/dziwnych rzeczy. Ja Jestem Panem! Wierzycie w to? Zatem schrońcie się we Mnie. To Ja Jestem waszą Tarczą, waszą Twierdzą, waszym Bezpiecznym Schronieniem podczas burzy. Bądźcie roztropni/ostrożni, bądźcie rozsądni. Przede wszystkim zaufajcie Mi. Zamierzam sprawdzić waszą ufność we Mnie. Nie wahajcie się, ale stójcie twardo/nie odstępujcie. Wiedzcie/uznajcie, że Ja Jestem Bogiem „. Modlitwa wizjonerki: O mój Panie Boże Wszechmogący, udziel nam łaski, siły, wiary i zaufania. Niech w tych dniach prób i burz, zasługi naszej Mamy, staną się się nam pociechą/skarbem. Jezu ufamy Tobie!
http://pelianito.stblogs.com/

Opracowała i nadesłała Kayo

Ten wpis został opublikowany w kategorii Orędzia i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz